Geilen op je eigen pik?
14 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik geil op gasten die geilen op eigen pik. Ik geil ook op gasten die zichzelf in spiegel bekijken. Soms kan ik ontiegelijk geil worden op een gast die voor een spiegel broeken past in een winkel. Geef mij maar Narcissus. Alleen al het idee dat 'n gast zichzelf spiegelt en zeer blij is met wat hij ziet!
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:Ik geil op gasten die geilen op eigen pik. Ik geil ook op gasten die zichzelf in spiegel bekijken. Soms kan ik ontiegelijk geil worden op een gast die voor een spiegel broeken past in een winkel. Geef mij maar Narcissus. Alleen al het idee dat 'n gast zichzelf spiegelt en zeer blij is met wat hij ziet!
En moet die gast zeer blij zijn? Of is het ook goed als 'ie gewoon tevreden is?
Ik vond mezelf eigenlijk niet veel om naar te kijken. Maar sinds ik vorig jaar 10 kilo ben kwijtgeraakt en m'n spieren de laatste tijd wat zijn gaan groeien...
... ja, ik ben best tevreden ...
-

fygran - Ontdekkend

Liefst zeer blij, maar gewoon tevreden is ook goed. Ooit al naar zo'n gast gekeken als hij een nieuwe broek past, zijn kont en bobbel bekijkt en dan blij zucht? Zu geil. 'k Zag ooit een gast de lijn van zijn reet volgen met zijn vinger. Kreeg er sap van in mijn broek. Die was heel geil.
-

Bink - Post Lord

De meeste pashokjes hebben geen spiegel. De gast moet er meestal uit om zich te komen spiegelen.
Ik vraag me vaak af hoeveel pashokjes camera's hebben. Ik ben er zeker van dat 'n aantal gasten daar inspiratie in zullen vinden.
Ik vraag me vaak af hoeveel pashokjes camera's hebben. Ik ben er zeker van dat 'n aantal gasten daar inspiratie in zullen vinden.
-

Bink - Post Lord

Ik neem een foto en bekijk ze op mijn scherm- Filip Grosfeld
- Aftastend

Ik dacht altijd dat ik de enige was die wel eens op z'n eigen pik kon geilen.
Ik heb een behoorlijk lekkere pik, dus ja..
Ik heb een behoorlijk lekkere pik, dus ja..
- Tosti_ijzer
- Aftastend

Als er in een (publieke) wc een spiegel hangt draai ik me vaak eerst om zodat ik hem nog even in de spiegel zie voordat ik hem weer naar binnen floep. Deden meer mensen dat maar dat je gewoon piemels kan kijken als je naar de wc gaat :p
- Parkiet
- Aftastend

14 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex