Fetish Dance Party
30 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hallo,
Er wordt gelukkig weer een fetish feest georganiseerd in het centrum van Amsterdam.
ik zou zeggen check http://www.edge-dance.nl en kom er naar toe in je fetish
Express yourself in fetish (MEN ONLY)
Dit betekend dat je welkom bent op onze Dance Party in elke soort fetish
Rubber, Lak, Leer, Lycra, Naakt, Drag, Pak, Chic, Macho, Bont, Uniform etc.
Gewoon jeans en/of T-shirt is op deze Party geen Fetish!!!
Dus geen toegang!!!
Er vind een dresscode controle plaats bij de deur.

Er wordt gelukkig weer een fetish feest georganiseerd in het centrum van Amsterdam.
ik zou zeggen check http://www.edge-dance.nl en kom er naar toe in je fetish
Express yourself in fetish (MEN ONLY)
Dit betekend dat je welkom bent op onze Dance Party in elke soort fetish
Rubber, Lak, Leer, Lycra, Naakt, Drag, Pak, Chic, Macho, Bont, Uniform etc.
Gewoon jeans en/of T-shirt is op deze Party geen Fetish!!!
Dus geen toegang!!!
Er vind een dresscode controle plaats bij de deur.

Leuk, ik ga wel even kijken denk ik!!
I vind het ook leuk dat het niet specifiek een seks feest is!
Hopelijk slaat dit feest aan want dan hoef ik niet meer in die bus naar de lexxion om mijn leer fetish te beleven!
we wachten af!
I vind het ook leuk dat het niet specifiek een seks feest is!
Hopelijk slaat dit feest aan want dan hoef ik niet meer in die bus naar de lexxion om mijn leer fetish te beleven!
we wachten af!

I will go to this party! And after i will write abut it!
Looks like a nice dance party!
Eindelijk weer eens een party waar ik ook heen wil gaan!
Maar ik kom uit Venlo, en heb geen eigen vervoer, dus ik moet met de trein...
Dat betekent dat ik na de party drie uren door de stad moet wandelen in mijn strakke lakkloffie, wachtend op de eerste trein terug naar Venlo...
Wil misschien iemand uit de buurt van Venlo mij meenemen, of iemand in Amsterdam mij voor een nachtje (...) laten logeren, zodat ik de volgende dag uitgerust weer terug kan naar Venlo??
Ik ben benieuwd, het zou voor mij ook weer eens een leuke gelegenheid zijn om met nieuwe mensen kennis te maken!
Groetjes!!
Black Matrix
Maar ik kom uit Venlo, en heb geen eigen vervoer, dus ik moet met de trein...
Dat betekent dat ik na de party drie uren door de stad moet wandelen in mijn strakke lakkloffie, wachtend op de eerste trein terug naar Venlo...
Wil misschien iemand uit de buurt van Venlo mij meenemen, of iemand in Amsterdam mij voor een nachtje (...) laten logeren, zodat ik de volgende dag uitgerust weer terug kan naar Venlo??
Ik ben benieuwd, het zou voor mij ook weer eens een leuke gelegenheid zijn om met nieuwe mensen kennis te maken!
Groetjes!!
Black Matrix
He....he..... eindelijk begint homo Amsterdam het te leren....
Er wordt een einde gemaakt aan het monopolie van de leerscene.
Mag ik eindelijk ook eens naar een party, waar ik heen kan in wat ik sexy vindt, glimmend nylon suit, wat altijd verboden was in de leerscene.
Op deze party mag je ook in je sportoutfit gaan, dus je korte sexy nylon atletiekshortje, mag ook!
Wat ik héél bijzonder vindt, is, dat op de flyer een langharige fetish boy staat, dus nu kunnen ze me ook niet weren om mijn lange haar.
Hopelijkt trekt dat ook meerdere van zulke boys aan, kan ik ook eens plezier hebben.
Mag ik eindelijk ook eens naar een party, waar ik heen kan in wat ik sexy vindt, glimmend nylon suit, wat altijd verboden was in de leerscene.
Op deze party mag je ook in je sportoutfit gaan, dus je korte sexy nylon atletiekshortje, mag ook!
Wat ik héél bijzonder vindt, is, dat op de flyer een langharige fetish boy staat, dus nu kunnen ze me ook niet weren om mijn lange haar.
Hopelijkt trekt dat ook meerdere van zulke boys aan, kan ik ook eens plezier hebben.
Laatst bijgewerkt door The op 15 jan 2006 16:58, in totaal 1 keer bewerkt
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

