Grootte en of dikte penis
12 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.
Persoonlijk vind ik grootte niet zo belangrijk daar ik meer op andere fysieke details val (puur als lustbeleving) en ik uitstraling en persoonlijkheid meer waardeer (als "totaalpakket" aan een man).
Persoonlijk vind ik grootte niet zo belangrijk daar ik meer op andere fysieke details val (puur als lustbeleving) en ik uitstraling en persoonlijkheid meer waardeer (als "totaalpakket" aan een man).
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

dolopvoeten schreef:Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: beter een kleine die steigert dan een grote die weigert.
Helemaal mee eens
-

luco - Post Lord

Ik heb gevote, "erg belangrijk".
Als ik jullie reacties lees voel ik me bijna een uitzondering maar ok!
Niet omdat ik vind dat elke man groot geschapen zou moeten zijn want dat ben ik zelf ook niet. Maar mijn eigen voorkeur gaat uit naar een redelijk tot groot geschapen man omdat me dat nou eenmaal opwind.
Als ik jullie reacties lees voel ik me bijna een uitzondering maar ok!
Niet omdat ik vind dat elke man groot geschapen zou moeten zijn want dat ben ik zelf ook niet. Maar mijn eigen voorkeur gaat uit naar een redelijk tot groot geschapen man omdat me dat nou eenmaal opwind.
- DiaperBoy
- Wegwijs

12 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes