Het is nu 22 mei 2012 19:53

Gay Hotel/Pension?

Vertel of lees ervaringen over clubs sauna's cafe's etc. hier

Berichtdoor liesaa » 13 jan 2003 23:25

Hoi! Wij zijn een ondernemend stel (vr) van eind 20. Op dit moment zijn wij in de oriëntatie fase van het starten van een hotel/pension specifiek gericht op homo-, lesbi- of bi-sexuelen. Is daar interesse in en zo ja, waar moet volgens jou zo'n verblijf aan voldoen? Denk aan zwembad, sauna, bar... Welke omgeving zou het moeten liggen? Bos, kust, stad (centrum). Welke prijs zou je voor een LO-arrangement willen en kunnen betalen? Hopen dat jullie wat antwoorden kunnen geven op deze vragen!!! Alvast bedankt en wie weet ooit tot ziens...
liesaa

Berichtdoor Pom » 28 maart 2003 10:50

Daar heb ik wel oren na.
Waar het aan moet voldoen?
Rustige bar, sauna, goed restaurant, kingsizebedden, sfeervolle muziek,
redelijk betaalbaar
Pom
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor huub » 02 apr 2003 23:26

ik sluit me bij t vorige antwoord aan, maar maak ook een site waarop je kunt daten met fotootjes om in jullie hotel te kunnen afspreken, stel je voor,dat is spannend :wink:
huub

Berichtdoor huub » 02 apr 2003 23:31

ik sluit me bij t vorige antwoord aan, maar maak ook een site waarop je kunt daten met fotootjes om in jullie hotel te kunnen afspreken, stel je voor,dat is spannend :wink:
huub

Berichtdoor huub » 02 apr 2003 23:38

huub

Berichtdoor Gast » 27 nov 2003 19:03

Geplaatst: Ma Jan 13, 2003 10:25 pm Hoi! Wij zijn een ondernemend stel (vr) van eind 20. Op dit moment zijn wij in de oriëntatie fase van het starten van een hotel/pension specifiek gericht op homo-, lesbi- of bi-sexuelen. Is daar interesse in en zo ja, waar moet volgens jou zo'n verblijf aan voldoen? Denk aan zwembad, sauna, bar... Welke omgeving zou het moeten liggen? Bos, kust, stad (centrum). Welke prijs zou je voor een LO-arrangement willen en kunnen betalen? Hopen dat jullie wat antwoorden kunnen geven op deze vragen!!! Alvast bedankt en wie weet ooit tot ziens...Ik ben nu benieuwd hoe de stand van zaken is betreffende dit initiatief.
Gast

Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan