Het is nu 22 mei 2012 21:04

Gezocht Meester

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor fnuar » 27 aug 2009 20:06

Ik zoek een Meester voor eenmalige (of herhaalde) BDSM sessies en sex. Ik ben een bi-slaaf van 45 jaar oud, slank, onbehaard en bottem. Heb nagenoeg geen limieten...
fnuar
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 27 aug 2009 23:18

Nagenoeg geen limieten. Nog een geluk dat je er "nagenoeg" aan toevoegt, want de gasten die zeggen "No limits" zijn schering en inslag (niets nieuws onder de zon - altijd zo geweest). Er zit iets ongelofelijk erotisch in "no limits", maar je zadelt de Meester wel met de verantwoordelijkheid op. Hierover zijn hete discussies in de SM-community and de meeste meesters vinden "no limits" wel geil, maar niet altijd. Er zijn zelfs Meesters die heel verantwoordelijk met de slaafjes willen omgaan. Zelfs de meesten willen dat.

http://dominationandmastery.wordpress.c ... nsibility/
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor fnuar » 27 aug 2009 23:31

Klopt.. ik heb wel degelijk limieten.
En die zullen eerst besproken moeten worden voor dat er een evenuele sessie begint.
Ik heb al zo'n 20 jaar ervaring als slaaf in harde bdsm, vernedering enz.
Ik weet dus mijn grenzen precies en de dingen die ik lekker vindt.
Ik heb in die tijd heel erg veel uitgeprobeerd en bijna alles vind ik lekker maar er waren ook dingen die niet zo leuk vond en die doe ik dan ook niet meer....
Maar ja, je bent met z'n tweeen in deze dingen en dus pas je je aan elkaar aan, het is geen eenrichtings verkeer.
fnuar
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex