Geen anale seks
14 berichten
• Pagina 1 van 1
Hallo, ik ben 19 en net uit de kast. Ik weet zeker dat ik homo ben, ik val alleen niet op geslachtsdelen... Ik wou vragen of meer mensen dit hebben want ik heb er nog nooit iets van gehoord of erover gelezen. Ik heb nog nooit (anale) seks gehad of een andere intieme ervaring gehad, maar anale seks lijkt me gewoon echt niet lekker. Denken jullie dat veel jongens hierop af zullen knappen? Zouden jullie hierop afknappen? Heeft iemand hetzelfde probleem? Ik heb echt het gevoel dat ik de enige ben...
- jantje19
- Aftastend

Welkom op het forum!
Anale sex is niet iedereens ding, dat je daar niet toe aangetrokken voelt is dus niet zo uitzonderlijk.
Als je je ook niet tot geslachtsdelen voelt aangetrokken vraag ik me af of je werkelijk homosexueel bent, tenslotte, het woord zegt het al, het is sexueel aangetrokken voelen tot hetzelfde geslacht.
Misschien zit je nog in een ontdekkingsfase en moet je alles rustig op je af laten komen, haastige spoed is zelden goed, maar ik ken de nieuwsgierigheid.
Anale sex is niet iedereens ding, dat je daar niet toe aangetrokken voelt is dus niet zo uitzonderlijk.
Als je je ook niet tot geslachtsdelen voelt aangetrokken vraag ik me af of je werkelijk homosexueel bent, tenslotte, het woord zegt het al, het is sexueel aangetrokken voelen tot hetzelfde geslacht.
Misschien zit je nog in een ontdekkingsfase en moet je alles rustig op je af laten komen, haastige spoed is zelden goed, maar ik ken de nieuwsgierigheid.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

Bedankt voor je reactie... Maar ik weet echt 100% zeker dat ik homo ben... Weet het namelijk al een aantal jaren en er is niks veranderd. Heb nooit ook maar iets voor vrouwen gevoelt...
Zijn er op deze aardbol dan geen mensen die dit ook hebben?
Zijn er op deze aardbol dan geen mensen die dit ook hebben?
- jantje19
- Aftastend

jantje19 schreef:Hallo, ik ben 19 en net uit de kast. Ik weet zeker dat ik homo ben, ik val alleen niet op geslachtsdelen... Ik wou vragen of meer mensen dit hebben want ik heb er nog nooit iets van gehoord of erover gelezen. Ik heb nog nooit (anale) seks gehad of een andere intieme ervaring gehad, maar anale seks lijkt me gewoon echt niet lekker. Denken jullie dat veel jongens hierop af zullen knappen? Zouden jullie hierop afknappen? Heeft iemand hetzelfde probleem? Ik heb echt het gevoel dat ik de enige ben...
Ik ben of was net als jij. Op 19 knapte ik ook af op geslachtsdelen. De mannelijke geslachtsdelen heb ik sindsdien wel leren waarderen, maar anaal en ik, da's nooit goed gekomen, hoewel twee neukende gasten me fascineren. Bottomgasten fascineren me vooral. Aangezien anaal als gay wordt beschouwd (weliswaar abusievelijk, want ik heb de indruk dat str8-gasten anaal gevoeliger zijn; ga maar eens naar een aantal str8 sites), heb ik me daar wat in verdiept en ook uitgeprobeerd, maar het is echt niets voor mij. Statistieken op gebied van interesse in anaal bij gaymannen varieren even erg als de mode. Het is maar de vraag of gaymannen echt in anaal geinteresseerd is. Zijn ze niet beinvloed door de heterowereld waarin penetratiedwang de regel is? Zijn ze niet beinvloed door de hetero-associatie tussen gay en anaal waarbij hetero's hun eigen sexualiteit op homo's projecteren? De anale aanleg in mannen lijkt in elk geval heel erg te verschillen en loopt allesbehalve langs de breuklijn hetero/homo, wel integendeel. Volgens Wikipedia komt anale sex meer voor bij hetero- dan bij gaykoppels, hetgeen trouwens in de lijn van de verwachting ligt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_sex
http://www.heroichomosex.org/
http://g0ys.org/
http://www.urbandictionary.com/define.p ... 20a%20ZER0)
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Wat ik me nu afvraag is of je je dan wél aangetrokken voelt tot vrouwelijke geslachtsdelen. Ik weet dat ik een hekel heb aan vrouwen die tegen me aan lopen te geilen en het is dan ook wel eens voorgekomen dat ik zo'n vrouwmens keihard gezegd heb "Ik ben homo.". Persoonlijk ervaar ik het als walgelijk om me ook maar in te beelden seks te hebben met een vrouw.
Of maak ik dingen nu alleen maar moeilijker?
Ik heb overigens geen problemen met de piemels/billen/tepels/etc. van andere mannen.
Trouwens, hier: http://g0ys.org/ wordt ik niet heel vrolijk van. Hoe zit dat Bink?
Of maak ik dingen nu alleen maar moeilijker?
Ik heb overigens geen problemen met de piemels/billen/tepels/etc. van andere mannen.
Trouwens, hier: http://g0ys.org/ wordt ik niet heel vrolijk van. Hoe zit dat Bink?
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Bink schreef:jantje19 schreef:Hallo, ik ben 19 en net uit de kast. Ik weet zeker dat ik homo ben, ik val alleen niet op geslachtsdelen... Ik wou vragen of meer mensen dit hebben want ik heb er nog nooit iets van gehoord of erover gelezen. Ik heb nog nooit (anale) seks gehad of een andere intieme ervaring gehad, maar anale seks lijkt me gewoon echt niet lekker. Denken jullie dat veel jongens hierop af zullen knappen? Zouden jullie hierop afknappen? Heeft iemand hetzelfde probleem? Ik heb echt het gevoel dat ik de enige ben...
Ik ben of was net als jij. Op 19 knapte ik ook af op geslachtsdelen. De mannelijke geslachtsdelen heb ik sindsdien wel leren waarderen, maar anaal en ik, da's nooit goed gekomen, hoewel twee neukende gasten me fascineren. Bottomgasten fascineren me vooral. Aangezien anaal als gay wordt beschouwd (weliswaar abusievelijk, want ik heb de indruk dat str8-gasten anaal gevoeliger zijn; ga maar eens naar een aantal str8 sites), heb ik me daar wat in verdiept en ook uitgeprobeerd, maar het is echt niets voor mij. Statistieken op gebied van interesse in anaal bij gaymannen varieren even erg als de mode. Het is maar de vraag of gaymannen echt in anaal geinteresseerd is. Zijn ze niet beinvloed door de heterowereld waarin penetratiedwang de regel is? Zijn ze niet beinvloed door de hetero-associatie tussen gay en anaal waarbij hetero's hun eigen sexualiteit op homo's projecteren? De anale aanleg in mannen lijkt in elk geval heel erg te verschillen en loopt allesbehalve langs de breuklijn hetero/homo, wel integendeel. Volgens Wikipedia komt anale sex meer voor bij hetero- dan bij gaykoppels, hetgeen trouwens in de lijn van de verwachting ligt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_sex
http://www.heroichomosex.org/
http://g0ys.org/
http://www.urbandictionary.com/define.p ... 20a%20ZER0)
Bedankt. Ik ben dus niet de enige
Hoe deed je het dan als je 'seks' had met iemand? Mij lijkt het namelijk ook niet lekker om iemand te pijpen. Gepijpt worden lijkt me niet erg, maar ook niet geweldig...
Diederick schreef:Wat ik me nu afvraag is of je je dan wél aangetrokken voelt tot vrouwelijke geslachtsdelen.
Nee, helemaal niet.
- jantje19
- Aftastend

Bink schreef:... Zijn ze niet beinvloed door de heterowereld waarin penetratiedwang de regel is? Zijn ze niet beinvloed door de hetero-associatie tussen gay en anaal waarbij hetero's hun eigen sexualiteit op homo's projecteren? De anale aanleg in mannen lijkt in elk geval heel erg te verschillen en loopt allesbehalve langs de breuklijn hetero/homo, wel integendeel.
Om hier even op in te springen. Penetratie lijkt mij heel natuurlijk toe, enerzijds omdat penetratie toch wel een prettige sensatie is en anderzijds omdat het misschien toch onze drang tot reproductie is die de kop boven water steekt. Misschien ben ik wel ge-brainwashed door de maatschappij ondertussen, maar penetratie zie ik als een van de meest natuurlijk voorkomende delen van mijn seksualiteit.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Penetratie is zeker natuurlijk voor mannen, zowel actief als passief denk ik. Maar ik heb enkele oudere vrienden (tja, ik val ook op ouwere mannen) die zeer verwonderd zijn over de huidige nadruk op anale sex in de gay-gemeenschap. Vooral sinds AIDS is volgens hen de nadruk (te) sterk op anaal komen te liggen. Toen ze jong waren, was er wel anale sex, maar lag daarop zeker niet de nadruk. De AIDS-campagnes hebben er misschien toe bijgedragen door anale sex extra te belichten, tenzij sommigen, omdat anale sex in het kader van AIDS nu juist wordt afgeraden, in de contramine willen gaan en absoluut anaal willen gaan (je hoeft mensen maar iets af te raden en ze doen steevast het omgekeerde; is algemeen bekend) of in het slechtste geval zelfs focussen op bareback. Ik denk dat anale sex in de gay-gemeenschap als een mode komt en gaat. Is goed mogelijk dat bij eventuele verdwijning van AIDS de anale obsessie uit de gay-gemeenschap verdwijnt. Dit neemt natuurlijk niet weg dat penetratie volstrekt natuurlijk is voor mannen, maar de meerderheid van de homomannen heeft geen penetratiesex en staat er soms bijzonder afkerig van (helemaal niet mijn geval, wel integendeel, maar zelf heb ik geen anale aanleg hoewel ik 100% gay ben; gay en anaal gaan helemaal niet hand in hand).
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:Penetratie is zeker natuurlijk voor mannen, zowel actief als passief denk ik. Maar ik heb enkele oudere vrienden (tja, ik val ook op ouwere mannen) die zeer verwonderd zijn over de huidige nadruk op anale sex in de gay-gemeenschap. Vooral sinds AIDS is volgens hen de nadruk (te) sterk op anaal komen te liggen. Toen ze jong waren, was er wel anale sex, maar lag daarop zeker niet de nadruk. De AIDS-campagnes hebben er misschien toe bijgedragen door anale sex extra te belichten, tenzij sommigen, omdat anale sex in het kader van AIDS nu juist wordt afgeraden, in de contramine willen gaan en absoluut anaal willen gaan (je hoeft mensen maar iets af te raden en ze doen steevast het omgekeerde; is algemeen bekend) of in het slechtste geval zelfs focussen op bareback. Ik denk dat anale sex in de gay-gemeenschap als een mode komt en gaat. Is goed mogelijk dat bij eventuele verdwijning van AIDS de anale obsessie uit de gay-gemeenschap verdwijnt. Dit neemt natuurlijk niet weg dat penetratie volstrekt natuurlijk is voor mannen, maar de meerderheid van de homomannen heeft geen penetratiesex en staat er soms bijzonder afkerig van (helemaal niet mijn geval, wel integendeel, maar zelf heb ik geen anale aanleg hoewel ik 100% gay ben; gay en anaal gaan helemaal niet hand in hand).
De naam van dit topic is wel geen anale seks, maar waar het mij eigenlijk om gaat is dat ik dus niet op geslachtsdelen val. Hoe ga je hiermee om?
- jantje19
- Aftastend

Nee MET sex, al is het helemaal geen must. Kan met en zonder. Ik versta onder sex niet alleen penetratie. Eigenlijk is penetratie voor mij geen sex. Elkaar aftrekken, strelen, likken, enz, enz,... is volwaardige sex voor mij. Vooral wanneer ik kan zien wat er gebeurt. Bij mijn beste sex heb ik zelfs mijn onderbroek niet uitgedaan. Gewoon bobbel tegen bobbel aanwrijven. De beste sex die ik ken, vooral in die gladde DIM-onderbroekjes. Duurt ten minste lang. Anders gaan al die snelspuiters meteen spuiten. Moet langer dan 5 minuten duren.
-

Bink - Post Lord

jantje19 schreef:Bink schreef:Penetratie is zeker natuurlijk voor mannen, zowel actief als passief denk ik. Maar ik heb enkele oudere vrienden (tja, ik val ook op ouwere mannen) die zeer verwonderd zijn over de huidige nadruk op anale sex in de gay-gemeenschap. Vooral sinds AIDS is volgens hen de nadruk (te) sterk op anaal komen te liggen. Toen ze jong waren, was er wel anale sex, maar lag daarop zeker niet de nadruk. De AIDS-campagnes hebben er misschien toe bijgedragen door anale sex extra te belichten, tenzij sommigen, omdat anale sex in het kader van AIDS nu juist wordt afgeraden, in de contramine willen gaan en absoluut anaal willen gaan (je hoeft mensen maar iets af te raden en ze doen steevast het omgekeerde; is algemeen bekend) of in het slechtste geval zelfs focussen op bareback. Ik denk dat anale sex in de gay-gemeenschap als een mode komt en gaat. Is goed mogelijk dat bij eventuele verdwijning van AIDS de anale obsessie uit de gay-gemeenschap verdwijnt. Dit neemt natuurlijk niet weg dat penetratie volstrekt natuurlijk is voor mannen, maar de meerderheid van de homomannen heeft geen penetratiesex en staat er soms bijzonder afkerig van (helemaal niet mijn geval, wel integendeel, maar zelf heb ik geen anale aanleg hoewel ik 100% gay ben; gay en anaal gaan helemaal niet hand in hand).
De naam van dit topic is wel geen anale seks, maar waar het mij eigenlijk om gaat is dat ik dus niet op geslachtsdelen val. Hoe ga je hiermee om?
Focus op de bobbel. Dat heb ik gedaan. Ik ben nog altijd bezeten van de bobbel. Leer spelen met een gast zijn geslachtsdelen (niemand neemt het je kwalijk als je niet zuigt of zo) en hou zijn gezicht in de gaten. Sommige gasten lijken daar onverstoorbaar van te genieten. Anderen vertrekken hun gezicht bij alles wat je doet. In het begin speel je er alleen mee. Je vraagt vooraf aan de gast of het OK is dat je alleen dat doet. Ik heb nooit een gast geweten die nee zei. Vraag of je zijn klokkenspel langs achter mag strelen. Heb ik nog altijd een fetish voor vooral wanneer de gast er helemaal in positie voor gaat zitten.
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:Nee MET sex, al is het helemaal geen must. Kan met en zonder. Ik versta onder sex niet alleen penetratie. Eigenlijk is penetratie voor mij geen sex. Elkaar aftrekken, strelen, likken, enz, enz,... is volwaardige sex voor mij. Vooral wanneer ik kan zien wat er gebeurt. Bij mijn beste sex heb ik zelfs mijn onderbroek niet uitgedaan. Gewoon bobbel tegen bobbel aanwrijven. De beste sex die ik ken, vooral in die gladde DIM-onderbroekjes. Duurt ten minste lang. Anders gaan al die snelspuiters meteen spuiten. Moet langer dan 5 minuten duren.
Precies!
Bink schreef:jantje19 schreef:Bink schreef:Penetratie is zeker natuurlijk voor mannen, zowel actief als passief denk ik. Maar ik heb enkele oudere vrienden (tja, ik val ook op ouwere mannen) die zeer verwonderd zijn over de huidige nadruk op anale sex in de gay-gemeenschap. Vooral sinds AIDS is volgens hen de nadruk (te) sterk op anaal komen te liggen. Toen ze jong waren, was er wel anale sex, maar lag daarop zeker niet de nadruk. De AIDS-campagnes hebben er misschien toe bijgedragen door anale sex extra te belichten, tenzij sommigen, omdat anale sex in het kader van AIDS nu juist wordt afgeraden, in de contramine willen gaan en absoluut anaal willen gaan (je hoeft mensen maar iets af te raden en ze doen steevast het omgekeerde; is algemeen bekend) of in het slechtste geval zelfs focussen op bareback. Ik denk dat anale sex in de gay-gemeenschap als een mode komt en gaat. Is goed mogelijk dat bij eventuele verdwijning van AIDS de anale obsessie uit de gay-gemeenschap verdwijnt. Dit neemt natuurlijk niet weg dat penetratie volstrekt natuurlijk is voor mannen, maar de meerderheid van de homomannen heeft geen penetratiesex en staat er soms bijzonder afkerig van (helemaal niet mijn geval, wel integendeel, maar zelf heb ik geen anale aanleg hoewel ik 100% gay ben; gay en anaal gaan helemaal niet hand in hand).
Focus op de bobbel. Dat heb ik gedaan. Ik ben nog altijd bezeten van de bobbel. Leer spelen met een gast zijn geslachtsdelen (niemand neemt het je kwalijk als je niet zuigt of zo) en hou zijn gezicht in de gaten. Sommige gasten lijken daar onverstoorbaar van te genieten. Anderen vertrekken hun gezicht bij alles wat je doet. In het begin speel je er alleen mee. Je vraagt vooraf aan de gast of het OK is dat je alleen dat doet. Ik heb nooit een gast geweten die nee zei. Vraag of je zijn klokkenspel langs achter mag strelen. Heb ik nog altijd een fetish voor vooral wanneer de gast er helemaal in positie voor gaat zitten.
Ok... dat stelt me best wel gerust eigenlijk. Nouja... we zullen zien... Ik kan in elk geval niet meer wachten om 'seks' met iemand te hebben!! Ben echt zo geil...
- jantje19
- Aftastend

14 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex