Handboeien
8 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik woord zelf erg geil van handboeien maar ik zoek een paar met een beetje kwaliteit, dus niet van die goedkope dingetjes die je zo kapot trekt ik heb een set gevonden op benscore maar met verzendkosten gaat de prijs alweer een stuk omhoog.
dus weet iemand een plek waar je ze voor niet al te duur kan kopen?
Sami
P.s. sorry als de naam van de site niet is toegestaan ik probeer geen reclame te maken.
dus weet iemand een plek waar je ze voor niet al te duur kan kopen?
Sami
P.s. sorry als de naam van de site niet is toegestaan ik probeer geen reclame te maken.
I say never be complete, I say stop being perfect - T.Durden
-

Samichan - Ontdekkend

Bij de meeste legerdumps kun je voor een redelijke prijs goede handboeien kopen. Die van mij heb ik gekocht bij Kees in Breda.
Maar als je iemand spread-eagle vast wil maken, i.p.v. met de handen bij elkaar, dan zijn honden-halsbanden ook een goed en economisch alternatief.
Maar als je iemand spread-eagle vast wil maken, i.p.v. met de handen bij elkaar, dan zijn honden-halsbanden ook een goed en economisch alternatief.
-

fygran - Ontdekkend

Ik heb een zwak voor duimboeien. Als je met handboeien op je rug moet liggen, is dat bijzonder pijnlijk, tenzij je een sadistische Meester moet bevredigen die graag ziet hoe je geregeld je kruis moet opduwen om de pijn aan de polsen te milderen.
http://www.particulierebeveiliging.nl/a ... index.html
http://www.particulierebeveiliging.nl/a ... index.html
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:Ik heb een zwak voor duimboeien. Als je met handboeien op je rug moet liggen, is dat bijzonder pijnlijk, tenzij je een sadistische Meester moet bevredigen die graag ziet hoe je geregeld je kruis moet opduwen om de pijn aan de polsen te milderen.
Je kan er een iets langere ketting tussen zetten. Als je dan op je rug ligt, lig je op de ketting met je handen aan de zijkanten van je lichaam. Da's ook een eh... 'boeiend' effect.
-

fygran - Ontdekkend

Samichan schreef:Of je handen aan elkaar boven je hoofd die je bijv. met een ketting weer aan het bed vast kan maken
Da's handig, want dan hoef je ze niet los te maken om van je rug op je buik te draaien.
Maar wat denk je hiervan: Maak de handboeien vast aan een halsband, met een touw of ketting die net te kort is om bij je kruis te komen....
-

fygran - Ontdekkend

8 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex