Het is nu 22 mei 2012 22:00

Herinneringen aan jeugdjaren

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Zeelander » 13 okt 2005 15:30

Hellow,

ben een man van 26, al een jaar gelukkig getrouwd met een jongen. En bij gelukkig bedoel ik echt wel GELUKKIG. Beide een leuke job, geen geldproblemen, amuseren ons rot, net nog twee verliefde pubers.

Voor ik hem kende was ik nogal een wildebras op alle mogelijke gebieden, ik ben blij dat ik nu rust gevonden heb met de man van mijn leven.

Nu had ik gisteren een droom die me al twee dagen bezighoudt: tussen mijn 16de en 18de ben ik STAPEL geweest op een jongen van bij mij in school. Ik was toen al geout, hij nog steeds niet en ik ben er echt wel zeker van dat hij gay is. Heb altijd spijt gehad dat ik nooit stappen heb ondernomen om verder te geraken dan vriendschap. Ooit is het er bijna van gekomen op schoolreis in Frankrijk...Hij kleede zich om om te gaan slapen en vroeg mij zijn onderbroek aan te geven. Toen ik de kamer uit wou gaan zei hij mij dat ik gerust mocht blijven en kijken...En dat deed ik. Hij had een enorme erectie en zat er even mee te spelen en vroeg of ik me ook niet moest omkleden.......Hoewel ik er stapel op was ben ik toen gewoon de kamer uitgegaan. Ook lagen we elkaars handen 'snachts te aaien in bed, echter zonder meer. Nu komt de gedachte aan die tijd weer terug af en toe en eergisteren heb ik er over gedroomd. Ik ben de ganse dag uit mijn lood geslagen geweest en moest er de hele dag aan denken. Heb zelfs op internet gevonden waar hij nu werkt en zo en het houdt mij al enkele dagen bezig.
Ik ben zielsgelukkig in mijn relatie maar hoe komt het dat mij dat zo bezig houdt? Omdat ik toen niet toegehapt heb en het nu te laat is...Kan het zijn dat ik nog altijd niet over de verliefdheid uit ben zoveel jaren later? Maar mijn leven moest toch verder en het is toch niet zo dat ik mijn man nu voor aap houdt...maar toch knaagt er iets in mijn koppeke.......
Zeelander

Berichtdoor Bink » 13 okt 2005 23:26

Ik denk dat we allemmaal weleens terugdenken aan wat we niet hebben gedaan of gemist, omdat we er toentertijd gewoon niet klaar voor waren.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor richard » 29 okt 2005 16:23

als je serieus een goede relatie hebt met je vriend maak het eens bespreekbar en leg t eens en vrag eens hoe hij erover denkt.
mischien kun je (met toestemming van je vriend) eens contact opnemen met die oude schoolvriend!?.

ik ben benieuwd wat je er op dit moment mee doet!?

veel succes en sterkte er mee
always beaware of the unexpected
richard
Ontdekkend
Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Liefde