Hellup!! bloed uit anus
5 berichten
• Pagina 1 van 1
hallo....ik heb een dringende vraag
Ik 'bevredig' mezelf weleens anaal met mijn vingers, en dat gaf nooit problemen, maar nu ging ik laatst met een dun langwerpig, maar gewoon egaal voorwerp (ik weet niet wat het was, iets van plastic) een beetje naar binnen en toen begon het plots te bloeden, niet ernstig ofsow
Kan dit weleens voorkomen, of zit ik in de nesten?
please help me
Ik 'bevredig' mezelf weleens anaal met mijn vingers, en dat gaf nooit problemen, maar nu ging ik laatst met een dun langwerpig, maar gewoon egaal voorwerp (ik weet niet wat het was, iets van plastic) een beetje naar binnen en toen begon het plots te bloeden, niet ernstig ofsow
Kan dit weleens voorkomen, of zit ik in de nesten?
please help me
- miesos
- Newbie

90% kans dat er niets aan de hand is, voorzover er verder niets meer gebeurt. Stoelgang bekijken. Volgende keer (het beste is ten minste een week te wachten)veel glijmiddel gebruiken (daarmee mag je nooit spaarzaam zijn) en traag en minder gewelddadig en minder grote en niet al te fantaisistische voorwerpen gebruiken (diepe verwondingen voel je niet en zijn zeer gevaarlijk). Advies van NIET-arts en van iemand die geen of nauwelijks passieve anale ervaring heeft.
Ik zou hier de site van "gay fisters" kunnen posten, maar aangezien dit hier niet het onderwerp is, zie ik ervan af. Eventueel google je erheen en zoek je in die site onder "bleeding" of onder "blood".
Nogmaals, ik ben GEEN arts.
Ik zou hier de site van "gay fisters" kunnen posten, maar aangezien dit hier niet het onderwerp is, zie ik ervan af. Eventueel google je erheen en zoek je in die site onder "bleeding" of onder "blood".
Nogmaals, ik ben GEEN arts.
-

Bink - Post Lord

Was het eerste wat nu in je opkwam om dit op een forum te vragen of durf je niet naar de dokter te gaan?
Je kan natuurlijk weinig correct advies verwachten, zelfs een arts moet het toch echt met eigen ogen zien wil die een goed oordeel vellen.
Verder kan ik alleen maar de dingen van Bink beamen, niet zomaar van alles instoppen dus!!!
Je kan natuurlijk weinig correct advies verwachten, zelfs een arts moet het toch echt met eigen ogen zien wil die een goed oordeel vellen.
Verder kan ik alleen maar de dingen van Bink beamen, niet zomaar van alles instoppen dus!!!
-

ChatNOT - Wegwijs

Waarschijnlijk heb je of een inwendige aambei met het voorwerp beschadigd of het voorwerp heeft je darmwand hogerop beschadigd. Als je met je vingers naar binnen gaat kom je niet zo diep en voel je meestal wel als er een aambei zit (die zitten vlak achter de anus. Met een groot lang voorwerp voel je niets en kan je diep in het anale kanaal of het rectum gemakkelijk de darmwand beschadigen. Niet meer doen dus!!! Koop een dildo of een buttplug.
Kijk uit dat iets niet kan afbreken en dat het inwendig blijft zitten. Dan moet je naar de EHBO en wat voor verhaal je daar moet vertellen weet ik niet, maar gelachen wordt daar wel. Dat wil je niet meemaken.
Kijk uit!!!!
Kijk uit dat iets niet kan afbreken en dat het inwendig blijft zitten. Dan moet je naar de EHBO en wat voor verhaal je daar moet vertellen weet ik niet, maar gelachen wordt daar wel. Dat wil je niet meemaken.
Kijk uit!!!!
-

Paul - Ontdekkend

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex