Forum nog wel actief?
46 berichten
• Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
hhhamster schreef:zit wel wat in wat mij vooral opvalt is dat nu vooral de leden die er in het afgelopen jaar bijgekomen zijn(en de allernieuwsten) veel reageren en de standaard mensen(modjes enzo)
De "nieuwe" leden zetten een seks oproep waar vervolgens iemand op reageert en de plaatser komt nooit meer.
Zo simpel is het..... en voor de criticasters.......
begin eens een interessant onderwerp
-

Jamie - Moderator

hhhamster schreef:helemaal gelijk jamie die balk hier aan de zijkant staat tegenwoordig vol met sexoproepen terwijl dat toen ik hier voor het eerst bij kwam veel minder was en er ook nog leuke topics bij stonden
jou bijdrage is anders ook niet zo geweldig mr
meer dan de helft in het woordpuzzel draadje
-

ChatNOT - Wegwijs

door Richie » 04 maart 2011 23:50
een forum is geen chatbox of datingsite, het is hier nooit echt druk geweest
Op een forum word meestal een shout/chat box toegevoegd als een meer waarde.
En forum is een algemene naam voor een site zoals dit of bv homodate.nl of homosexdate.nl.
Maar ook sites als margriet.nl en hyves et cetera.
Daarbij word voor deze site ook niet echt reclame gemaakt o.i.d.. Men komt hier toevallig op of via search bij Google.
- Jamo2
- Wegwijs

Crocodile schreef:Meneer Jamie, Wat is dan een goed onderwerp volgens u?
(mag ik ook een controversieel onderwerp starten dan? maar ik denk dat dan veel zieltjes gekrent zullen worden hoor.)
Als je even de forum regels leest zie dat je over bijna alles kan/mag praten.
En als je over de streep gaat hoor je dat heus wel hoor.
-

Jamie - Moderator

[quote="En forum is een algemene naam voor een site zoals dit of bv homodate.nl of homosexdate.nl.
In tegenstelling tot genoemde datingsites is een forum juist een plek om gedachten uit te wisselen, zodoende een plek waar de intellect wordt uitgewisseld in plaats van de fysieke kenmerken.
In tegenstelling tot genoemde datingsites is een forum juist een plek om gedachten uit te wisselen, zodoende een plek waar de intellect wordt uitgewisseld in plaats van de fysieke kenmerken.
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

rody2 schreef:
Op een forum word meestal een shout/chat box toegevoegd als een meer waarde.
En forum is een algemene naam voor een site zoals dit of bv homodate.nl of homosexdate.nl.
Niet mee eens, ik ben blij dat er voor die sexoproepen een aparte forum is, kunnen mensen die serieus willen discussiëren tenminste in de andere forums terecht
Wat is er mooier dan verliefd zijn?
-

Luc - Ontdekkend

Op homosexdate.nl kan men ook een onderwerp aansnijden.
Niet mee eens, ik ben blij dat er voor die sexoproepen een aparte forum is, kunnen mensen die serieus willen discussiëren tenminste in de andere forums terecht
Aangezien er hier een "Gay Dating" treath is, valt deze site dus niet onder forum meer volgens jou?
Dus bv gay.nl is geen forum waar men normaal een discussie kan maken?
- Jamo2
- Wegwijs

Pianoman schreef:Ik ben hier een tijdje niet geweest, maar ik vraag me af of deze forum nog wel echt actief is, ik vind het hier erg rustig en merk dat veel oudere forumleden hier haast niet meer reageren, of lijkt het zo?.
Het lijkt erop dat het nog aardig actief is
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

rody2 schreef:In tegenstelling tot genoemde datingsites is een forum juist een plek om gedachten uit te wisselen, zodoende een plek waar de intellect wordt uitgewisseld in plaats van de fysieke kenmerken.
Op homosexdate.nl kan men ook een onderwerp aansnijden.En voor een 80% van de homo's gaat het ook maar om 1 ding op i-net en dat is sex en daten. Heb nog nooit een homo site mee gemaakt waar eigenlijk alleen over een onderwerp word gepraat. Op elke zit wel een contact treath.
Aangezien er hier een "Gay Dating" treath is, valt deze site dus niet onder forum meer volgens jou?
Dus bv gay.nl is geen forum waar men normaal een discussie kan maken?
Juist, dus een elementair onderscheid, hier gaat 't nl primair niet om dating, vandaar de verwijzing naar een gaydatingsite.
Op veel datingsites zijn forums onderschikt voor 't doel van hun bestaan, hier willen we ( en nu moet ik min of meer voor mezelf spreken) een podium bieden voor een uitwisseling van gedachten. Zeker voor mensen die met vragen zitten omtrent hun sexualiteit is het benaderen van een neutraal forum, zonder dat ze direct tot object worden gebombadeerd, een vrijplaats om van gedachten te wisselen.
Daar moeten we zuinig op zijn, al die andere sites moeten hun doelen nastreven, maar hier gewoon on speaking terms!
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen