Het is nu 22 mei 2012 20:36

Gedroomd over mijn eerste keer

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor S76 » 13 aug 2011 21:06

Sinds het plaatsen van mijn berichtje onder het kopje dating begin ik al meer te verlangen mijn eerste ervaring met een man.

Vannacht heb ik gedroomd over mijn eerste dat naar aanleiding van mijn oproep, mijn droom ging als volgt:

Nadat op dit forum benaderd ben door een leuke jonge man heb ik hem gebeld en wat met hem afgesproken. Op het afgesproken tijdstip belt hij aan. Onder het genot van een kopje koffie bespreken we wat eventueel willen proberen en besluiten nog voor het tweede kopje naar boven te gaan. Ik laat hem voor de trap op en kijk naar zijn lekkere strakke kontje. Hij loopt voor mij de slaapkamer binnen nog voor hij zich om kan draaien ga ik met mijn al iets stijf geworden lul tegen zijn kont staan en sla mijn armen om hem heen. Ik begin met het aftasten van zijn boven lijf. Mijn hand glijdt onder zijn shirt en ik streel over zijn borst en tepels. Langzaam laat ik mijn hand naar beneden afzakken, zijn broek in. In zijn onderbroek aangekomen bemerk ik dat hij het niet vervelend vindt, in tegen deel. Op dat moment draait hij zich om en begint mij te zoenen. Zijn handen gaan nu bij mij op zoek, eerst over mijn buik en al snel richting mijn inmiddels zeer stijve lul. We kleden elkaar uit en gaan op bed liggen. Eerst spelen we nog met elkaar ballen en geslachtsdelen daarna begint hij mij te pijpen. Nadat ik zijn mond heb volgespoten begin ik hem te pijpen tot hij klaarkomt. Nadat we allebei zijn bijgekomen van de eerste schrik (was voor ons beide de eerste keer) besluiten we een biertje te drinken en maken een afspraak om een volgende keer anale seks te proberen. Nadat we ieder twee biertjes hebben gedronken en alleen maar over seks kunnen praten raken we allebei erg opgewonden over het idee anale seks met elkaar te hebben. Zonder dat we er echt erg in hebben zijn we erg dicht bij elkaar gaan zitten en beginnen wij elkaar weer te betasten.
Langzaam kleden wij elkaar al zoenend en strelen weer uit en gaan naar boven voor onze "vervolg afspraak". Nadat we elkaar van achter genomen hebben drinken we er nog een en nemen afscheid.
Op dat moment wordt ik wakker en merk ik dat ik bijna klaar kom, snel naar de badkamer om zelf het klusje af te maken.

En nu maar wachten tot er iemand reageert op mijn oproep om deze droom uit te laten komen.
S76
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor fygran » 13 aug 2011 21:26

Dank je wel voor dit mooie verhaal, S76. En nu ga ik een koude douche nemen. :3E:
fygran
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Jamie » 14 aug 2011 06:16

Voor iemand zonder ervaring weet je het wel heel expliciet te brengen :lol:
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor S76 » 16 aug 2011 22:45

Ik heb dan (helaas) nog geen ervaring maar ik ben niet wereld vreemd en weet wat ik wil. Helaas heb ik aan mijn oproep nog geen afspraak over gehouden en dat terwijl ik deze week de uitgelezen kans heb om iemand te ontvangen.
S76
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex