Flirten via chat en telefoon
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Hey,
Ik heb reeds iemand ontmoed op het internet en voel precies dat het zou kunnen klikken tussen ons beiden.
In het begin was da zo ewa over seks enzo praten maar nu weet ik niet wat te zeggen om te flirten. Het is eigenlijk de eerste keer dat ik iets voor iemand voel
en heb geen ervaring in flirten en zo ... 'k zou eigenlijk ook graag willen weten wat hij voor mij voelt maar heb geen "subtiele" manier om het hem te vragen...
Waarover moet ik praten, Hoe moet ik flirten op de chat en via de telefoon (eerst via chat, later zou ik hem graag eens opbellen maar durf niet omdat ik bang heb dat het stil gaat zijn aan beide kanten)? zijn er enkele trukjes ?
het zou leuk ziijn om wat van julie ervaringen, "ideeën" ... te kunnen horen
Bedankt
Ik heb reeds iemand ontmoed op het internet en voel precies dat het zou kunnen klikken tussen ons beiden.
In het begin was da zo ewa over seks enzo praten maar nu weet ik niet wat te zeggen om te flirten. Het is eigenlijk de eerste keer dat ik iets voor iemand voel
en heb geen ervaring in flirten en zo ... 'k zou eigenlijk ook graag willen weten wat hij voor mij voelt maar heb geen "subtiele" manier om het hem te vragen...Waarover moet ik praten, Hoe moet ik flirten op de chat en via de telefoon (eerst via chat, later zou ik hem graag eens opbellen maar durf niet omdat ik bang heb dat het stil gaat zijn aan beide kanten)? zijn er enkele trukjes ?
het zou leuk ziijn om wat van julie ervaringen, "ideeën" ... te kunnen horen
Bedankt
- jorit
- Aftastend

Ontmoet hem eens in het echt, dan weet je meteen of die klik wel echt is. In den lijve werkt flirten sowieso ook beter en gaat dat eigenlijk vanzelf, met oogcontact en glimlachen enzo. Bovendien hoef je iemand niet constant te laten merken dat je hem leuk vindt, dat werkt juist averechts.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Mja je hebt misschien gelijk. maar moet ik em niet eens eerste opbellen ofso?
hoe moet ik hem vragen om hem eens te ontmoeten, 'k zou niet willen dat dat zo in één keer uit de lucht valt
en voor die ontmoeting hebben jullie soms een idee op welke plaats ofzo?
(sorry als ik zo van die domme vragen stel maar 'k denk dat ik mezelf nog wat aan 't zoeken ben
)
hoe moet ik hem vragen om hem eens te ontmoeten, 'k zou niet willen dat dat zo in één keer uit de lucht valt
(sorry als ik zo van die domme vragen stel maar 'k denk dat ik mezelf nog wat aan 't zoeken ben
- jorit
- Aftastend

4 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde