Grootte penis
Luc schreef:Valt me op dat de meeste newbies hier het liefst in posten lol
Helpt het als ik zeg dat ik een meterslange slang heb
19 jaar en een meters lange slang ... dat is een recept voor succes in de gay wereld
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

Ik dacht het wel.
Een touwtje, dat niet rekbaar is,
rond de penis toen en dan meten.
Op een site kon je een pikmaatje
downloaden. En dan heb ik dat gedaan
en afgeprint en die zei: 12 cm. En dan
kon ik dat ingeven op de computer en
dan kreeg ik eens de condoommaat.
site; www.gaycruise.nl
Een touwtje, dat niet rekbaar is,
rond de penis toen en dan meten.
Op een site kon je een pikmaatje
downloaden. En dan heb ik dat gedaan
en afgeprint en die zei: 12 cm. En dan
kon ik dat ingeven op de computer en
dan kreeg ik eens de condoommaat.
site; www.gaycruise.nl
- Aver
- Ontdekkend

Steve schreef:Luc schreef:Valt me op dat de meeste newbies hier het liefst in posten lol
19 jaar en een meters lange slang ... dat is een recept voor succes in de gay wereld
Hoe groter de lul die ik op het plaatjesforum post, hoe meer keren het plaatje wordt bekeken. Ik moet bekennen dat ik daadoor zelf ben beginnen geilen op grote lullen, want ik denk dan telkens aan de gasten die erop geilen en als ik denk aan de gasten die ik zo heb doen geilen - volgen jullie nog? - dan ga ik zelf geilen. Wel staat er een aantal prentjes van volledig aangeklede gasten op waarop ik nog meer geil.
Link naar piemelforum
plaatjes/thumbnails.php?album=123
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:Steve schreef:Luc schreef:Valt me op dat de meeste newbies hier het liefst in posten lol
Hoe groter de lul die ik op het plaatjesforum post, hoe meer keren het plaatje wordt bekeken. Ik moet bekennen dat ik daadoor zelf ben beginnen geilen op grote lullen, want ik denk dan telkens aan de gasten die erop geilen en als ik denk aan de gasten die ik zo heb doen geilen - volgen jullie nog? - dan ga ik zelf geilen. Wel staat er een aantal prentjes van volledig aangeklede gasten op waarop ik nog meer geil.
Link naar piemelforum
plaatjes/thumbnails.php?album=123
Ben het helemaal met je eens, Bink! Daarom post ik zelf zo graag de getekende prenten van Tom of Finland.
-

bartjebarneveld - Expert

Tom of Finland wist inderdaad de juiste penismaat bij elk van zijn tekeningen te treffen. Nooit teveel, nooit te weinig. De juiste maat die sommige mannen (niet allemaal) werkelijk ook echt hebben tot spijt van wie 't benijdt. Afijn, de maat die je je echt kan voorstellen bij zijn modellen. Na hem gingen ze de lullen zo erg overdrijven dat je ze niet meer zag, behalve misschien Ulf die van tijd tot tijd de juiste maat weet te treffen. Lijkt niet makkelijk voor de meeste tekenaars vandaag.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:Tom of Finland wist inderdaad de juiste penismaat bij elk van zijn tekeningen te treffen. Nooit teveel, nooit te weinig. De juiste maat die sommige mannen (niet allemaal) werkelijk ook echt hebben tot spijt van wie 't benijdt. Afijn, de maat die je je echt kan voorstellen bij zijn modellen. Na hem gingen ze de lullen zo erg overdrijven dat je ze niet meer zag, behalve misschien Ulf die van tijd tot tijd de juiste maat weet te treffen. Lijkt niet makkelijk voor de meeste tekenaars vandaag.
Nou, Tom tekent ook geen kleintjes hoor. Er zijn prenten van hem waarop kerels in hun strakke spijkerbroek staan. Je ziet hun penis, die ongeveer op de kuiten hangt.
Maar ondanks dat wel in verhouding met de lijven inderdaad. Enorm gespierde kerels met grote lullen die eigenlijk altijd lachend en geil op de foto staan. Zo kom je ze zelden in het echt tegen, maar dat hoeft ook niet. Tis een fantasie...
-

bartjebarneveld - Expert

Keer terug naar Gay Forum - Sex