Het is nu 22 mei 2012 21:13

Goed nieuws, of zie ik spoken?

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Dieb » 05 dec 2008 01:13

Was ik weer. Heb even een klein adviesje nodig.
Ik had laatst al een keer verteld dat ik verliefd ben op een jongen die zegt dat ie dat niet op mij is, en zelfs geen homo is (zooooo onverstandig :@:). Maar al sinds dat ik tegen hem heb verteld dat ik verliefd op hem ben, is hij me juist niet gaan ontwijken. Hij gaat juist meer met mij om, en dat komt echt niet doordat extra veel contact met hem zoek. Hij heeft al 3 jaar een vriendin, waar hij nog nix mee heeft gedaan. En ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat iemand verliefd op haar kan zijn. Er zijn meerdere mensen geweest die tegen mij hebben gezegd dat ze denken dat ze een soort 'dekmantel' voor elkaar zijn. Hij gay, zij pot, niemand die iets door heeft.
Maar het gaat me eigenlijk om dingen die hij tegen me zegt, smsjes die hij stuurt, en dat soort dingen. Want heel vaak als hij iets zegt dan ga ik daar meteen iets bij denken. Maar vaakt ligt het er, in ieder geval voor mijn gevoel, ook wel dik bovenop.
Hier bijvoorbeeld een smsje dat hij mij stuurde na zijn verjaardag, waar we allemaal wat hadden gedronken. En je weet wat ze zeggen he, dronken mensen spreken de waarheid. Dit was het smsje (letterlijk):
''Ik vond het ook heel leuk dat jij er was. Ik heb heerlijk om en met je kunnen lachen. Ik hoop dat wij nog heel lang goede vrienden blijven, of misschien zelfs betere vrienden worden. Als je snapt wat ik bedoel :wink: ik meen het echt! XXX"
En dinsdag had ik een voetbalwedstrijd met hem gespeeld, en toen ik naar huis wilde gaan regende het en was het koud. Maar zijn huis was een stuk dichterbij. Hij nodigde me toen tussen neus en lippen door uit om bij hem te slapen (''anders blijf je toch gewoon bij mij slapen *met een homo-achtig lachje xD*") Maar ik schrok er van en antwoordde veel te snel zonder na te denken en zei dat dat onhandig was omdat ik de volgende dag naar school moest.
Bedoelt hij er iets mee, of zie ik spoken!?
Thnx
Dieb
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor KinKy » 06 dec 2008 21:56

nou
ik denk dat je er maar snel in moet tuinen.......
pure uitnodiging.........
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Diederick » 05 jan 2009 22:37

KinKy schreef:nou
ik denk dat je er maar snel in moet tuinen.......
pure uitnodiging.........

Inderdaad, je hebt beet, aantrekken die hengel!
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Keer terug naar Gay Forum - Liefde