GAY SPEL > GEVAARLIJK ?
12 berichten
• Pagina 1 van 1
Hoi mensen,
Ik weet niet hoe ik moet beginne ma kzal et probere kort en bondig te houde. Kben een twintiger en ben nog aant studere. Kheb men coming out gedaan aan enkele vrienden, ook al ben ik niet homoseksueel, kwou zien of ze echt men vrienden waren en om te weten of ze wel betrouwbaar zijn (om te zien of ze ni roddelden achter men rug). Ma ja, nu eb ik wel spijt
had ik et echt ni moeten doen, want ze hebben allemaal ni slecht gereageerd, nu vraag ik me af of andere mensen het zullen hore en denke dat ik het echt ben
.
Enkele vrienden van mij, 4-5 zijn wel homo, toen ze hun coming-out dede reaggeerden hun vriende heel slecht
, nu ebben ze et wel door da ze geen echte vrienden ware, daarom wou ik het is teste
. Kben nooit anti-homo geweest en zal het ook nooit worde, ma kwou is zien oe et is om in de vel van een homo kruipe.
Nog iets, kwil me verontschuldige voor men 'denigrerende taal' (mense aanduide als homo, alsof ze alien's ware
). En ook sorry voor de spel dak eb gespeeld
, een spel make van iets serieus is ni echt men ding, ma kwou et echt is zien!
Men VRAAG is nu, 1. welke gevolgen kan et ebbe, 2.was et echt noodzakelijk om zo'n spel te spele
???
Alvast bedankt voor uw antwoorden !!!!
Ik weet niet hoe ik moet beginne ma kzal et probere kort en bondig te houde. Kben een twintiger en ben nog aant studere. Kheb men coming out gedaan aan enkele vrienden, ook al ben ik niet homoseksueel, kwou zien of ze echt men vrienden waren en om te weten of ze wel betrouwbaar zijn (om te zien of ze ni roddelden achter men rug). Ma ja, nu eb ik wel spijt
Enkele vrienden van mij, 4-5 zijn wel homo, toen ze hun coming-out dede reaggeerden hun vriende heel slecht
Nog iets, kwil me verontschuldige voor men 'denigrerende taal' (mense aanduide als homo, alsof ze alien's ware
Men VRAAG is nu, 1. welke gevolgen kan et ebbe, 2.was et echt noodzakelijk om zo'n spel te spele
Alvast bedankt voor uw antwoorden !!!!
- jjuelle
- Newbie

Pure nonsens dit. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit eerder gehoord dat iemand die niet gay is , dit tegenover z'n vrienden en kennissen gaat zitten beweren.
Volgens mij loop je of je zelf of ons hier in de maling te nemen.
Zoek 't lekker zelf uit met je geintjes..
Volgens mij loop je of je zelf of ons hier in de maling te nemen.
Zoek 't lekker zelf uit met je geintjes..
-

Zodan - Post Lord

Je leest hier de gekste dingen

-

IkBenRonald - Aftastend

Ach,
Ik neem het je niet kwalijk. Als je wil experimenteren, ga je gang.
Maar spelen met anderman's gevoelens is niet netjes, dus je zal de gevolgen dusdanig ook zelf moeten ondergaan.
Ik begrijp best dat je wil ervaren hoe het is om in een "homovel" te zitten, hoe je het zelf wil "ervaren". Maar je bent nu eeenmaal homo of je bent het niet. Het is de natuur.
Als je op deze manier je vrienden wil testen, lijkt het me sterk of je deze al je vrienden kunt noemen. Ik hoop dat je hun vertrouwen hierdoor niet hebt beschaamd.
Echte vrienden kennen je, respecteren je voor wie/wat je bent. Echte vrienden steunen je in nood en keren nooit je de rug toe.
Echte vrienden zijn zeldzaam.
Of het nu denigrerend is of niet. Of je nu homofoob bent of niet. Je ziet aan de reacties dat menigen niet opgezet zijn met deze geintjes. Er wordt al genoeg gelachen met ons.
Knufs,
Steven.
Ik neem het je niet kwalijk. Als je wil experimenteren, ga je gang.
Maar spelen met anderman's gevoelens is niet netjes, dus je zal de gevolgen dusdanig ook zelf moeten ondergaan.
Ik begrijp best dat je wil ervaren hoe het is om in een "homovel" te zitten, hoe je het zelf wil "ervaren". Maar je bent nu eeenmaal homo of je bent het niet. Het is de natuur.
Als je op deze manier je vrienden wil testen, lijkt het me sterk of je deze al je vrienden kunt noemen. Ik hoop dat je hun vertrouwen hierdoor niet hebt beschaamd.
Echte vrienden kennen je, respecteren je voor wie/wat je bent. Echte vrienden steunen je in nood en keren nooit je de rug toe.
Echte vrienden zijn zeldzaam.
Of het nu denigrerend is of niet. Of je nu homofoob bent of niet. Je ziet aan de reacties dat menigen niet opgezet zijn met deze geintjes. Er wordt al genoeg gelachen met ons.
Knufs,
Steven.
Nothing is so strong as gentleness. Nothing is so gentle as real strength.
Life is just a chance to grow a soul.
Life is just a chance to grow a soul.
-

Steven - Ontdekkend

Misschien is het beter om meer aandacht aan je studie te besteden om wat meer aan je Nerderlands te werken, in plaats van hoe voelt om homo te zijn.
En als je echt wilt weten hoe jouw vrienden denken over homo´s dan kun je ook toch gewwoon het onderwerp aansnijden tijdens een gesprek?.
En als je echt wilt weten hoe jouw vrienden denken over homo´s dan kun je ook toch gewwoon het onderwerp aansnijden tijdens een gesprek?.
- Pianoman
- Wegwijs

je loopt je vrienden uit te proberen
dat zou ik als vriend zeer beledigend vinden
dus gewoon alle narigheid ervan ondervinden
ze zullen je wel een opschepperig sodeju'tje vinden
en wat de rest van de wereld erover denkt.......
die vinden je een onbetrouwbaar schepseltje
als je 10 was kon met dat nog accepteren
maar iemand die studeert.........
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

KinKy schreef:je loopt je vrienden uit te proberen
maar ik denk dat je gewoon homo bent............
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Je kan natuurlijk altijd van alles uitproberen. Je moet alleen weten hoever je te ver mag gaan. Ik denk niet dat je te ver bent geweest, maar ik zou dergelijke flauwe grappen toch maar achterwege laten. De mensen niet doen geeuwen van verveling aub.
-

Bink - Post Lord

Waarom is gayspel gevaarlijk en eventueel andere spelletjes niet?
Ik heb het niet ontdekt,maar voor mij is gayspel precies het spel dat bij mij hoort.Wat moet je als gay voor ander spelletje doen?
Ik heb het niet ontdekt,maar voor mij is gayspel precies het spel dat bij mij hoort.Wat moet je als gay voor ander spelletje doen?
Zoek maatje om in samenspraak veel knusse gezellige dingen te ondernemen.
- Jack1542
- Aftastend

12 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast