Gay strand
26 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik was vorig jaar in Zuid-Frankrijk op een enorm gay-strand bij Marseillan-Plage. Mooi, schoon en lekker druk strand met ontspannen sfeer, naakt en zwembroeken liepen er door elkaar (hoewel meer naakt). In de duinen gebeurde meer... je zag er constant mensen naartoe lopen en terug komen. Kortom: voor ieder wat wils...
Mijn vraag: Wie kent leuke gay-stranden in Nederland?
-

tim27 - Ontdekkend

tim27 schreef:Ik was vorig jaar in Zuid-Frankrijk op een enorm gay-strand bij Marseillan-Plage. Mooi, schoon en lekker druk strand met ontspannen sfeer, naakt en zwembroeken liepen er door elkaar (hoewel meer naakt). In de duinen gebeurde meer... je zag er constant mensen naartoe lopen en terug komen. Kortom: voor ieder wat wils...
Wat denk je van Scheveningen bij de duinen. Bij het het parkeerterrein Het Zwart Pad, helemaal an het end. Bij het strand moet je naar rechts. Stukje lopen en dan kom je bij de duinen. Volgens mij is dat niet echt een Gay strand, maar er lopen daar een boel hoop Gay's rond
--- Stilte is helend ---
-

Musician - Wegwijs

Zandvoort is ook wel een aanrader, Volg vanuit Haarlem/Aerdenhout de N201 naar Zandvoort. Volg in Zandvoort de borden Zuidstrand. Parkeren op het zuidelijke gedeelte van de boulevard of op het grote parkeerterrein (betaald) hier vlak achter. Loop in zuidelijke richting via het strand of het fietspad.
-

Vincent - Wegwijs

Wat goed! Al zo snel twee reacties... wil namelijk al dit weekend naar het strand (als ik er met de auto doorkom tenminste, vroeg gaan dus) Ik kon er niets duidelijks over vinden op internet.
Bedankt Musician en Vincent!
Bedankt Musician en Vincent!
-

tim27 - Ontdekkend

Een aanrader is ook het strandgedeelte tussen Scheveningen (vanaf strandtent "Het puntje") en Wassenaar. Bij de trap en genoemde strandtent is het een familiestrand, maar verderop in de vrije duintjes is het volop gay.
Let wel op de duinwachters, die kunnen heel vervelend zijn.
Ook Hoek van Holland is een aanrader. Echter ook veel politiecontrole.
Let wel op de duinwachters, die kunnen heel vervelend zijn.
Ook Hoek van Holland is een aanrader. Echter ook veel politiecontrole.
Musician schreef:just' me schreef:bij de maasvlakte, rotterdam. ook een gay-strand.achter het ''routiers'' restaurant.
Wat ...zo dichtbij en dat weet ik nog geen eens.
Thnx toch eens uitproberen.
ja, zo dichtbij.
-

just' me - Aftastend

Het gaystrand is Hoek van Holland, niet het strand in de plaats zelf maar iets noordelijker: Vluchtenburg of Zichtenburg. In de duinen veel homo's, alles naakt, alles kan, open en beschut. Nog nooit politie gezien. Goede parkeerplaats vlak bij het strand (de Maasdijk helemaal afrijden en bij het eind van die dijk, bij de stoplichten RECHTDOOR GAAN. Smal weggetje dat bij de parkeerplaats uitkomt. De strandopgang is iets rechts, het gaynaaktstrand en de duinen zijn dan links. Een echte aanrader.

-

Paul - Ontdekkend

Afgelopen weekend in Zandvoort geweest. Was best leuk, vrij rustig (het was zaterdag). In de duinen zie je ook wel wat mannen "wachten en rondkijken" maar daar was ik niet naar op zoek. Wilde gewoon lekker rustig op het strand liggen (evt naakt) en dat kon. Op naar het volgende strand 
-

tim27 - Ontdekkend

tim27 schreef:KinKy schreef:wil wel wat zand in m'n tuin storten.....
Moet ook wel wat koel water zijn en meer mannen![]()
Maareh... ik ga geen "sex on the beach" hebben. Nou ja... misschien met mijn eigen vriend...
"Sex on the beach" had ik een paar jaar geleden en het was echt héél fijn
Ik was weg van hem, hij was helemaal mijn "type", lang krullend haar, zoals Thommy van de Who in de film "Pinnball", slank goddelijk figuurtje, schitterend mooi kontje, we hebben lang gevreéen en zijn ook nog samen naar de trein gelopen.
En...... zijn naam was Tim
The schreef:"Sex on the beach" had ik een paar jaar geleden en het was echt héél fijn![]()
Ik was weg van hem, hij was helemaal mijn "type", lang krullend haar, zoals Thommy van de Who in de film "Pinnball", slank goddelijk figuurtje, schitterend mooi kontje, we hebben lang gevreéen en zijn ook nog samen naar de trein gelopen.
En...... zijn naam was Tim, de leeftijd klopt ook, misschien was jij dat wel, als dat zo is......bedankt, ik heb er echt van genoten, schat.
-

tim27 - Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan