Hallo!
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik weet niet of het de juiste plek is hiervoor, maar afijn, kan altijd nog verplaatst worden, toch? Ik ben nieuw op dit forum en dacht dat ik me best wel even zou kunnen voorstellen.
Yoel is de naam, 15 jaar, ben er al vrij vroeg bij dus. Ik bedacht maar eens even een uitlaatklep op te zoeken, omdat ik liever niet teveel met m'n vrienden over het homogedoe praat, ook al weten ze wel dat ik homo ben. Nou... als het goed is zijn het hier allemaal homo's, dus ik denk niet dat ik me daar zorgen over hoef te maken. Ik hoop in ieder geval dat het hier gezellig wordt de komende tijd! Dat was ik dan weer,
Groetjes!
Yoel is de naam, 15 jaar, ben er al vrij vroeg bij dus. Ik bedacht maar eens even een uitlaatklep op te zoeken, omdat ik liever niet teveel met m'n vrienden over het homogedoe praat, ook al weten ze wel dat ik homo ben. Nou... als het goed is zijn het hier allemaal homo's, dus ik denk niet dat ik me daar zorgen over hoef te maken. Ik hoop in ieder geval dat het hier gezellig wordt de komende tijd! Dat was ik dan weer,
Groetjes!
Rozeharige afro's.
-

Yoel - Newbie

Van harte welkom op het forum Yoel. Ik ben benieuwd naar wat je ons gaat brengen.
Leuke profielafbeelding in ieder geval!
Leuke profielafbeelding in ieder geval!
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

4 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen