Het is nu 22 mei 2012 21:22

Gordon publiekstrekker voor GayPride

Gay nieuws, gay gerelateerde nieuws, bijzonder nieuws of gewoonweg leuk nieuws.

Berichtdoor Steve » 21 jul 2009 12:33

Met zanger en entertainer Gordon verwacht de organisatie van GayPride Amersfoort donderdagavond 30 juli opnieuw duizenden toeschouwers naar de Hof te trekken. ,,Vorig jaar kwamen er, met onder andere Willeke Alberti, zevenduizend mensen,’’ vergelijkt mede-organisator Derk Koetje.

Afbeelding

Het programma omvat verder naast Gordon optredens van dj Remi, Maurice Andreas, zangeres Big Soul Mama en een gogodanseres.

Koetje: ,,Een Zangeres Zonder Naam geeft bovendien een onthullende voorstelling.’’ De presentatie is in handen van de travestietentertainer Toine. Tijdens de GayPride is op het binnenstadsplein een infomarkt opgesteld. De politie wil er in een stand recruten werven, de GGD geeft voorlichting, Amnesty International geeft informatie over discriminatie van homo’s en lesbiennes en de stichting Keiroze presenteert zich op de markt.

Die laatste organisatie is in het leven geroepen voor het landelijke evenement Roze Zaterdag op 26juni 2010 dat ‘Amersfoort moet laten bloeien als het roze hart van Nederland’. Het homo- en lesbofeest op de Hof, met medewerking van de horeca op De Hof en onder andere gaycafés Lapart en Fellow, duurt van acht tot twaalf uur.

GayPride Amersfoort moet volgens de organisatie vooral bijdragen aan de homo-emancipatie, en een feest van verbroedering zijn. Volgens Koetje was het als gevolg van de recessie een lastige opgave de sponsoring rond te krijgen. ,,Sommige bedrijven lieten weten dat ze het niet konden trekken. We hebben het dankzij veel verschillende sponsors voor elkaar gekregen.’’ Er zijn 21 bedrijven rond de GayPride verenigd.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor ChatNOT » 27 jul 2009 19:49

Pupliekstrekker?!?! Gore bal! Die is zelfs met robijn niet schoon te krijgen
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor bartjebarneveld » 28 jul 2009 07:42

ChatNOT schreef:Pupliekstrekker?!?! Gore bal! Die is zelfs met robijn niet schoon te krijgen

Haha, heb je geweldig gezegd. Ik vind het ook een vervelende pisnicht! Niet representatief voor gays in het algemeen.
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 28 jul 2009 10:01

bartjebarneveld schreef:
ChatNOT schreef:Pupliekstrekker?!?! Gore bal! Die is zelfs met robijn niet schoon te krijgen

Haha, heb je geweldig gezegd. Ik vind het ook een vervelende pisnicht! Niet representatief voor gays in het algemeen.

daar zijn we 't over eens.....!

maar wie is wel representatief voor gay nederland?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor bartjebarneveld » 28 jul 2009 13:01

Ik denk hele gewone types zoals bijv. Rik van de Westelaken van het NOS-journaal. Of Jan de Hoop van het RTL Nieuws. Of Paul Groot van Koefnoen? :?:
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 29 jul 2009 02:03

rik zou kunnen
iemand andere suggesties?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Jamie » 29 jul 2009 15:28

Ik ga voor Boris van de Ham,
misschien zit ik er naats maar hij komt op mij een soort van betrouwbaar over.
(maar ik hoef niets met hem )
Jamie
Moderator
Moderator

Keer terug naar Gay Forum - (Gay) Nieuws