Het is nu 22 mei 2012 20:41

Geen homo en geen bi. Maar zeker geen hetero!

Alles over coming out.

Berichtdoor devje » 03 mei 2011 16:06

Ik vind de benamingen (homo, bi, hetero) toch al een poging om iemand in een hokje te duwen.

Ik weet al op jonge leeftijd dat ik sex met mannen heerlijk vind. Tijdens het 'doktertje' spelen met mannelijke leeftijdgenootjes was er één jongen bij waar het verder mee ging. Onze puberjaren waren zalig en vol experimenten te noemen. Ondertussen experimenteerde ik ook met vrouwen, wat uit eindelijk resulteerde in een relatie met een vrouw die bijna 20 jaar stand hield. Zij wist al vrij snel dat ik ook graag het bed deelde met mannen en had daar geen problemen mee. Het enige wat ze verlangde was dat het altijd veilig zou gebeuren en daar heb ik me altijd aan gehouden.

Nu ik alweer een paar jaar vrijgezel ben, merk ik dat vrouwen mij steeds minder gaan boeien en steeds meer naar mannen toe trek. Soms gebeurd het wel eens dat ik met een vrijgezelle vriendin in bed beland, maar tijdens de sex ben ik niet met mijn gedachten bij haar, maar wel bij mannen. Niet dat ze iets te kort komt, ze klaagt er ook nooit over.

Verliefd ben ik nooit geworden op een man, maar ik merk dat vrouwen mij ook niet meer verliefd kunnen laten worden. Misschien is het de leeftijd, misschien wat anders, het maakt me ook niet uit. Ik leid mijn eigen leven zoals ik het prettig vind, zeker wat (sex)relaties betrefd.

Ik noem mij dus ook geen homo. Ook geen bi of hetero. Ik ben gewoon mezelf en dat is meer dan genoeg.
Wie niet sterk is . . .
             . . . kan beter gympies kopen!
devje
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor sebas1994 » 09 mei 2011 20:19

Bi zijn betekent niet dat je voor 50% op mannen en 50% op vrouwen valt hoor. Dat kan je heel ruim nemen. Ook zijn genoeg mensen die zichzelf bijvoorbeeld homo of hetero noemen dat niet 100% (bijvoorbeeld hetero's die het leuk vinden om te experimenteren met andere jongens maar verder geen gevoelens voor jongens kunnen hebben).
sebas1994
Newbie
Newbie

Berichtdoor Lufe » 09 mei 2011 20:32

Dit vind ik idd een goede uitleg :!!
Lalala...
Lufe
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 09 mei 2011 23:32

Etikketen zijn zinloos. Je bent gewoon zoals miljoenen andere mannen. De rest zijn maatschappelijke etiketten die geen uistaans hebben met de werkelijkheid. Ze slaan nergens op omdat ze juist de werkelijkheid willen formatteren en misvormen. Leef in je eigen werkelijkheid en niet in volstrekt overbodige maatschappelijke clichés die uit tijden komen dat ze nog geloofden in de maakbare mens.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Roffel91 » 08 aug 2011 02:22

Zou het kunnen dat het ook aan jou generatie ligt dat je je zo voelt? Ik weet niet hoe je bent opgevoed wat dat betreft of ligt het echt bij je gevoelens?

Je moet wel opletten voor teleurstellingen. Straks verwacht een vrouw of juist een man meer van jou dan dat je haar/hem kan bieden. Dat is voor haar/hem natuurlijk ook moeilijk. Praat er dan in ieder geval met diegene over.

Wat je hokjestheorie betreft: Je hebt helemaal gelijk. Maar voorlopig zullen die hokjes niet verdwijnen. Zolang mensen die anders zijn dan anderen niet worden geaccepteerd, blijft de huidige generatie ook automatisch hangen in het hokjes idee. Daar gaat nog wel wat tijd overheen voordat dat minder wordt...
I've been hiding from myself...
Roffel91
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Thijsje92 » 01 dec 2011 12:52

Zo je legt het goed uit zo voel ik me ook, ik weet niet wat ik ben, ben geen homo maar ook zekers geen hetero..
Thijsje92
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast