Het is nu 21 mei 2012 23:22

Fetish

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor dolopvoeten » 22 nov 2004 15:59

Ik kom het hier op het forum erg weinig (of eigenlijk helemaal niet) tegen: het onderwerp "fetish". Het gaat hier op het forum altijd maar over "gewone" homosexualiteit en alles wat daarmee samenhangt.
Daarom heb ik nu een vraag aan jullie: wie heeft een bepaalde fetish of heeft daar ooit mee te maken gehad?

Ikzelf heb een voetfetish. Mijn nickname is wel duidelijk. Ik val voor een paar mooie, goed verzorgde mannen-/jongensvoeten (v.a. ca. 16 jaar - ??. Oudere mannen kunnen hele mooie voeten hebben).
Als ik een aantrekkelijke man zie denk ik meteen "Hoe zouden zijn voeten zijn?".
Voor mij is een man, strak in het pak maar met blote voeten, het toppunt van erotiek. Maar ook een leuke knul in jeans en sneakers kan ik wel waarderen, mits die sneakers en de bijbehorende sokken een keer uitgaan.

Ik let ook altijd op de handen van een man. Mooie, goed verzorgde handen duiden vaak op dito voeten.

Ik mag me gelukkig prijzen dat ik een (los/vast) vriendje heb die mij, wat mijn fetish betreft, volop aan mijn trekken (leuke woordspeling) laat komen.

Hoe zit dat met jullie?
dolopvoeten
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Bink » 24 nov 2004 01:35

Jeans en sneakers waardeer ik ook, maar een must is het niet. Soms denk ik dat ik fetichist ben van alle mannelijke symbolen. The Village People is trouwens nog altijd mijn lievelingsgroep en zij waren meesters in het tot fetisch verheffen van alle mannelijke symbolen.Ik vond ze heel stimulerend. Mijn hoofdfetish is alles wat rond de mannelijke penis draait: onderbroek, condoom, gulp, riem. Soms ben ik minder geexiteerd nadat een man zijn onderbroek heeft uitgetrokken. Meestal ben ik heel geexiteerd zolang hij zijn onderbroek aanheeft. Het moet dus wel iets fetishistisch hebben. Ik kan een man in zijn onderbroek of zijn broek doen spuiten. De meeste mannen houden ervan. Ik kijk ook naar mannenhanden. Maar niet als fetish. Ik heb er gewoon bewondering voor en soms kunnen ze me behoorlijk prikkelen.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Vincent » 24 nov 2004 02:33

Heeey Voetjuhs!!! :P

Maak er een poll van, misschien willen ze dan hier op het forum wel een aparte category aanmaken voor fetisj :wink:

MIJN stem heb je in ieders geval!!
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor hanssfr » 27 nov 2004 23:28

ik weet niet of het een fetisch is, maar ik heb een zwak voor mannen en jongens navels. Vooral "innies" kunnen mij bekoren en vind ik zeer erotisch. Ook houd ik er van er mee te "spelen" en de mijne is wat dat betreft ook erg gevoelig. Ik heb wel het idee dat er weinig zijn die hier ook op geilen. :(
hanssfr
Newbie
Newbie

Berichtdoor ChatNOT » 17 dec 2004 00:39

Ik weet er eigenlijk ook niet zoveel over te vertellen, lijkt me beter om fetish aan de fetishlovers over te laten.

ben veeeeeel te gewoon daarvoor :(
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor hairychestlover » 31 jan 2005 23:22

Ik hou echt heel erg van behaarde gozers, lekker zacht borstje, mmmm....
hairychestlover
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gast » 01 feb 2005 09:46

Haar vind ik ook altijd geil.
Gast

Berichtdoor gregor » 20 apr 2005 17:28

Ik ben blij om eindelijk iets te lezen van iemand anders die ook 'iets' met voeten heeft. Ikzelf heb al heel lang iets met voeten. Ik denk dat het in mijn geval inderdaad een 'fetish' is. Ik heb een viertal ho-vrienden die ik in vertrouwen heb genomen wat betreft mijn voorliefde voor voeten. Ik vond het fijn om het met iemand erover te kunnen hebben. Heel lang was ik bang dat men het wel heel gek zou vinden. Als ik eerlijk bne moet ik toegeven dat ik nog steeds haast nooit tegen een jongen durf te vertellen dat ik zijn voeten mooi vind ofzo. Als ik een keertje sex heb met een jongen, zu ik best vaker zijn voeten willen aaien ofzo. Maar ik durf het niet vaak. Waarom? Omdat ik toch al een paar keer een jongen heb meeegemaakt die liet weten voeten 'vies' te vinden. Een collega zei een tijd geleden dat hij sex had gehad met een jongen die ineens aan zijn voeten ging likken. Nou, was meteen op die jongen afgeknapt. Tja, dan heb ik het idee dat ik toch beter heel voorzichtig kan zijn. Wel jammer. Ikzou graag andere jongens willen leren kennen die ook iets met voeten hebben. Groetjes.
gregor

Berichtdoor dolopvoeten » 23 apr 2005 21:10

Ik heb ook een hele tijd voor me gehouden dat ik iets heb met mannen-/jongensvoeten. Tot ik ontdekte dat ik niet de enige ben die voor voeten "valt".
Ik kan erg opgewonden raken van alleen al het kijken naar een paar mooie voeten en ik speel er graag mee.
Maar eerlijk is eerlijk: ze moeten wel schoon zijn. Van vieze, stinkende voeten ga ik ook over mijn nek en dan hoeft het voor mij niet meer.

Voor mij is het op zich al voldoende wanneer een man zijn schoenen en sokken uittrekt en mij met zijn voeten laat spelen.

Wie zich hierdoor aangesproken voelt, en ik ga ervan uit dat dat er maar weinig zijn, kan ervan verzekerd zijn dat hij van mij een prima "footjob" krijgt.
Voeten? Hmmm ...
dolopvoeten
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor jongboy » 06 mei 2005 13:08

hoi hoi, ik weet niet of het fetish is maar ik zie ook graag de voeten van jongens, maar alleen als de jongens of mannen niet ouder dan 35 zijn en moeten knap zijn, dus ik val niet op elke voet :wink:
stel dat ik op straat per toeval een paar mooie blote voeten zie, dan kijk ik onmiddellijk naar de type en gezicht en als het me niet bevalt knap ik af!
als het gezicht en lichaamstype mij bevalt dan bevallen de voeten mij ook meestal :lol:
maar ja niet iedereen is er voor! ik hou eigenlijk van heel het lichaam! mmm...
in ieder geval succes met jullie fetishes!
jongboy

Berichtdoor Gast » 06 mei 2005 13:21

[/list]
Gast

Berichtdoor The » 06 mei 2005 14:19

Een van mijn vrienden, valt ook zéér op voeten, en het maakt hem niet uit of het een jonger of ouder persoon is, bij elk feestje trekt hij van bijna iedereen zowel man als vrouw z'n/d'r schoenen en sokken uit en gaat er aan likken, of in de tenen knijpen, hoewel sommige dat heel raar vinden, maar gelukkig zijn de mensen op onze feestjes makkelijke mensen en laten ze dat (soms protesterend) toe.
Dat komt omdat hij altijd kinderlijk spontaan is, (het is een schatje), zodat men het niet over zijn hart kan krijgen om hem af te katten, daarover.

Maar hij voelt zich zeer alleen staan, daarin.
Ik heb hem menig keer geadviceerd om op forums er over te praten of op datingsites te gaan adverteren, gaydar.nl homo.nl of zo.
Hij heeft dat ook geprobeert, maar kreeg nooit reakties, of alleen van fakers, (dat heb ik ook, als ik op die datingsites ga) dus hij doet dat niet meer en zegt "dat het allemaal niets uithaalt en en HET is ALLEMAAL FAKE" zegt hij, dus hij discusieerd ook hiet niet op forums, daar hij ook nog eens niet zo goed in schrijven is, (hij is een beetje dislecties), maar hij is zo lief :lol:

Alleen helaas is het net zoals met mij, hij valt niet onder de gemiddelde homoscenetype, hij heeft net zoals ik, veel haar en een snorretje en dan lig je er al uit, bij de homoscene.

Het is ook een van mijn beste vriendjes en hebben steun aan elkaar.

Nu even over mij....

Helaas heb IK niets met voeten en heb een heel andere fetish, namelijk langharige mannen, in nylon sportbroeken zoals de vroegere voetballer John de Wolf.
Dus niet die nichterige homo slipjes/underwear, maar echt mannelijke zwemspeedo's of sportshorts, zoals je in de echte mannensport ziet.
Maar ja... daar heeft mijn voetenvriendje weer niets mee.

Ja...ja.... allemaal fetish'en die in het huidige homoscene niet gewaardeerd worden.
Gek genoeg is leer, rubber en uniform de ENIGE fetish in de homoscene die WEL wereldwijd geaccepteerd wordt, heeft dat met agressie en macht te maken of zo?
Ik vindt het heel erg dat homo's elkaar onderling discrimineren om hun fetish, voorkeuren.
B.v. je mag in elke bar of disco naar binnen met een leren pakkie of legeruniforn, maar kom maar eens met een sportbroek of lang haar aanzetten, dan wordt je geweigerd aan de deur, of als je toch gelukt is om binnen te komen, wordt je of genegeert, of je krijgt valse opmerkingen.

Nee, het is helemaal niet leuk om uit te gaan als je een fetish hebt.
De meeste homo's zijn of héél fantasieloos, of ontzettende burgertrutten, met hun grote dikke kakiestoffen aardappelzakken, als korte broek in de zomer, echt helemaal niets, maar dan ook niets sexy's aan en héél saai :!:

The
The

Berichtdoor fetish » 06 mei 2005 16:08

heel blij was ik om te lezen dat er is nog iemand die van voeten(niet alle)houdt.nem effe als je wil contact met mij op.misschien kunnen wij samen "voetvieren"................

thedutchman@walla.com :P
fetish

Berichtdoor glimboy/shinyslut » 08 mei 2005 22:53

Ik zal het niet te lang maken, want ik ben net aan het eten en ik wil het niet koud laten worden...
Zoals mijn nickname al verraadt, houd ik van glimmende kleren.Vroeger waren dat satijnen baseball-jacks, begin jaren 80.
Later,op of rond mijn achttiende, ontdekte ik lakkleding, en ik was onmiddellijk verkocht, tot op de dag van vandaag.
Ik kick enorm op vrouwen in lange mantels en strakke lak/ rubberjeans en hoge hakken. Dit verklaart dan ook waarschijnlijk dat ik ook travestiet ben, iets dat mijn vriendin accepteert, maar met veel pijn en moeite kan bevatten... :cry:
Mijn lak- en rubberhoerigheid deel ik het liefste met hongerige mannen, die op mij en mijn kleding geilen en kicken.
Vaak schijn ik de enige in Nederland te zijn met deze fetish, want als het op daten aankomt, geeft óf niemand thuis, óf niemand reageert op mijn ads.
Ik vind het wel een beetje vreemd: is er in Gay-land dan niemand met dat beetje extra ballen, of zijn ze dan toch maar doodgewoon, zoals de rest van dit land??? :D
glimboy/shinyslut

Berichtdoor Gast » 09 mei 2005 02:15

glimboy/shinyslut schreef:Ik zal het niet te lang maken, want ik ben net aan het eten en ik wil het niet koud laten worden...
Zoals mijn nickname al verraadt, houd ik van glimmende kleren.Vroeger waren dat satijnen baseball-jacks, begin jaren 80.
Later,op of rond mijn achttiende, ontdekte ik lakkleding, en ik was onmiddellijk verkocht, tot op de dag van vandaag.
Ik kick enorm op vrouwen in lange mantels en strakke lak/ rubberjeans en hoge hakken. Dit verklaart dan ook waarschijnlijk dat ik ook travestiet ben, iets dat mijn vriendin accepteert, maar met veel pijn en moeite kan bevatten... :cry:
Mijn lak- en rubberhoerigheid deel ik het liefste met hongerige mannen, die op mij en mijn kleding geilen en kicken.
Vaak schijn ik de enige in Nederland te zijn met deze fetish, want als het op daten aankomt, geeft óf niemand thuis, óf niemand reageert op mijn ads.
Ik vind het wel een beetje vreemd: is er in Gay-land dan niemand met dat beetje extra ballen, of zijn ze dan toch maar doodgewoon, zoals de rest van dit land??? :D

