Help ik word gek
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Hallo ik ben een student 19 jaar, in de kast. Er zit in me klas zo'n mooie jongen! Hij is ook echt aardig enz. maar ik vermijd alle vormen van contact, omdat ik als bij hem in de buurt ben geen zinnig woord uit m'n mond kan komen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch normaal met hem kan omgaan? (ik heb geen zin om weer verliefd te worden)p.s: Hij heeft grote blauwen ogen en blond haar.
eyzzz biertje......
soms zijn dingen erg gecompliceerd
daar win je 't niet van
gewoon biertje mee drinken en verder niets
ntohing to lose
jezelf nooit ergens op fixeren want dan ben je in een ba die jezelf cre-eert
ik werk veel met die adonisen
erg leuk en hou dat graag maar zo
anders wordt 't niet leuk meer
soms zijn dingen erg gecompliceerd
daar win je 't niet van
gewoon biertje mee drinken en verder niets
ntohing to lose
jezelf nooit ergens op fixeren want dan ben je in een ba die jezelf cre-eert
ik werk veel met die adonisen
erg leuk en hou dat graag maar zo
anders wordt 't niet leuk meer
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Als ik een mooie jonge zie, denk ik dat ik god himself zie en durf ik niet meer te bewegen. Je bent dus niet de enige. Als die mooie jongen dan iets zegt, durf ik zelfs niet te antwoorden.
Adonis is:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adonis_(mythologie)
Jongeman, een homo die zich respecteert, weet wie of wat Adonis, Onan, Narcissus, Ganymedes, Jonathan, Alexander, Hefaisteon,... schandknapen, schaambuidels, fallussen, molly houses,... zijn. Geschiedenis bijschaven, jongeman! Wij hebben een zeer lange geschiedenis en traditie om trots op te zijn achter ons.
Adonis is:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adonis_(mythologie)
Jongeman, een homo die zich respecteert, weet wie of wat Adonis, Onan, Narcissus, Ganymedes, Jonathan, Alexander, Hefaisteon,... schandknapen, schaambuidels, fallussen, molly houses,... zijn. Geschiedenis bijschaven, jongeman! Wij hebben een zeer lange geschiedenis en traditie om trots op te zijn achter ons.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Hey Ik had vandaag zo'n MOOIE KANS om hem te vertellen dat hij echt knap is, maar het enige wat ik deed was weer stil zwijgen en stiekem lachen, echt een verneukte kans!
Heeft er niemand tips, Ik wil hem vertellen dat hij echt, echt, echt, echt, echt, echt, echt, echt knap is. Hoe kan ik steviger in me schoenen staan bij hem?
Heeft er niemand tips, Ik wil hem vertellen dat hij echt, echt, echt, echt, echt, echt, echt, echt knap is. Hoe kan ik steviger in me schoenen staan bij hem?
zoals al gezegd werd door een biertje of een paar woord je wat lossen en kan je makkelijker dingen uit je mond krijgen.
Probeer niet teveel op te hebben want dan krijg je weer teveel uit je mond
Probeer niet teveel op te hebben want dan krijg je weer teveel uit je mond
I say never be complete, I say stop being perfect - T.Durden
-

Samichan - Ontdekkend

6 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde