Herken de euuuuu ... homo>?<
11 berichten
• Pagina 1 van 1
Yorin zal vanaf dinsdag 4 januari 6 weken lang het programma 'Herken De Homo' op het scherm brengen. In het programma moet Jackie, een alleenstaande dame uit de staat Wisconsin, uit 14 vrijgezellen de juiste partner vinden.Onder deze 14 vrijgezelle mannen bevinden zich 9 homoseksuelen die ook moeten proberen het hart te winnen van deze nietsvermoedende dame.
Lukt het één van de homo's om uitgekozen te worden door Jackie, dan wint de homoseksuele man 1 miljoen dollar. Wanneer Jackie kiest voor één van de vijf heteroseksuele manne, dan wint het nieuwe heterostel samen dat bedrag. Volgens de producenten is de grap van het programma dat Jackie moet bewijzen over een zogenaamde "gaydar" te beschikken terwijl de homoseksuelen de mogelijkheid krijgen om te laten zien dat zij zich ook als "heteroman" kunnen gedragen.
Dit Amerikaanse programma, gepresenteerd door de in Nederland nog onbekende Daphne Brogdon, werd in maart van dit jaar uitgezonden op televisiezender Fox, maar na drie afleveringen reeds stopgezet wegens te lage kijkcijfers.
Ik ben eigenlijk benieuwd wat jullie hiervan vinden? Alleen de titel al
-

Vincent - Wegwijs

Belachelijk.
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

We weten inmiddels wel dat men tegenwoordig alles uitprobeert om maar te scoren maar ik vind de originele titel "play it straight" leuker klinken als "herken de homo"
Sowieso riekt het een beetje naar stereotypering, straks komen ze nog met "herken de moslim" ofzo, dan maar raden wie de bom om zijn middel heeft (inderdaad, net zo'n achterlijk stereotyperend concept)
Sowieso riekt het een beetje naar stereotypering, straks komen ze nog met "herken de moslim" ofzo, dan maar raden wie de bom om zijn middel heeft (inderdaad, net zo'n achterlijk stereotyperend concept)
-

Helger - Wegwijs

dat wij wel snel een gay herkennen...
anders zo 't droog blijven!
maar nu kan 't toch onverwacht ergens spetteren!
wij zien toch redelijk snel wie er in voor is en wie niet
hebben hetero's dat ook eigenlijk?
anders zo 't droog blijven!
maar nu kan 't toch onverwacht ergens spetteren!
wij zien toch redelijk snel wie er in voor is en wie niet
hebben hetero's dat ook eigenlijk?
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Hoewel ik absoluut geen fan ben van het programma (heb het nu 1,5 keer bekeken), heb ik 'm gisteren voor het eerst niet afgezet.
Die knak met dat armpje drukken klonk echt bizar!
Die vent die zijn arm heeft gebroken is volgens mij ook nog de enige Hetero.
Die knak met dat armpje drukken klonk echt bizar!
Die vent die zijn arm heeft gebroken is volgens mij ook nog de enige Hetero.
-

Fly - Aftastend

11 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen