Het is nu 22 mei 2012 22:04

Het blanco moment van het orgasme

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Bink » 26 sep 2005 22:47

Om een orgasme te bereiken haal je massa's geile hetero-, bi- of homobeelden, sadistische of masochistische fantasmen en allerlei softe of harde fantasieen in je hersenen. Je laat je hersenen er gewoon mee vollopen, maar op het tijdstip zelf waarop je het orgasme bereikt, dan zijn al deze beelden weg, komen deze beelden volledig te vervallen en zijn de hersenen totaal blanco. De lichamelijke gewaarwoording van het orgasme is zo sterk dat je hersenen gewoon lijken uitgeschakeld. Het is waarschijnlijk te meten met gesofistikeerde apparatuur. Op het tijdstip van het orgasme lijkt alles te vervallen, incluis je hetero-, bi- of homo-identiteit (voorzover je die al hebt uiteraard), je identiteit als meester of slaaf, je softheid of je hardheid. Je zou haast denken dat al die beelden, ongeacht welke, alleen maar een motor zijn om telkens weer dat blanco moment te bereiken. Ik vraag mij af of jullie bewust zijn van dat blanco moment. Ik had hier graag naar een site verwezen, maar vind er geen enkele die over dit blanco moment gaat. Wel wordt al geschiedenislang gesproken over "la petite mort", maar dat is niet wat ik hier bedoel. Ik doel alleen op het totale BLANCO moment TIJDENS het orgasme.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor warren » 27 sep 2005 22:33

Interessant, ik zal straks eens opletten! :lol:

Maar goed, ik heb er nooit zo bij stil gestaan maar het is inderdaad zo.
Op dat moment lijkt (tijdelijk) mijn hele wezen geconcetreerd te zijn in mijn kruis.
Ik vergeet op dat moment inderdaad alles....een heerlijk moment van totale ontspanning.
warren
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Sex