Het is nu 22 mei 2012 20:47

geile dromen

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Stud » 10 jan 2006 13:31

wanneer je een geile droom hebt gehad. post hem hier:

ik heb vanacht zo geil gedroomd. ik was op een boot met een superlekkerding.
we liepen steeds langs elkaar heen en ik probeerde hem steeds net iets meer aan te raken dan nodig was.
ik kreeg er al helemaal een stijve van. totdat ik hem in de keuken zag staan. ik ging voorzichtig achter hem staan en pakte zijn hand, die ik richting mijn stijve leidde.
hij voelde het en wreef erover heen. ik was zo geil. omdat hij mij ook af kon wijzen, maar dat deed hiji niet.
dus knoopte ik mijn broek los en leidde zijn hand om mijn naakte stijve heen. ik kon al bijna klaarkomen van geilheid, maar ik wou dat het zo lang mogelijk duurde dus draaide ik hem om en begon ook zijn broek los te knopen. ik zag dat hij er ook al aardig opgewonden van was geworden.
en trok zijn mooie straxe witte boxer naar beneden. Hij had een prachtige lul. niet te dik, niet te lang en ook niet klein. mooi geschoren ballen.
ik nam zijn lul in mijn mond en begon erop te zuigen terwijl ik mijn eigen stijve in mijn hand hield en er hard aan trok.
ik ging weer naar boven en zoende hem. hij had mooi zwart haar. tot net bij zijn kaken, waar ik even doorheen streelde met mijn hand.
we trokken elkaars kleding uit en we wouden net verder gaan

nouja, je snapt het wel.. op zulke momenten word ik nou net wakker.. helaas
ik had wel een stijve en heb de droom zelf maar verder gefantaseerd.
en tot een mooi einde gebracht :wink:
Stud
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor luco » 10 jan 2006 14:20

Lekker
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 10 jan 2006 23:41

Een man draagt me op zijn schouders. Blauwe hemel. Palmbomen. De zee. Het strand (hoewel ik in het alledaagse leven verre van zee-amateur ben). Een plaatje. Hij zegt mij dat hij mij zal beschermen, minnen en beminnen. Hij draagt me lief zonder inspanning. Hij is krachtig. Hij is kracht. Hij draagt mij al lang en zegt dat we er weldra zullen zijn. Met "er" bedoelt hij de plaats waar hij me wil minnen. Hij is overexpliciet. Geen schroom. Een villa van Le Corbusier is "er", helemaal wit. Perfecte lijnen. Schaduwen op de smetteloze witheid. Hij draagt me naar binnen. Alles smetteloos wit naar onze eigen beeltenis. Hij zegt mij dat de villa naar mijn beeld is gebouwd, onschuldig, mooi en smetteloos. Delicaat legt hij mij neer op het witte bed (kanten lakens). "Ik wil je penis, ik wil je lul, ik wil je ballen, ik wil je kloten, ik wil je kont, ik wil je hol, ik wil je hart, ik wil je...", zegt hij. Zijn handen glijden over mijn lijf en in mijn zwembroek. Ik voel me in bezit genomen. "Ik ben je engelbewaarder", zegt hij. "Ik weet exact wat jij nodig hebt". En dan doet hij met mij exact wat ik nodig heb. Mijn engelbewaarder weet beter wat ik nodig heb dan ikzelf.
Bink
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Sex