Het is nu 22 mei 2012 20:13

Gay zijn alleen voor de sex?

Alles over coming out.

Berichtdoor Fred1967 » 19 aug 2007 12:16

Vroeger voelde ik alleen maar verliefdheid bij vrouwen, maar qua seks vond ik mannen altijd aantrekkelijker. Dit heeft mij jarenlang verward. " Dit kon toch voor een hetero niet". Zo'n twee jaar geleden merkte ik dat ik een (getrouwde) collega (bij het bedrijf waar ik toen werkte) heel leuk begon te vinden. Ik kreeg zeer warme gevoelens van binnen als hij bij me in de buurt was, en ik moest ook vaak aan hem denken.
Toen pas besefte ik dat ik evenveel (zo niet meer) gevoelens voor mannen heb.
Alhoewel het me nog af en toe verward, is het een hele opluchting dat ik er eindelijk uit ben.
Wie of wat je bent maakt niet uit.
Het is alleen geluk dat telt !
Fred1967
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 19 aug 2007 12:46

Pianoman schreef:
luco schreef:Ik denk dat het qua homo of hetero niets uitmaakt

Ja zo iets dacht ik ook al, maar ik ben een beetje voorzichtig met deze uitspraak om dat niet veel mensen het met mijn mening eens zijn. Ik dacht zelf dat ik een van de weinige homo's ben die zo denken.

wellicht is het wel zo dat mannen een sterker lustgevoel hebben
zet er 2 bij elkaar en dan is het wat sneller raak
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 19 aug 2007 12:48

Fred1967 schreef:Vroeger voelde ik alleen maar verliefdheid bij vrouwen, maar qua seks vond ik mannen altijd aantrekkelijker. Dit heeft mij jarenlang verward. " Dit kon toch voor een hetero niet". Zo'n twee jaar geleden merkte ik dat ik een (getrouwde) collega (bij het bedrijf waar ik toen werkte) heel leuk begon te vinden. Ik kreeg zeer warme gevoelens van binnen als hij bij me in de buurt was, en ik moest ook vaak aan hem denken.
Alhoewel het me nog af en toe verward, is het een hele opluchting dat ik er eindelijk uit ben.

hoe ben je dan door je jaren gegleden??
toch met vrouwen aan de slag geweest??
en tot die tijd nooit iets met een man gehad?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Fred1967 » 19 aug 2007 18:49

Kinky,

Helaas door omstandigheden (waarover ik elders op dit forum iets zeg), nog nooit met uberhaupt iemand aan de slag geweest. Maar dat wil niet zeggen dat ik verliefdheids en sexuele gevoelens niet ken.
En hoe ik door die jaren ben gerold ? Tja. Met heel veel moeite. En best wel met heel veel pijn, verdriet en verlangens.
Wie of wat je bent maakt niet uit.
Het is alleen geluk dat telt !
Fred1967
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor ray74 » 23 aug 2007 11:53

[quote="Fred1967"]Vroeger voelde ik alleen maar verliefdheid bij vrouwen, maar qua seks vond ik mannen altijd aantrekkelijker. Dit heeft mij jarenlang verward. " Dit kon toch voor een hetero niet". Zo'n twee jaar geleden merkte ik dat ik een (getrouwde) collega (bij het bedrijf waar ik toen werkte) heel leuk begon te vinden. Ik kreeg zeer warme gevoelens van binnen als hij bij me in de buurt was, en ik moest ook vaak aan hem denken.
Alhoewel het me nog af en toe verward, is het een hele opluchting dat ik er eindelijk uit ben.[/quote]

Dat heb ik nog nooit gehad:(
ray74
Ontdekkend
Ontdekkend

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast