Forum hier en die op gay.nl
39 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Inderdaad, ik hoor, zeker voor gay-begrippen, tot de oude van dagen.
En deze oude bok lust wel een jong, mals, groen blaadje, uhm, jongensvoetje.
LOL
LOL
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

dolopvoeten schreef:Inderdaad, ik hoor, zeker voor gay-begrippen, tot de oude van dagen.
LOL
Tjaa, er zijn veel ouwe die graag een jong mals bladje willen. Ik zou die ook wel willen, maar ik vind dat die ouwe bokken maar met hun leeftijdsgenoten om moeten gaan. Ik lach me dood om die idiote advertentie van sommige mannen die dan zeggen dat ze een jongensachterlijk uiterlijk hebben of jongeman van 50
echt zo'n opmerking van een ouwe bok die erg veel last heeft van een midlifecrises
-

luco - Post Lord

Ik val in slaap op gay.nl van al dat bitchen. Iedereen tegen bermhoer Cora. Ik begin al te geeuwen als ik een post heb gelezen. Bitchen is nu en dan eens leuk, maar ten lange leste slaapverwekkend. Ik vind gay.nl bijzonder slaapverwekkend omdat je bij een post al kan raden hoe de reacties zullen luiden.
Ik was nog nooit op die van gay.nl wezen kijken dus effe gedaan, het is idd van een heel andere slag als dit forum, maar ook daar zijn weer liefhebbers voor en blijkbaar meer als voor het forum hier, want het is daar drukker 
-

Qty - Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen