Het is nu 22 mei 2012 20:36

gedwongen naakt

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor gaypoetbe » 27 nov 2011 22:03

Hoi, Is er een verschil qua aanvoelen bij "gedwongen naakt"? Ik noem maar : bij de dokter je moeten uitkleden, bij een studentendoop naakt of tot op je slipje...? Is er een verschil wanneer je je zelf knap gebouwd voelt, of wanneer je jezelf zomaar een beetje "middelmatig" weet? Voel je je minder "opgelaten" als je uit de kleren moet als je zelf vindt dat je mooi gebouwd bent?
gaypoetbe
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor fygran » 28 nov 2011 20:00

Dat is een interessante en een beetje eigenaardige vraag. Maar ok.....
Ik heb er geen enkel probleem mee om me voor een arts uit te kleden. Of het een mannelijke of vrouwelijke arts is, maakt me niet uit. Ik heb er dan ook geen seksuele gevoelens bij. En ook niet het gevoel dat dat gedwongen is.
Net zoals me uitkleden en gezamenlijk douchen na het sporten. Geen probleem mee.
Ik ben nog nooit gedwongen om me uit te kleden. Maar ik moet zeggen dat ik daar wel eens over fantaseer. :wink:
Ik vind niet van mezelf dat ik een bijzonder mooi of lelijk lichaam heb. Gewoon normaal, zou ik zeggen.
Soms tonen mannen die een stuk jonger en knapper zijn dan ik, belangstelling voor me. Dan vraag ik me wel af wat ze eigenlijk in me zien. Maar klagen doe ik niet..... :D

Heb je iets aan dit antwoord?
fygran
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Bink » 29 nov 2011 00:48

Google wat NMCM (naked men, clothed men), een lekkere fetish, in de str8 scene bekend als NMCF (naked men, clothed female)
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor karco » 06 dec 2011 17:45

Ik heb er geen enkel probleem mee om me voor een arts uit te kleden. Of het een mannelijke of vrouwelijke arts is, maakt me niet uit. Ik heb er dan ook geen gevoelens bij.
Net zoals me uitkleden en gezamenlijk douchen na het sporten.Geen probleem
Heb me in het verleden wel eens gedwongen moeten ontkleden. Mocht alleen me string aan houden. Verkeerde vrienden. Met SM gevoelens. Die tijd ligt achter me.
karco
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex