Het is nu 22 mei 2012 20:48

Geile gast in stationsreclame

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Howk » 18 nov 2009 23:53

De laatste dagen sta ik met plezier op om naar het station te gaan, ik word helemaal blij van die NS-reclame (wij helpen u graag) met die geile gast die zit te bellen en door de conducteur wordt aangesproken omdat ie te hard belt. Hij kijkt of de conducteur dat gaat bezuren en gelijk heeft ie met zo'n mooi koppie. Hij is eigenlijk niet eens zo waanzinnig mooi maar omdat z'n kop een beetje scheef en brutaal is supergeil. Opgetrokken boze wenkbrauw, donkere ogen, lief neusje en beetje scheve ondeugende mond en een scheve baseballpet, tomaat uit zijn broodje gegooid. Ik moet steeds uitkijken geen stijve te krijgen als ik voor het bord sta en bedenk hoe ik hem alleen in de trein tegen zou komen en hij het goed zou vinden als ik terwijl ie zit te bellen met z'n benen wijd tegenover hem kwam zitten en m'n hand naar z'n rits onder z'n zwart leren (of nylon?) jack zou brengen (beter te zien op de lange poster waar ook zijn sneakers op staan dan op de liggende). En dan in de lege trein de gesp van z'n riem openen en z'n pik uit z'n broek halen terwijl hij stoer zit te praten over geile wijven of zo en dan met z'n vrije hand mijn mond om zijn steeds stijvere lul duwt en in mn mond klaarkomt. Wow, wat is wachten nu leuk. Wie is die gast!?
Howk
Newbie
Newbie

Berichtdoor Diederick » 19 nov 2009 11:29

Ik ken hem nog niet, filmpje, ergens?
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Howk » 29 nov 2009 22:09

Maar ja, voor ik het station heb gehaald ben ik nu al klaargekomen op die Jan Smit billboards. Niet dat die nu zo mooi is maar het hoerige is wel erg geil. Als je die gast dus genoeg betaalt is ie van jou, das wel een lekker idee. Hoeveel zou ie kosten? Een beetje opwindend zoals Filemon Wesselink geil is, iemand waar je totaal niks mee hebt maar zo hoerig en publieksgeil dat het zaad er van afdruipt.
Howk
Newbie
Newbie

Berichtdoor Bink » 30 nov 2009 23:42

Je beschrijving geeft me al een stijve. Ik hoop dat ik die ooit te zien krijg. Laatst was er zo'n Duitse IKKS-reclame. Ik moest telkens uitkijken er niet tegenaan te rijden.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Sex