gay/niet-gay onderwerpen
9 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik ben nieuw hier op dit forum, maar wel bekend met de forums van bijvoorbeeld Gay.eu, GaySite en Gayfriends.
In vergelijking tot die anderen is dit een erg leuk en verjongend forum met veel goede mogelijkheden, dat zeker.
Maar op andere forums zijn de meeste onderwerpen niet gay gerelateerd en er zijn diepgaande discussies. Hier zie ik haast alleen maar onderwerpen die wél met gay te maken hebben en weinig diepgang hebben. Zo'n draadje als Woord domino bis. Leuk, maar wat heb je eraan?
Ik vraag me af waarom. Homo's hebben dacht ik toch ook belangstelling voor algemene zaken? Waarom is er anders een gayforum: "algemeen"???
Veel onderwerpen die nu onder "algemeen" staan horen daar eigenlijk niet thuis maar onder liefde, sex etc.
Ben ik hier echt aan het verkeerde adres voor een discussie met enige inhoud over maatschappelijke zaken als b.v. het koningshuis, politiek, verkeer etc?
In vergelijking tot die anderen is dit een erg leuk en verjongend forum met veel goede mogelijkheden, dat zeker.
Maar op andere forums zijn de meeste onderwerpen niet gay gerelateerd en er zijn diepgaande discussies. Hier zie ik haast alleen maar onderwerpen die wél met gay te maken hebben en weinig diepgang hebben. Zo'n draadje als Woord domino bis. Leuk, maar wat heb je eraan?
Ik vraag me af waarom. Homo's hebben dacht ik toch ook belangstelling voor algemene zaken? Waarom is er anders een gayforum: "algemeen"???
Veel onderwerpen die nu onder "algemeen" staan horen daar eigenlijk niet thuis maar onder liefde, sex etc.
Ben ik hier echt aan het verkeerde adres voor een discussie met enige inhoud over maatschappelijke zaken als b.v. het koningshuis, politiek, verkeer etc?
Zolang de moderators je topics laten staan kan je gewoon plaatsen wat je wilt lijkt me, of je daar dan ook antwoorden op krijgt is een tweede.
Maar het lijkt mij juist logisch dat als ik www.gayforum.be intyp ik dingen te lezen krijg die over gay gaan?
Maar het lijkt mij juist logisch dat als ik www.gayforum.be intyp ik dingen te lezen krijg die over gay gaan?
Wat is er mooier dan verliefd zijn?
-

Luc - Ontdekkend

Als ik erover kan meepraten, zal ik meepraten, maar over het Nederlandse koningshuis weet ik letterlijk niets. Van het Belgische koningshuis al evenmin behalve dat ik een hartstochtelijke fan ben van koningin Paola. Die zit met zo'n air van "I am not amused" en "Bovendien verveel ik mij hier steendood" op nationale défilés te kijken dat ze haar het kruis van ik weet niet wat, de orde van de heilige kousenband of ziets zouden moeten geven. My god, I like the lady. I adore her majesty.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Als ik naar tweakers.net ga, wat ik veel doe uit profi oogpunt, dan verwacht ik daar onderwerpen die ter zake doen, alles met tweaken dus, en geen onderwerpen die je in de Telegraaf kunt lezen ofzo.
Maar het staat je vrij om te posten natuurlijk, niemand houd je tegen
-

Richie - Wegwijs

Richie schreef:Als ik naar tweakers.net ga, wat ik veel doe uit profi oogpunt, dan verwacht ik daar onderwerpen die ter zake doen, alles met tweaken dus, en geen onderwerpen die je in de Telegraaf kunt lezen ofzo.
da's nou jammer..... konden we die Telegraaf maar tegenhouden
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

9 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen