Gaycurious en nu?
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Hoi,
Ik ben al jaren gaycurious of bicurious. Hoe je het ook maar wil noemen. Ik fantaseer al heel over het hebben van sex met een man.
Maar weet niet zo goed wat ik er mee moet. Hoe kom ik een leuk gay/bi jongen tegen, die op zachte wijze met mij wil experimenteren. Op chats, wordt altijd gelijk gevraagd naar stats, wat altijd zo bot overkomt.
Wie heeft tips voor mij...
Ik ben al jaren gaycurious of bicurious. Hoe je het ook maar wil noemen. Ik fantaseer al heel over het hebben van sex met een man.
Maar weet niet zo goed wat ik er mee moet. Hoe kom ik een leuk gay/bi jongen tegen, die op zachte wijze met mij wil experimenteren. Op chats, wordt altijd gelijk gevraagd naar stats, wat altijd zo bot overkomt.
Wie heeft tips voor mij...
- Gaycurious77
- Newbie

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Ik heb me ingeschreven bij verschillende sites en daar een profiel aangemaakt. Het wereldje is een beetje vreemd en direct. De meeste profielen kun je meteen overslaan. Ik heb het idee dat bv op dit forum vaak tussen de niet-ingeschreven meelezers de mensen zitten met hetzelfde idee als jij. De stap is ook erg groot en veel moeten eerst moed verzamelen.
Je kunt een advertentie aanmaken op dit forum, er staan er nog een aantal zoals jouw vraag.
Je kunt een advertentie aanmaken op dit forum, er staan er nog een aantal zoals jouw vraag.
- PdeW
- Aftastend

kucing schreef:Mag ik vragen hoe oud je bent (afhankelijk van je leeftijd kan ik je misschien bruikbare tips geven).
34 jaar
- Gaycurious77
- Newbie

Gaycurious77 schreef:kucing schreef:Mag ik vragen hoe oud je bent (afhankelijk van je leeftijd kan ik je misschien bruikbare tips geven).
34 jaar
Ok, je bent dus niet afhankelijk meer van toestemming van ouders om ergens heen te gaan als je dat wilt.
Zoals je zelf al aangeeft: op chats, wordt altijd direct gevraagd naar stats, wat altijd zo bot overkomt. Dat is iets waar ik persoonlijk ook erg op afknap, want je wordt dan echt bij voorbaat al afgekeurd, bijvoorbeeld vanwege je leeftijd. Het zou veel sympathieker zijn als je eerst de kans krijgt om elkaar te leren kennen, zodat je op basis daarvan kunt beoordelen of je elkaar ligt of niet.
Ik kan je daarom de volgende tip geven om met andere mannen in contact te komen waarbij je je niet voortdurend hoeft af te vragen of hij hetero is of niet.
Ik weet niet of je Amsterdam kent, maar daar heb je (homo)coffeeshop Downtown in de Reguliersdwarsstraat 31; je zou daar eens heen moeten gaan. En Wees gerust, het is geen gelegenheid waar de 'nichterigheid' vanaf straalt, want er komen ook niet-homo's of zelfs vrouwen. Maar het merendeel is wel homo (of bi). 's Zomers is het daar uitermate gezelig en zeer relaxt. Ze hebben dan een gezellig terras waar je allerlei mannen kunt ontmoeten op een leuke en ongedwongen manier. Je zult je daar dus erg op je gemak voelen en op die manier heb je een kans om elkaar eerst te leren kennen.
Je moet er uiteraard niet vanuit gaan dat je meteen met iemand het bed in kunt duiken, maar het geeft je wel de kans om iemand te leren kennen die je op den duur wellicht wegwijs kan maken op het gebied van de mannensex.
- kucing
- Newbie

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen