Gratis chat maar geen gratis datesite voor ontmoetingsplaats
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Het blijf toch nog altijd moeilijk een gratis date te vinden op internet voor bi mannen of homo mannen om mekaar een ontmoetingsplaats af te spreken.
Ik kan alleen maar ontmoetingssite vinden waar je gratis kan inschrijven en dat is alles van gratis.
Gratis chat voor bi mannen of homo mannen vindt je genoeg.Maar dat is niet het zelfde als een date website.
Ik kan alleen maar ontmoetingssite vinden waar je gratis kan inschrijven en dat is alles van gratis.
Gratis chat voor bi mannen of homo mannen vindt je genoeg.Maar dat is niet het zelfde als een date website.

- ikokee
- Aftastend

In mijn ervaring is er geen verschil tussen een homo chatsite en een homo datingsite. De heren komen tenslotte geen van allen naar de chat om over het politieke klimaat van rechts-neigend Nederland te discussieren. Keuze zat dus, zou ik denken.
- Skyhawk
- Aftastend

lvbke schreef:waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is of er uberhaubt een site is waar je gewoon een relatie kan zoeken , en dan gratis , de meeste is alleen voor sexdates
Je kunt hier in het dating gedeelte (en allen daar) een oproep plaatsen als je dat wilt.
Verder even met google en je hebt er minstens 5 gratis.
-

Jamie - Moderator

Ik ben van België, bij ons is maar 1 gratis site Maar je hebt hier wel fakers op zitten. Ik maak daar ook wel eens een afspraakje op om iemand te pijpen of mij zelf te laten leeg zuigen!!! Het gebeurd ook dat naar de sex cinema in Baarle-Nassau ga,dit is op de grens met Nederland, daar is altijd wel iets te beleven!!! 
- gayjean
- Newbie

6 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen