Het is nu 11 feb 2012 22:44

Gratis chat maar geen gratis datesite voor ontmoetingsplaats

Alles over gay ontmoetingsplaatsen (banen) en cruising

Berichtdoor ikokee » 24 jul 2010 11:00

Het blijf toch nog altijd moeilijk een gratis date te vinden op internet voor bi mannen of homo mannen om mekaar een ontmoetingsplaats af te spreken.
Ik kan alleen maar ontmoetingssite vinden waar je gratis kan inschrijven en dat is alles van gratis. :shock:

Gratis chat voor bi mannen of homo mannen vindt je genoeg.Maar dat is niet het zelfde als een date website. :frusti:
ikokee
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Skyhawk » 13 okt 2010 18:36

In mijn ervaring is er geen verschil tussen een homo chatsite en een homo datingsite. De heren komen tenslotte geen van allen naar de chat om over het politieke klimaat van rechts-neigend Nederland te discussieren. Keuze zat dus, zou ik denken.
Skyhawk
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor lvbke » 24 aug 2011 04:34

waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is of er uberhaubt een site is waar je gewoon een relatie kan zoeken , en dan gratis , de meeste is alleen voor sexdates
lvbke
Newbie
Newbie

Berichtdoor Jamie » 24 aug 2011 10:19

lvbke schreef:waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is of er uberhaubt een site is waar je gewoon een relatie kan zoeken , en dan gratis , de meeste is alleen voor sexdates

Je kunt hier in het dating gedeelte (en allen daar) een oproep plaatsen als je dat wilt.
Verder even met google en je hebt er minstens 5 gratis.
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor gayjean » 25 aug 2011 21:50

Ik ben van België, bij ons is maar 1 gratis site Maar je hebt hier wel fakers op zitten. Ik maak daar ook wel eens een afspraakje op om iemand te pijpen of mij zelf te laten leeg zuigen!!! Het gebeurd ook dat naar de sex cinema in Baarle-Nassau ga,dit is op de grens met Nederland, daar is altijd wel iets te beleven!!! :D
gayjean
Newbie
Newbie

Berichtdoor patro » 05 feb 2012 13:59

wie kan mij vertellen hoe het op zon parkeerplaats in zijn werk gaat?
patro
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen