handicap
45 berichten
• Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Ik wil hier gewoon neer schrijven dat ik sinds 2 jaar, één keer per week op bezoek ga bij een man die in een rolstoel en die verlamd is vanaf zijn middel tot aan zijn voeten. Hij kan dan ook geen erectie meer krijgen. Deze man heeft ook behoefte aan sex. En die geef ik hem nu één keer per week. Dit ging wel in samenspraak met hem en het tehuis waar hij verblijft. En zie en voel dan ook dat hij er van kan genieten ... Vanavond ga ik er dan ook weer eens langs ... Rikske uit België
rikskepikske schreef:Ik wil hier gewoon neer schrijven dat ik sinds 2 jaar, één keer per week op bezoek ga bij een man die in een rolstoel en die verlamd is vanaf zijn middel tot aan zijn voeten. Hij kan dan ook geen erectie meer krijgen. Deze man heeft ook behoefte aan sex. En die geef ik hem nu één keer per week. Dit ging wel in samenspraak met hem en het tehuis waar hij verblijft. En zie en voel dan ook dat hij er van kan genieten ... Vanavond ga ik er dan ook weer eens langs ... Rikske uit België
Dat vind ik mooi, zoiets doen voor iemand anders. Naast de gewone verzorging (wassen, aankleden, eten geven etc.) zijn dit behoeftes die óók mensen met een handicap hebben!
- Neal
- Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Sex