Het is nu 22 mei 2012 21:28

Gratis overnachten via Hospitalityclub, iets voor jou?

Prijs een site aan of spuug je gal over een site (affiliate links worden verwijderd)

Laat jij gemakkelijk een vreemde jongen in je huis overnachten?

Poll eindigt op 25 aug 2004 12:03

Ja, altijd!
2
100%
Nee ik pieker er niet over, straks zijn al m'n cd's weg.
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen : 2

Berichtdoor tijs » 11 aug 2004 12:03

Waarom zou je in een hotel overnachten wanneer je een slaapplaats zoekt in een andere stad als je ook terecht kunt bij aardige jongens of meiden? Ik heb vrij vaak lui die bij mij op de vloer overnachten, via de hospitalityclub. Dat is een leuk niet-commercieel initiatief op Internet. Ik heb zelf ook al bij verscheidene aardige kerels in het buitenland overnacht, ze lieten me de stad zien en hadden lol samen. Het leuke is dat je nog eens andere mensen ontmoet uit andere culturen of met een andere achtergrond. Groot is de club niet, maar er zijn in korte tijd al meer dan 20.000 mensen lid in 145 landen.

Op de site kun je gemakkelijk andere homo's of bi's vinden via de zoekmogelijkheid te gebruiken. Ook is er nu een beta-groep voor homosexuelen, waardoor het nog gemakkelijker is om andere gays in vele steden en landen te ontmoeten. Neem maar eens een kijkje op de website http://www.hospitalityclub.org

Mijn vraag is: Wat vinden jullie van het idee om elkaar gratis overnachting aan te bieden?
Zijn hier nog meer hospitalityclub leden? En als je lid bent, kun je ook eens in mijn huis dichtbij het strand van Scheveningen overnachten. Ik ben vaak weg van huis dus dan heb je zelfs het rijk alleen. Mijn HC gebruikersnaam is tijs.
tijs
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Websites