Gebruik van een vibrator; hoe?
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Hoi, ik probeer wel eens een vibrator te gebruiken maar dat doet best zeer. Ook als ik hem een beetje te groot neem (overzetstukje van soort rubber) dan ga ik door de grond.
Maar dat ding zelf is van metaal en ik schijn maar geen goed glijmiddel te kunnen vinden tussen metaal en, tja, mij.
Ook als het gaat, dan krijg ik steken in mijn buik als hij er een beetje ver in gaat; ik kom een eindje maar dan houdt het op na een cm of 8. Klopt dat?
Kunnen jullie mij tips geven?
Alvast bedankt!
Maar dat ding zelf is van metaal en ik schijn maar geen goed glijmiddel te kunnen vinden tussen metaal en, tja, mij.
Ook als het gaat, dan krijg ik steken in mijn buik als hij er een beetje ver in gaat; ik kom een eindje maar dan houdt het op na een cm of 8. Klopt dat?
Kunnen jullie mij tips geven?
Alvast bedankt!
- Intertoy
- Newbie

Zou je graag ermee helpen,maar ik heb geen idee.
- FLikFlooi90
- Aftastend

Doet het ook al zeer als je binnengaat of alleen als je hem er te diep insteekt? Glijmiddel is alleen voor het binnengaan (makkelijker glijden over de spieren), niet meer voor daarna volgens mij?
Heb je al een dunnere geprobeerd en is die wel dieper in te brengen dan 8 cm? Geen idee hoe het er binnen allemaal uitziet maar volgens mij maakt je darm vrij snel bochten.
Misschien ook een kwestie van oefenen? Anders een vibrator kopen van een wat vriendelijker materiaal.
Heb je al een dunnere geprobeerd en is die wel dieper in te brengen dan 8 cm? Geen idee hoe het er binnen allemaal uitziet maar volgens mij maakt je darm vrij snel bochten.
Misschien ook een kwestie van oefenen? Anders een vibrator kopen van een wat vriendelijker materiaal.
- PdeW
- Aftastend

Nooit gedaan.
Wel gebruikte ik vroeger 'n "massager" op het hoofd van mijn lul in deze stijl.
http://www.discountnewagebooks.com/imag ... ssager.jpg
Ik vind niet exact wat ik gebruikte. Ik kon mijn voorhuid rond het masserend eind schuiven terwijl hij masseerde. Absoluut heerlijk.
Ga me terug zo een proberen te vinden.
Wel gebruikte ik vroeger 'n "massager" op het hoofd van mijn lul in deze stijl.
http://www.discountnewagebooks.com/imag ... ssager.jpg
Ik vind niet exact wat ik gebruikte. Ik kon mijn voorhuid rond het masserend eind schuiven terwijl hij masseerde. Absoluut heerlijk.
Ga me terug zo een proberen te vinden.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

4 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex