Hetro met wens
32 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hi guys,
Misschien een rare, ik ben hetro en fantaseer soms over mannen..met name mannen met enorme je-weet-wel.. Ik zal nooit verliefd kunnen worden op een man, het idee zoenen met een man...bah (sorry) maar het trekken en/of pijpen van een enorme je-weet-wel spreekt mij wel aan...
Raar? Apart? graag jullie mening.
Misschien een rare, ik ben hetro en fantaseer soms over mannen..met name mannen met enorme je-weet-wel.. Ik zal nooit verliefd kunnen worden op een man, het idee zoenen met een man...bah (sorry) maar het trekken en/of pijpen van een enorme je-weet-wel spreekt mij wel aan...
Raar? Apart? graag jullie mening.
- mindworks
- Newbie

In het Frans zeggen ze dan "J' embrasse pas" (Ik kus niet) waarmee ze bedoelen: "ik doe wel al de rest". Zo zijn er massa's mannen. André Techiné heeft er ooit een film over gemaakt: 'n "hetero"-jongen, die hoer is als broodwinning, maar die uiteindelijk voelt dat er meer is dan alleen maar sex bij die mannen.
http://video.google.com/videosearch?hl= ... BEQqwQwAA#
http://video.google.com/videosearch?hl= ... BEQqwQwAA#
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

ik kan me de wens best voorstellen.
ik heb jaren rondgelopen met die wens.
uiteindelijk is het me gelukt, zonder verliefd te zijn en dus zonder zoenen wel gepijpt.
ik ben heel lang erg bang geweest, voor het gevoel zo,n lul in je mond en voor de smaak.
ik moet zeggen het viel erg mee, zo graat als dat hij lijkt zo makkelijk gaat hij in je mond.
ook de smaak viel me reuze mee, erg zout/bitter maar eigenlijk best lekker.
het enige wat ik niet ervaren heb is het harde spuiten, je ziet weleens filmpjes waar het er echt uitspuit.
bij mijn contact loopt, stroomt het eruit.
maar goed je kan niet alles hebben he
maar zeker een aanrader hoor ook voor heteromannen, hoewel hoe hetero ben je als je dit wil en doet
groet derek
ik heb jaren rondgelopen met die wens.
uiteindelijk is het me gelukt, zonder verliefd te zijn en dus zonder zoenen wel gepijpt.
ik ben heel lang erg bang geweest, voor het gevoel zo,n lul in je mond en voor de smaak.
ik moet zeggen het viel erg mee, zo graat als dat hij lijkt zo makkelijk gaat hij in je mond.
ook de smaak viel me reuze mee, erg zout/bitter maar eigenlijk best lekker.
het enige wat ik niet ervaren heb is het harde spuiten, je ziet weleens filmpjes waar het er echt uitspuit.
bij mijn contact loopt, stroomt het eruit.
maar goed je kan niet alles hebben he
maar zeker een aanrader hoor ook voor heteromannen, hoewel hoe hetero ben je als je dit wil en doet
groet derek
- derek
- Ontdekkend

Hier nog een, ben zo hetero als wat, maar een pik heeft een onweerstaanbare aantrekkingskracht op mij ! Fantaseer al zolang ik kan herinneren over pijpen, en zaad slikken, vind GGG films ook fantastisch om naar te kijken, een beetje raar ? .........wel lekker !
- GGG ist oke
- Newbie

Hey
Ik ken het.
Ik heb het precies het zelfde en een vriend van me ook..
NIET RAAR DUS!
ps. ik ben 16 en woon in den haag
Ik ken het.
Ik heb het precies het zelfde en een vriend van me ook..
NIET RAAR DUS!
ps. ik ben 16 en woon in den haag
- Gezelligsamen
- Ontdekkend

ik loop ook al langere tijd met die gedachten in mn hoofd rond en ik ben bi/hetero (ik ben er nog altijd niet uit wat ik nu werkelijk ben).
overigens zou zoenen bij mij ook nog geen probleem zijn...je leeft immers maar 1 x
gelukkig ben ik nu op het moment ook nog vrijgezel dus dat 'probleem' is ook nog eens niet aan de orde.
overigens zou zoenen bij mij ook nog geen probleem zijn...je leeft immers maar 1 x
gelukkig ben ik nu op het moment ook nog vrijgezel dus dat 'probleem' is ook nog eens niet aan de orde.
- baasje
- Newbie

hej mensen!! ik ben 20 jaar en woon in tilburg ik ben echt hetro en heb een paar jaar geleden mijn neef gepijpt maar zou graag weer een keertje iets met een jonge willen doen aftrekken/pijpen geen probleem alleen zoenen wil ik niet!!
- kiskegessel
- Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Sex