Het aantrekkelijkste deel van een man.
27 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik vind de borstkas van een man aantrekkelijk om naar te kijken. Verder vind ik de ogen interessant en glimlach. 
-

Martin26vdm - Aftastend

Gay websites zoeken doe je met gaylinks.nl
ontzettend interessant...

goed voorbeeld van een mooie kaaklijn, leuke lach en mooi gespierd...
- th0mas
- Aftastend

Ik vind alles aantrekkelijk aan mannen, maar als jullie een klassement willen:
Kont
reet
bobbel (niet noodzakelijk de lul, maar wel de ballen, de ballen vind ik vertederend lief bij mannen; ik krijg van ballen nooit genoeg, hoewel ik ze niet echt sexueel zie, ze vertederen me - soms zie ik een gast en ik denk meteen, zelfs zonder z'n ballen ooit te hebben gezien, met jouw ballen wil ik oneindig lief worden; als je er dan aankomt en je voelt hoe wak zijn broekje daar is, ik val er ter plaatse flauw van)
tieten
smal bekken
aangezicht (hoewel ik dat ook als eerste had kunnen noemen in een heel ander klassement)
dijen (een paar vette dijen waartussen je je lul kan droogmelken)
buik en hoe die eindigt in de pubis waar de lul aan hangt te bengelen
schouders
en zoveel meer.
Kont
reet
bobbel (niet noodzakelijk de lul, maar wel de ballen, de ballen vind ik vertederend lief bij mannen; ik krijg van ballen nooit genoeg, hoewel ik ze niet echt sexueel zie, ze vertederen me - soms zie ik een gast en ik denk meteen, zelfs zonder z'n ballen ooit te hebben gezien, met jouw ballen wil ik oneindig lief worden; als je er dan aankomt en je voelt hoe wak zijn broekje daar is, ik val er ter plaatse flauw van)
tieten
smal bekken
aangezicht (hoewel ik dat ook als eerste had kunnen noemen in een heel ander klassement)
dijen (een paar vette dijen waartussen je je lul kan droogmelken)
buik en hoe die eindigt in de pubis waar de lul aan hangt te bengelen
schouders
en zoveel meer.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Mijn top-5
1. Buikstreek (indien strak, niet perse 6-pac en met getrimt schaamhaar, afgeroomd met de zichtbare rand van zijn merkonderbroek die boven zijn jeans uitkomt;
2. Onderbenen; voorzien van voetbalkuiten en lichtbehaard
3. Kom d'r niet onderuit, maar toch die penis. Slap of bij voorkeur halfstijf. Niet perse bloot, maar duidelijk zichtbaar in een (te) strakke onderbroek.
4. Mannelijke, ongeschoren kop.
5. Torso, al of niet lichtbehaard maar in iedergeval mooi atletisch gebouwd.
1. Buikstreek (indien strak, niet perse 6-pac en met getrimt schaamhaar, afgeroomd met de zichtbare rand van zijn merkonderbroek die boven zijn jeans uitkomt;
3. Kom d'r niet onderuit, maar toch die penis. Slap of bij voorkeur halfstijf. Niet perse bloot, maar duidelijk zichtbaar in een (te) strakke onderbroek.
-

Talldutch - Ontdekkend

Uiteraard goed verzorgde, mooie voeten 
Verder moet een man voor mij uitstraling hebben. Hij hoeft niet per se een schoonheid te zijn.

Verder moet een man voor mij uitstraling hebben. Hij hoeft niet per se een schoonheid te zijn.
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Mooie tanden en een lekker kontje is voor mij een must
- Filip Grosfeld
- Aftastend

Talldutch schreef:Mijn top-5
Zo, dit scheelt mij weer typwerk.
- Tosti_ijzer
- Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen