hetero...
27 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Ga er niet over liegen nee...
Maar ik stel me ook niet voor aan mensen als "Hoi, ik ben Shane, 19 jaar, en ben homo." Als het later toevallig ter sprake komt, dan zeg ik het ook gewoon, en dan moet die persoon maar zelf weten hoe hij erover denkt...
Dat zal mijn probleem niet zijn.
Maar ik stel me ook niet voor aan mensen als "Hoi, ik ben Shane, 19 jaar, en ben homo." Als het later toevallig ter sprake komt, dan zeg ik het ook gewoon, en dan moet die persoon maar zelf weten hoe hij erover denkt...
Dat zal mijn probleem niet zijn.
- Shane
- Aftastend

gewoon als 1e jezelf, degene wie je bent
en mensen waar je goed mee omgaat weten dat dondersgoed
alhoewel je geen regu-nicht moet zijn
geaardheid is gewoon onderdeel van jezelf
that's all
en mensen waar je goed mee omgaat weten dat dondersgoed
alhoewel je geen regu-nicht moet zijn
geaardheid is gewoon onderdeel van jezelf
that's all
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

vreemden=hetero
vrienden=hetero
familie=hetero
eigenlijk ben ik op sexgebied bi-sexueel of gewoon exhibitionistisch of gewoon anaal geil hahahahahaha
ik heb niets met mannen op vlak van liefde,ik kijk ze niet na op straat,word er niet verliefd op,het gaat mij alleen om wat er tussen de benen hangt,daar word ik opgewonden van hahahahaha
eigenlijk vind ik vrouwen mooiere wezens dan mannen,ik kijk graag naar mooie vrouwen en fluit ze ook na;)
soms vraag ik me af zijn er wel mannen zoals ik?
vrienden=hetero
familie=hetero
eigenlijk ben ik op sexgebied bi-sexueel of gewoon exhibitionistisch of gewoon anaal geil hahahahahaha
ik heb niets met mannen op vlak van liefde,ik kijk ze niet na op straat,word er niet verliefd op,het gaat mij alleen om wat er tussen de benen hangt,daar word ik opgewonden van hahahahaha
eigenlijk vind ik vrouwen mooiere wezens dan mannen,ik kijk graag naar mooie vrouwen en fluit ze ook na;)
- ray74
- Ontdekkend

ben bi, en ik zal eigenlijk tegen iedereen dat ik hetero bent heb zelf ook een vriendin gehad. Vind dit mijn eigen geheim, hoef niemand te weten wil toch oud worden met een vrouw en kinderen, en misschien daarvoor nog even met jongen uit. Ben nog nooit met een jongen uit geweest maar als dat gebeurd is dat de enige die het weet.
- kkk746
- Aftastend

ray74 schreef:vreemden=hetero
vrienden=hetero
familie=hetero
Ik alvast niet, want ik kijk wel mannen na op straat en word verliefd op hen ook. Ik doe nooit aan passief anaal (actief alleen op uitrdukkelijk verzoek van een gast die me echt bevalt), al vind ik anaal tussen mannen geil om te zien, en stel telkens vast dat, zodra ik een gast wat ken, wat tussen zijn benen hangt, me eigenlijk geen zier interesseert (dan word ik op een geheel andere manier in hem geinteresseerd), al vind ik piemels, bobbels en al die toestanden op zich wel heel geil. Ik ben net het omgekeerde van jou, maar ik heb de indruk dat er wel meer gasten als jij zijn die alleen om anaal en om wat er tussen de benen hangt in de gay wereld komen. Ik denk aan een maat van mij die zich wel laat neuken, maar voor het overige alleen naar vrouwen kijkt. Daar is niets op tegen. Wel integendeel. Ik denk dat dat in de aard van de man zelf ligt. Ten slotte vind ik mannen veel veel en merkelijk mooier dan vrouwen. Sorry, ladies. Van mannen kan ik in vervoering geraken. Van vrouwen helemaal niet.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Als mensen er naar vragen zeg ik gewoon dat ik homo ben. Als ze er niet naar vragen, of van die overduidelijk hints geven, ga ik ze het ook niet voor de kop slingeren. Zoals iemand al eerder zei, hetero's hoeven ook niet constant hun geaardheid te verklaren.
Als je gewoon relaxed met dit soort zaken omgaat hoeft het geen problemen op te leveren.
Als je gewoon relaxed met dit soort zaken omgaat hoeft het geen problemen op te leveren.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Diederick schreef:Als mensen er naar vragen zeg ik gewoon dat ik homo ben. Als ze er niet naar vragen, of van die overduidelijk hints geven, ga ik ze het ook niet voor de kop slingeren. Zoals iemand al eerder zei, hetero's hoeven ook niet constant hun geaardheid te verklaren.
precies
gewoon open en eerlijk
maar met opgeheven hoofd
ik schaam me er absoluut niet voor en hoef me er niet voor te schamen
krijg dus ook nooit een vervelende opmerking
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast