Het is nu 22 mei 2012 21:41

handicap

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor rikskepikske » 05 sep 2005 15:11

Ik wil hier gewoon neer schrijven dat ik sinds 2 jaar, één keer per week op bezoek ga bij een man die in een rolstoel en die verlamd is vanaf zijn middel tot aan zijn voeten. Hij kan dan ook geen erectie meer krijgen. Deze man heeft ook behoefte aan sex. En die geef ik hem nu één keer per week. Dit ging wel in samenspraak met hem en het tehuis waar hij verblijft. En zie en voel dan ook dat hij er van kan genieten ... Vanavond ga ik er dan ook weer eens langs ... Rikske uit België
rikskepikske

Berichtdoor Neal » 05 sep 2005 19:00

rikskepikske schreef:Ik wil hier gewoon neer schrijven dat ik sinds 2 jaar, één keer per week op bezoek ga bij een man die in een rolstoel en die verlamd is vanaf zijn middel tot aan zijn voeten. Hij kan dan ook geen erectie meer krijgen. Deze man heeft ook behoefte aan sex. En die geef ik hem nu één keer per week. Dit ging wel in samenspraak met hem en het tehuis waar hij verblijft. En zie en voel dan ook dat hij er van kan genieten ... Vanavond ga ik er dan ook weer eens langs ... Rikske uit België

Dat vind ik mooi, zoiets doen voor iemand anders. Naast de gewone verzorging (wassen, aankleden, eten geven etc.) zijn dit behoeftes die óók mensen met een handicap hebben!
Neal
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Bink » 06 sep 2005 16:20

rikskepikske schreef:. En zie en voel dan ook dat hij er van kan genieten ... ... Rikske uit België

Dat had ik aan mijn eerste post in dit draadje moeten toevoegen.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Gast » 03 jun 2006 22:05

ik wil lkker gepiipt worden lijkt me heerlijk :oops:
Gast

Berichtdoor luco » 03 jun 2006 23:03

Ik zou zeggen, meld je aan op het forum en doe een oproep in rubriek dating.
Wie weet krijg je wel reacties :wink:
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Sex