Hmm...de meeste homo's, vooral de amsterdamse, zijn vrij fantasieloos en verburgelijkt.
Zij lopen heden ten dage in de meest saaie grote oversizde doffe stugge katoenen hobbezakken, waar je vooral helemaal niets in ziet, wat ze in huis zouden hebben en dat noemen ze trendy.
Totaal geen erotiche aaibaarheid aan te beleven.
Behalve de leerscene draagt leer wat een beetje glimt, maar dat vindt ik niet geil, daar het zeer stug en dik is, waardoor je ook niets voelt, als je eens iemand in de kruis grijpt.
Maar blijkbaar heeft de leerscene een monopolie in vooral amsterdam en wordt al het andere fetisch geboycot, daar kan ik van meepraten, zogauw je zoiets met glimsportkledig wilt organiseren, werkt de leerscene tegen, door b.v. lokaties te weigeren, ik heb dat meerdere malen meegemaakt.
Wat er achter steekt is, dat de bekende leershops, bang zij hun klandizie te verliezen en werken alle partys tegen, die zouden kunnen konkureren met de leerfetisch.
Op de diverse leerpartys lopen heel wat types in leer, die eigenlijk een andere fetisch hebben b.v. sportfetisch, hebben van elende maar een leerpakkie aangedaan om maar toch binnen te kunnen komen, wegens het intolerante dresscode en deurbeleid.

Maar Inderdaad in (onze)gouden tijd, liep men in strakke glimmende disco broeken, en je had hele geile glimmende strakke nylon sportkleding.
Dat schijnt nu totaal verboden te zijn in de gay uitgaansscene, en je moet als homo, zo saai en burgelijk mogelijk verschijnen, of anders krijg je valse opmerkingen, van die gezapige burgertrutten, zowel jong als oud.
De gezapige ouderen, vergeten dat zij vroeger in de 80er discotijd ook in die strakke glimmende broeken liepen en lopen nu zelf in van die grote katoenen tenten, maar ja...ze zijn nu gezapig met een dikke buik, dus dat staat niet eens meer bij hun, maar maken wel valse opmerkingen, als ze een slanke man zien met zo'n strakke glimmende broek, blijkbaar, zijn ze strond jaloers, dat die slanke man het wel kan hebben, en wordt die afgemaakt, inplaats er van te genieten.

De jongere burgertrutten, durven ook niks, omdat zij elkaar beoordelen op wat voor merkkleding men draagt, dus zij discrimmineren elkaar, als ze niet allemaal dezelfde kalvin Clein of Dolce Vita dragen, dan hoor je er niet meer bij, al is het nog zo sexy wat je draagt, maar als het merk niet goed is, wordt je afgekat.

Het gekke is dat op internet, het wemelt van de boys in juist die sexy strakke glimbroekjes, vooral die veel vroeger gedragen werden, ook in de stad met uitgaan.....stjonge DAT was pas een geile tijd, ze weten niet wat ze nu missen, door zich zo sexloos te kleden.
Het is nu weer een soort stiekumigheid geworden, op speciale partys.
Terwijl je vroeger niet ervoor naar een speciale party hoefde, omdat iedereen bij het normale uitgaan sexy glimmende kleding droeg.

Aan de andere kant, denk ik dat niemand uit de glimnylon sportfetish reageert op je ads, omdat je blijkbaar zo'n volledige mummieachtige laksuit met kap draagt en dat is niet hetzelfde als vallen op glimkleding, wat je in de sport ziet.
Dat wat jij hebt lijkt meer op sm-achtige leer en rubber scene, denk ik.

Tja....wat mij betereft heb ik meer met echte mannensport in glimnylonbroekjes en hemdjes, of glimnylon trainigspakken, lycraworstelpakjes of glimmende speedo's
Zoals in de echte sportwereld, dat is dan ook niet zo typisch homo,
Dat speciale homosexkleding vindt ik zo gemaakt dik er bovenop liggen en dat is dan zo niet sexy, als een sport boy in zijn dunne nylon sportbroekje, waar de pik goed in uittekent, er bijna doorheen schijnt, vooral in de regen of bij zwemmen, terwijl die gozer zich er niet van bewust is, maar opeens in de hitte van de strijd perongelijk een hand in zijn kruis voelt, van een mede sporter, en zich opeens dan bewust wordt en een geweldige stijve in z'n broekje krijgt, waardoor je het helemaal ziet.....DAT is pas geil...
Niet dat nichten gedoe.
Gast

Berichtdoor The » 09 mei 2005 02:16

Het vorige bericht is van The, ik vergeet nogal eens de naam in te vullen.
The.
The

Berichtdoor Gast » 09 mei 2005 11:27

The

Er zijn heel veel homo's voor tight. Zie:

http://www.straightacting.net/phpbb/viewtopic.php?t=999
Gast

Berichtdoor glimboy/shinyslut » 09 mei 2005 13:42

Tja, daar zeg je wat...
Om te beginnen ben ik blij dat je mij eerlijk vertelt dat er een soort stigma in deze scene heerst dat iemand als ik met eenofander kapje rondloopt, en per se met zwepen te maken wil hebben, dat is dus (in mijn geval) NIET zo!! :oops: :? :roll:
Inderdaad: ik loop al jaren tegen het vooroordeel aan dat men mij anders bekijkt dan hoe ik mijzelf profileer: ik denk altijd eerlijk en duidelij te zijn, en het enige wat ik te verduren krijg is misverstanden, boze blikken, in het bijzonder van veel mensen van zgn. arabische afkomst, pegepaard gaande met bedreigingen van het vuilste soort, en roddels/achterklap achter mij om als ik ook maar enigzins iets glimmends aanheb in het openbaar.
In het uitgaansleven (waar ik al bijna geen deel meer aan heb, helaas...)zie ik er, behalve mijn kleding, vaak gewoon uit: een knappe, ouder wordende jongeman, die er verzorgd uitziet, en die zich 'normaal' opstelt.
Het is inderdaad steeds moeilijker om mezelf te (durven) zijn in dit zgn. 'tolerante' landje.
Ik heb dan ook steeds vaker last van angstaanvallen en neigingen tot depressie, omdat ik op een of andere manier gewoon geen ruimte voel om mij te uiten, volgens mijn passies.
En ik zie het ook niet zitten om een godsvermogen uit te geven aan studio's, SM- gelegenheden en ander betaald spul. Dat zou een good-looking en jong/vitaal iemand als ik niet nodig moeten hebben! :oops:
Maar ja: wie weet, komt er wel iets positiefs van..?
Zoals al eerder gezegd: ik houd mijn gay- lakfantasieen nog in leven!
Bedankt voor jouw reaktie, ik weet het: je hebt gelijk!
glimboy/shinyslut

Berichtdoor amsterdamalex » 09 mei 2005 20:47

dolopvoeten schreef:Ik kom het hier op het forum erg weinig (of eigenlijk helemaal niet) tegen: het onderwerp "fetish". Het gaat hier op het forum altijd maar over "gewone" homosexualiteit en alles wat daarmee samenhangt.
Daarom heb ik nu een vraag aan jullie: wie heeft een bepaalde fetish of heeft daar ooit mee te maken gehad?

Ikzelf heb een voetfetish. Mijn nickname is wel duidelijk. Ik val voor een paar mooie, goed verzorgde mannen-/jongensvoeten (v.a. ca. 16 jaar - ??. Oudere mannen kunnen hele mooie voeten hebben).
Als ik een aantrekkelijke man zie denk ik meteen "Hoe zouden zijn voeten zijn?".
Voor mij is een man, strak in het pak maar met blote voeten, het toppunt van erotiek. Maar ook een leuke knul in jeans en sneakers kan ik wel waarderen, mits die sneakers en de bijbehorende sokken een keer uitgaan.

Ik let ook altijd op de handen van een man. Mooie, goed verzorgde handen duiden vaak op dito voeten.

Ik mag me gelukkig prijzen dat ik een (los/vast) vriendje heb die mij, wat mijn fetish betreft, volop aan mijn trekken (leuke woordspeling) laat komen.

Hoe zit dat met jullie?

Ja, vooral als het kickboksvoeten zijn!
amsterdamalex
Newbie
Newbie

Berichtdoor Gast » 10 mei 2005 13:12

Bink schreef:Jeans en sneakers waardeer ik ook, maar een must is het niet. Soms denk ik dat ik fetichist ben van alle mannelijke symbolen. The Village People is trouwens nog altijd mijn lievelingsgroep en zij waren meesters in het tot fetisch verheffen van alle rond de mannelijke penis draait: onderbroek, condoom, gulp, riem. Soms ben ik minder geexiteerd nadat een man zijn onderbroek heeft uitgetrokken. Meestal ben ik heel geexiteerd zolang hij zijn onderbroek aanheeft. Het moet dus wel iets fetishistisch hebben. Ik kan een man in zijn onderbroek of zijn broek doen spuiten. De meeste mannen houden ervan. Ik kijk ook naar mannenhanden. Maar niet als fetish. Ik heb er gewoon bewondering voor en soms kunnen ze me behoorlijk prikkelen.
Gast

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - Sex