Gezocht
2 berichten
• Pagina 1 van 1
Goededag !
Ik ben fotograaf, en eigenlijk op zoek naar mannen die voor mijn camera willen staan.
Het gaat om trouw fotografie en aangezien ik al genoeg hetero stellen voor mijn lens heb gehad, wordt het nu eens tijd voor een homo stel.
Je mag natuurlijk al getrouwd zijn, of dat ooit willen...of helemaal niet..
Het gaat er eigenlijk om, dat ik wat foto's erbij heb voor mijn portfolio.
Deze foto's komen dus op mijn website te staan en in een trouwalbum, waar ook andere koppels in staan.
Ik zoek: mannen waar de verliefdheid vanaf spat, en niet bang zijn voor de camera.En die eventueel het weekend beschikbaar zijn.
Je mag als kleding bijvoorbeeld een pak aan, maar natuurlijk ook iets wat ook gaaf kan zijn..
De foto's krijgen jullie natuurlijk bewerkt van mij op cd, het is geen betaalde opdracht.
Nou mannen, graag hoor ik van jullie!
Als het kan, mail dan eventueel een foto van jullie zelf en graag leeftijd.
Die leukste inzendingen worden gekozen!
Groetjes, Martijn
Ik ben fotograaf, en eigenlijk op zoek naar mannen die voor mijn camera willen staan.
Het gaat om trouw fotografie en aangezien ik al genoeg hetero stellen voor mijn lens heb gehad, wordt het nu eens tijd voor een homo stel.
Je mag natuurlijk al getrouwd zijn, of dat ooit willen...of helemaal niet..
Het gaat er eigenlijk om, dat ik wat foto's erbij heb voor mijn portfolio.
Deze foto's komen dus op mijn website te staan en in een trouwalbum, waar ook andere koppels in staan.
Ik zoek: mannen waar de verliefdheid vanaf spat, en niet bang zijn voor de camera.En die eventueel het weekend beschikbaar zijn.
Je mag als kleding bijvoorbeeld een pak aan, maar natuurlijk ook iets wat ook gaaf kan zijn..
De foto's krijgen jullie natuurlijk bewerkt van mij op cd, het is geen betaalde opdracht.
Nou mannen, graag hoor ik van jullie!
Als het kan, mail dan eventueel een foto van jullie zelf en graag leeftijd.
Die leukste inzendingen worden gekozen!
Groetjes, Martijn
- Martijn0001
- Newbie

Als studenten van Hogeschool Leiden doen wij onderzoek naar conflicthantering binnen homo en heterorelaties. Hiervoor hebben wij uiteraard een groot aantal mensen nodig die de tijd willen nemen de enquête, die wij hebben opgesteld voor dit onderzoek, in te vullen.
En daarom willen wij jou vragen ons te helpen bij ons onderzoek. Mogen wij 5 minuutjes van je tijd inpikken om de enquête in te vullen. Dit kan via onderstaande link.
http://www.thesistools.com/?qid=83421&ln=ned
P.S. Alles is anoniem dus niemand komt te weten wat jij bij de enquête hebt ingevuld.
Alvast bedankt voor je medewerking!!!
En daarom willen wij jou vragen ons te helpen bij ons onderzoek. Mogen wij 5 minuutjes van je tijd inpikken om de enquête in te vullen. Dit kan via onderstaande link.
http://www.thesistools.com/?qid=83421&ln=ned
P.S. Alles is anoniem dus niemand komt te weten wat jij bij de enquête hebt ingevuld.
Alvast bedankt voor je medewerking!!!
- Sheila
- Newbie

2 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen