Forum nog wel actief?
46 berichten
• Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
maestro schreef:luco schreef: Sorry voor degene die me miste (voel me wel gevleid hoor)
was ie weg dan?!
Voor jou niet natuurlijk,ik weet dat je over mij droomt
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Pianoman schreef:Hahahaha, de forum is inderdaad nog erg actief, nou ja goed om te weten dat het hier nog steeds leeft.
Ik viel anders al in slaap bij het intikken van de url.
-

Uncle Jonny - Aftastend

Het ziet hier zwart van de mensen 

- Sluts R Us
- Aftastend

Uncle Jonny schreef:Pianoman schreef:Hahahaha, de forum is inderdaad nog erg actief, nou ja goed om te weten dat het hier nog steeds leeft.
Ik viel anders al in slaap bij het intikken van de url.
Maar je was snel weer wakker zie ik
-

Jamie - Moderator

Veel fora hebben slechts een kleine groep van vaste reageerders. Daar omheen is er een iets grotere groep die zo nu en dan post.
Daarnaast zijn er veel mensen die zelden posten en eigenlijk veel meer lezen en of de andere zaken op een forum bezoeken.
Het is natuurlijk wle eens jammer dat het een keleine groep is en blijft van reageerders, maar dat is nu eenmaal een gegeven en het is niet anders.
Ik kijk hierbij ook naar mijzelf. In januari 2010 aangemeld en nu pas aan het reageren.
Daarnaast zijn er veel mensen die zelden posten en eigenlijk veel meer lezen en of de andere zaken op een forum bezoeken.
Het is natuurlijk wle eens jammer dat het een keleine groep is en blijft van reageerders, maar dat is nu eenmaal een gegeven en het is niet anders.
Ik kijk hierbij ook naar mijzelf. In januari 2010 aangemeld en nu pas aan het reageren.
- AAD10
- Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen