GayForum Feedback
74 berichten
• Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Christus. :')
Hebben jullie dit knopje nog niet ontdekt? Topics van 5 jaar oud boeien me geen reet.

Hebben jullie dit knopje nog niet ontdekt? Topics van 5 jaar oud boeien me geen reet.

-

Uncle Jonny - Aftastend

Beter dan Koninginnedag vieren in Frankrijk. 
-

Uncle Jonny - Aftastend

Ik beheer dit forum (met drie menu's, mocht je er eentje niet zien) toch niet?
En niet bitchen op m'n HBO-opleiding. Ik heb gewoon netjes m'n gymnasium NG afgerond hoor.
En niet bitchen op m'n HBO-opleiding. Ik heb gewoon netjes m'n gymnasium NG afgerond hoor.
-

Uncle Jonny - Aftastend

Vandaag weer inlogproblemen. Bij "Post reply" word ik automatisch uitgelogd, dan kom ik op de home pagina en moet ik opnieuw inloggen. Als ik dan opnieuw "Post reply" click, word ik automatisch opnieuw uitgelogd, enz..., behalve enkele keren.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Ik ken niets van computers en van cookies nog minder. Cookies, wat zijn dat?
Er misschien aan toevoegen dat ik altijd mijn history vernietig want ik ben niet de enige op deze computer en ik vernietig hoe dan ook de history als ik begin, want ik heb lak aan wat de anderen al dan niet bekijken hier.
Er misschien aan toevoegen dat ik altijd mijn history vernietig want ik ben niet de enige op deze computer en ik vernietig hoe dan ook de history als ik begin, want ik heb lak aan wat de anderen al dan niet bekijken hier.
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:Vandaag weer inlogproblemen. Bij "Post reply" word ik automatisch uitgelogd, dan kom ik op de home pagina en moet ik opnieuw inloggen. Als ik dan opnieuw "Post reply" click, word ik automatisch opnieuw uitgelogd, enz..., behalve enkele keren.
Vandaag weer hetzelfde. Behalve in "Woord domino bis" en hier kan ik nergens inloggen. Onbegrijpelijk.
-

Bink - Post Lord

Vanavond weer grote inlogproblemen. Ik log in en zodra ik ergens op click, word ik uitgelogd, behalve nu. Ik heb vanavond al 10 keer ingelogd op zijn minst met automatische uitlogging tot gevolg zodra ik ergens op click. Onbegrijpelijk.
-

Bink - Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Mededelingen