geef maar je mening
13 berichten
• Pagina 1 van 1
mocro22 schreef:wat denken jullie van arabische jongens algemeen ik bedoel relatie ...bed...ext
???
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

I heb een tijdje een flirt gehad met een Arabisch jongen (uit Dubai als ik het me goed herinner). Het was wel een mannetje
)) Beetje gauw aangebrand soms, maar dat vond ik eigenlijk erg charmant aan hem.
Beetje problematisch was dat hij errug Top was. Daar was ik op een gegeven moment een beetje zat van. Maar ik kon hem altijd wel lekker plagen
Hij zat meestal zo op de kast. Heel lief eigenlijk 
Beetje problematisch was dat hij errug Top was. Daar was ik op een gegeven moment een beetje zat van. Maar ik kon hem altijd wel lekker plagen
- Querido
- Ontdekkend

Ze willen je altijd onderdrukken dus TOP zijn, dat is hun macho kultuur want als ze eens bottom zouden zijn, zijn ze het vrouwtje en dat is een schande in hun geloof, de enkele keer dat is eens een arab, had ontmoet, wilden ze of mij neuken, of zich laten pijpen, nou dat zijn nou presies de sexhandelignen, die ik voor mij vernederend en onderdrukkend vindt, dus als ik dat niet wil doen, dan zijn ze aangebrand en gaan ze je bestelen, om je toch nog te kunnen overheersen, om in het reine te kunnen komen met hun geloof, of familie'eer.
Kan wel weer gezegt worden, dat ze niet allemaal zo zijn of vooroordelent vinden van mij, maar ik heb niet anders meegemaakt dan dat.
De eerse arab, moslim of zo, die rekening met mijn sex voorkeuren wil houden en mij als een gelijke behandelen zou, moet ik nog tegen komen.
Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord, want dan moeten zij eerst van hun onderdrukkende geloof afvallen, willen ze een homopartner als gelijke partner zien.
Kan wel weer gezegt worden, dat ze niet allemaal zo zijn of vooroordelent vinden van mij, maar ik heb niet anders meegemaakt dan dat.
De eerse arab, moslim of zo, die rekening met mijn sex voorkeuren wil houden en mij als een gelijke behandelen zou, moet ik nog tegen komen.
Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord, want dan moeten zij eerst van hun onderdrukkende geloof afvallen, willen ze een homopartner als gelijke partner zien.
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

Kwestie van voorkeur, dacht ik zo. Die waar ik het over had was niet overdreven dominant. Nou ja, ik ben ook wel een beetje dominant in het dagelijks leven, en ik ben ook liever top. Misschien ben ik ook wel onderdrukkend
Wellicht levelden wij elkaar uit
Ik ken hier wel meer Arabieren (niet gay overigens). Ik heb nooit problemen met ze. Nou ja, in het begin moet je je niet op je kop laten zitten
Even je "tanden" laten zien 
Wellicht levelden wij elkaar uit
- Querido
- Ontdekkend

zie dat je in praag zit
oost euroboys vind ik ook wel geil hoor
en veel meer
ben in argentina geweest
ook erg lekker
en kan zo veel meer landen opnoemen
'italie uiteraard en 't klinkt gek
amerika mag er ook wezen
maar wel selectief daar hoor
meer uit de staten zoals montana utah wyoming
oost euroboys vind ik ook wel geil hoor
en veel meer
ben in argentina geweest
ook erg lekker
en kan zo veel meer landen opnoemen
'italie uiteraard en 't klinkt gek
amerika mag er ook wezen
maar wel selectief daar hoor
meer uit de staten zoals montana utah wyoming
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Haha,
Natuurlijk zou je moeten weten waar die vandaan komt, hoe kan je anders iets afspreken. Z'n bed moet toch ergens staan om achter te komen of die daar in goed is
Natuurlijk zou je moeten weten waar die vandaan komt, hoe kan je anders iets afspreken. Z'n bed moet toch ergens staan om achter te komen of die daar in goed is
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

13 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex