Hetro met wens
32 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Ik heb het ook.. Ben hetro (ook geen maagd meer) Ben 20 woon in regio Rotterdam...
Laat maar wat horen!
Laat maar wat horen!
- [anoniempje]
- Newbie

Hi,
Heb zelf nog nooit sex of iets dergelijks gehad met een man. Heb wel 3 vrienden die gay zijn, die mij dus al heel lang vertellen of wijsmaken: dat een man, een man... Beter kan verwennen!
Inmiddels begint de nieuwsgierigheid door te zetten. Misschien moet ik het gewoon eens proberen ? !
Wie kan mij "die" sensatie geve
Heb zelf nog nooit sex of iets dergelijks gehad met een man. Heb wel 3 vrienden die gay zijn, die mij dus al heel lang vertellen of wijsmaken: dat een man, een man... Beter kan verwennen!
Inmiddels begint de nieuwsgierigheid door te zetten. Misschien moet ik het gewoon eens proberen ? !
Wie kan mij "die" sensatie geve
- frank84
- Newbie

[quote="frank84"]Hi,
Wie kan mij "die" sensatie geven?
Waarom vraag je het niet aan een van je homo vrienden
Wie kan mij "die" sensatie geven?
Waarom vraag je het niet aan een van je homo vrienden
-

Jamie - Moderator

Ik heb ook wel eens met een "vriend "iets gehad en we zijn nog steeds hele dikke maatjes.
Gooi het gewoon in die groep, wie weet hoe goed ze reageren.
Kunnen ze ook nooit boos worden dat je het niet eerder gezegd hebt .
Gooi het gewoon in die groep, wie weet hoe goed ze reageren.
Kunnen ze ook nooit boos worden dat je het niet eerder gezegd hebt .
-

Jamie - Moderator

frank84 schreef:Omdat mijn vrienden, "mijn vrienden" zijn.
Kan me er niets bij voorstellen sex met hun te hebben, en kan me voorstellen dat de vriendschap hierdoor kan veranderen. goed of kwaadschiks.
Groetjes !
Heb je ze wel vertelt dat je dat ook wel eens zou willen voelen?
ik denk dat het je vriendschap veel beter maakt, of slechter..
maargoed.
succes!
- Gezelligsamen
- Ontdekkend

Bijzonder toch. Een thread op 'Gayforum', een forum waarvoor je je allereerst moet hebben ingeschreven om te kunnen meepraten, vol met mannen die absoluut heteroseksueel zijn, maar toch wel heel graag een paar ballen tegen hun kin aan willen laten klotsen.
Voor mij is een goede vuistregel: dat waarvan je opgewonden wordt, is waarnaar je seksuele voorkeur uitgaat. Niemand is 100% hetero, niemand 100% homo. Zelf kan ik niet opgewonden raken van een vrouw. Seks met een vrouw lijkt me absoluut niet de moeite waard, een doos likken lijkt me wéérgaloos smerig. En toch, als Shakira op mijn voeteneinde zou gaan zitten en me heel smekend aan zou kijken, zou ik toch wel mijn best doen 'm vijf minuten voor haar stijf te maken... Want het is wel Shakira.
Je bent niet "ontzettend -", of "100% -" of "echt wel -" heteroseksueel als je snakt naar een penis in je mond. Dat maakt je ook niet per definitie een homo. De dingen zijn gewoon niet altijd zo zwart-wit als we ze graag zouden willen hebben.
Voor mij is een goede vuistregel: dat waarvan je opgewonden wordt, is waarnaar je seksuele voorkeur uitgaat. Niemand is 100% hetero, niemand 100% homo. Zelf kan ik niet opgewonden raken van een vrouw. Seks met een vrouw lijkt me absoluut niet de moeite waard, een doos likken lijkt me wéérgaloos smerig. En toch, als Shakira op mijn voeteneinde zou gaan zitten en me heel smekend aan zou kijken, zou ik toch wel mijn best doen 'm vijf minuten voor haar stijf te maken... Want het is wel Shakira.
Je bent niet "ontzettend -", of "100% -" of "echt wel -" heteroseksueel als je snakt naar een penis in je mond. Dat maakt je ook niet per definitie een homo. De dingen zijn gewoon niet altijd zo zwart-wit als we ze graag zouden willen hebben.
- Skyhawk
- Aftastend

Ik heb precies dezelfde interesse/fantasie over (hele) grote piemels. Erg nieuwsgierig hoe het zou voelen om af te trekken/pijpen misschien. Ben zelf trouwen ook vrij groot.
Ik zal niet beweren dat ik hetro ben, maar echt intiem zijn met een man lijkt me niks.
Omgeving Rotterdam.
Ik zal niet beweren dat ik hetro ben, maar echt intiem zijn met een man lijkt me niks.
Omgeving Rotterdam.
- mh86
- Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Sex