Grootte penis
de mijne is 19 cm, hoe dik weet ik niet. ik hoor dat het wel groot is (van kerels die hem gezien hebben)
-

hairychestlover - Aftastend

Om te beginnen de mijne is 16 cm en dat is rond het gemiddelde geloof ik want die verhalen over 20-22 cm die ben ik nog niet zo vaak tegen gekomen dus mijn mening is rond de 16 is vrij gemiddeld.
Groetjes Foggy
Groetjes Foggy
- Foggy20
- Aftastend

Hoi,
Vroeger las ik weleens 'Maria weet raad' op teletekst. Die muts die beweerde telkens dat het gemiddelde tussen de 11 en 16 cm of tussen de 14 en 16 cm lag. Was volgens mij afhankelijk van het weer, of ze ongesteld was, of de vraagsteller een heel kleintje had of zo...
Als je het over een gemiddelde hebt, dan kun je natuurlijk niet spreken van 'tussen 14 en 16 cm'. Dan zou je in dit geval 15 cm moeten zeggen.
Wellicht dat ze bedoelde dat de meeste mannen een pik tussen de 14 en 16 cm hebben.
Ik sluit me helemaal aan bij 'beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert'. Bovendien is een erg grote ook weer zo'n mond/kont vol... Kan natuurlijk weleens lekker zijn, maar zal vast neit altijd even handig zijn.
Anyway, ik ben erg tevreden met ong. 16 of 16.5 cm (Eigenlijk nooit zo precies gemeten)
Groet,
Gijs
Vroeger las ik weleens 'Maria weet raad' op teletekst. Die muts die beweerde telkens dat het gemiddelde tussen de 11 en 16 cm of tussen de 14 en 16 cm lag. Was volgens mij afhankelijk van het weer, of ze ongesteld was, of de vraagsteller een heel kleintje had of zo...
Als je het over een gemiddelde hebt, dan kun je natuurlijk niet spreken van 'tussen 14 en 16 cm'. Dan zou je in dit geval 15 cm moeten zeggen.
Wellicht dat ze bedoelde dat de meeste mannen een pik tussen de 14 en 16 cm hebben.
Ik sluit me helemaal aan bij 'beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert'. Bovendien is een erg grote ook weer zo'n mond/kont vol... Kan natuurlijk weleens lekker zijn, maar zal vast neit altijd even handig zijn.
Anyway, ik ben erg tevreden met ong. 16 of 16.5 cm (Eigenlijk nooit zo precies gemeten)
Groet,
Gijs
Dat van 'beter een kleine die steigert dan een grote de weigert' vind ik zo dom gel*l. Je doet net of een grote gehandicapt is, die weigeren en steigeren net zo vaak als kleintjes hoor.
Maar terug op het onderwerp... Ik heb gelezen dat een gemiddelde zo'n 16 cm is.
Zelf ben ik 10cm en ik ben er niet erg blij mee dat'ie zo klein is. Ik krijg dat toch best nog wel eens te horen. Ik kan daarom niet begrijpen dat iemand blij is met een volwassen stijve van 6 cm. Of is dat inderdaad een vergissing?
Maar terug op het onderwerp... Ik heb gelezen dat een gemiddelde zo'n 16 cm is.
Zelf ben ik 10cm en ik ben er niet erg blij mee dat'ie zo klein is. Ik krijg dat toch best nog wel eens te horen. Ik kan daarom niet begrijpen dat iemand blij is met een volwassen stijve van 6 cm. Of is dat inderdaad een vergissing?
Hey all,
Ik heb al eens eerder op eenzelfde topic gereageerd, maar ik weet niet meer of het op dit forum was. Maar goed. Het is alweer een poosje geleden, maar in de krant las ik dat uit een bepaald onderzoek was gebleken dat de gemiddelde snake eye 14,48 cm van het lichaam was verwijderd, wanneer hij erg opgewonden om zich heen blikt. Dus als je niet een 'schlong' hebt van 30 centimeter dan hoef je niet te wanhopen.
Greetz,
Sam
- IamSam
- Aftastend

die van mij is ook 14x4
Zie mijn website; alle vragen en opmerkingen zijn welkom. Wordt vooral geil van jongens die behaard zijn.
- kareljanse
- Newbie

liever een strootje wat kietelt dan een paal die pijn doet
- platina boy
- Newbie

Beetje onzinnig onderwerp. Typisch iets om iemand een trauma of complex aan te praten. Ik zoek in iemand toch wat meer dan uitsluitend een mooie en stoere huls zonder inhoud. Maar goed.
De mijne is klein. Ik heb hem nooit precies gemeten. Hij doet zijn werk uitstekend. Klein maar fijn zullen we maar zeggen.

De mijne is klein. Ik heb hem nooit precies gemeten. Hij doet zijn werk uitstekend. Klein maar fijn zullen we maar zeggen.
-

dolopvoeten - Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Sex