Ik heb ze een komplimerende mail gestuurt, met de tekst van mijn posting hierboven er in.
Ik kreeg een leuke mail terug van hun.
Toch weer een bewijs dat ik niet de enige roepende was in de woestijn.
Ziehier;
Eerst mijn mail;
Mag ik eindelijk ook eens naar een party, waar ik heen kan, in wat ik sexy
vindt, glimmend nylon suit, wat altijd verboden was in de leerscene.
Wat ik héél bijzonder vindt, is, dat op de flyer een langharige fetish boy
staat, dus nu kunnen ze me ook niet weren om mijn lange haar.
Hopelijkt trekt dat ook meerdere van zulke boys aan, kan ik ook eens plezier
hebben.
)
Dit lijkt me eindelijk een goede formule, waar alle fetich welkom is.
Eindelijk is men er achter dat er véél meer fetismen, bestaan dan dat
eeuwige monopolistiche army of leerfetich.
Zie maar op internet, er is véél vraag naar sportfetich en ander glimmend
nylon, lak, of lycra, swimsuit, enz.
Jammer dat het zo lang geboycot werdt, door de amsterdamse leerscene,
daardoor heb ik zeker 15 jaar geen plezier aan mijn (sex) of uitgaansleven
kunnen beleven...
Jammer genoeg ben ik nou wat ouder geworden, nu het net weer interessanter
gaat worden, waardoor ik bang ben dat het nu te laat is voor mij, omreden,
ik waarschijnlijk minder aantrekkelijk ben voor die lekkere boys.
Gelukkig wordt nu eens ook een einde gemaakt aan de saaie burgerlijkheid,
van de gemiddelde casualhomo, bij het uitgaan.
Ik ben beniewd......en ga er toch zeker heen !
**** Nu het antwoord van hun;******
Hallo Theo.
Dank je wel voor je email, net als jij had ik ook het zelfde idee. Een heftig feest met een gemeleerde groep mensen, die uitgaan om lol te trappen, gek te doen, en natuurlijk als je al die fetishen bij elkaar brengt moet er genoeg ruimte zijn, om elkaar beter te leren kennen (!!!) Dus die is er ook.
Amsterdam is al een poos ingeslapen en het werd tijd dat er weer eens iets goeds gedaan werd. Ik hoop echt dat dat gaat lukken met On The Edge.
Het grapje wat ik uitgehaald heb is om ook drags duidelijk welkom te heten, dit omdat drag ook een fetish is, maar ook omdat veel mensen die zich echt in de leerscene bevinden allergisch zijn voor alles wat vrouwelijk is, en dus niet willen komen. Daarom hebben de andere fetishen dan meer ruimte, en hopelijk dus ook meer gezellige mensen naar dit feest komen.
Vind het leuk dat je mijn gevoel zo weer geeft in je email, Ik hoop dat wij, als het On The Edge team, jouw een geweldige avond kunnen bezorgen.
en leeftijd speelt echt geen rol, het gaat om jouw eigen gevoel.
Tot 28 januari
Heel veel groeten van Arjan, namens het On The Edge team
Ps: wellicht zijn er heel veel mensen die jouw gevoel delen, en ik zou het leuk vinden als je dit zou willen uiten in het gastenboek op de website, dit kan zonder vermelding van je email, Ook mag je je email daar naar toe kopieren. Alvast bedankt
Noot van The..... dat ben ik van plan te doen !
Ik kreeg een leuke mail terug van hun.
Toch weer een bewijs dat ik niet de enige roepende was in de woestijn.
Ziehier;
Eerst mijn mail;
Mag ik eindelijk ook eens naar een party, waar ik heen kan, in wat ik sexy
vindt, glimmend nylon suit, wat altijd verboden was in de leerscene.
Wat ik héél bijzonder vindt, is, dat op de flyer een langharige fetish boy
staat, dus nu kunnen ze me ook niet weren om mijn lange haar.
Hopelijkt trekt dat ook meerdere van zulke boys aan, kan ik ook eens plezier
hebben.
Dit lijkt me eindelijk een goede formule, waar alle fetich welkom is.
Eindelijk is men er achter dat er véél meer fetismen, bestaan dan dat
eeuwige monopolistiche army of leerfetich.
Zie maar op internet, er is véél vraag naar sportfetich en ander glimmend
nylon, lak, of lycra, swimsuit, enz.
Jammer dat het zo lang geboycot werdt, door de amsterdamse leerscene,
daardoor heb ik zeker 15 jaar geen plezier aan mijn (sex) of uitgaansleven
kunnen beleven...
Jammer genoeg ben ik nou wat ouder geworden, nu het net weer interessanter
gaat worden, waardoor ik bang ben dat het nu te laat is voor mij, omreden,
ik waarschijnlijk minder aantrekkelijk ben voor die lekkere boys.
Gelukkig wordt nu eens ook een einde gemaakt aan de saaie burgerlijkheid,
van de gemiddelde casualhomo, bij het uitgaan.
Ik ben beniewd......en ga er toch zeker heen !
**** Nu het antwoord van hun;******
Hallo Theo.
Dank je wel voor je email, net als jij had ik ook het zelfde idee. Een heftig feest met een gemeleerde groep mensen, die uitgaan om lol te trappen, gek te doen, en natuurlijk als je al die fetishen bij elkaar brengt moet er genoeg ruimte zijn, om elkaar beter te leren kennen (!!!) Dus die is er ook.
Amsterdam is al een poos ingeslapen en het werd tijd dat er weer eens iets goeds gedaan werd. Ik hoop echt dat dat gaat lukken met On The Edge.
Het grapje wat ik uitgehaald heb is om ook drags duidelijk welkom te heten, dit omdat drag ook een fetish is, maar ook omdat veel mensen die zich echt in de leerscene bevinden allergisch zijn voor alles wat vrouwelijk is, en dus niet willen komen. Daarom hebben de andere fetishen dan meer ruimte, en hopelijk dus ook meer gezellige mensen naar dit feest komen.
Vind het leuk dat je mijn gevoel zo weer geeft in je email, Ik hoop dat wij, als het On The Edge team, jouw een geweldige avond kunnen bezorgen.
en leeftijd speelt echt geen rol, het gaat om jouw eigen gevoel.
Tot 28 januari
Heel veel groeten van Arjan, namens het On The Edge team
Ps: wellicht zijn er heel veel mensen die jouw gevoel delen, en ik zou het leuk vinden als je dit zou willen uiten in het gastenboek op de website, dit kan zonder vermelding van je email, Ook mag je je email daar naar toe kopieren. Alvast bedankt
Noot van The..... dat ben ik van plan te doen !
-

The - Expert

ChatNOT schreef:Rubberkinkboy schreef:I will go to this party! And after i will write abut it!
Euhm ... waiting for your review!!
Kijk op de website http://www.edge-dance.nl
En klik op "Party Pics" (onderaan het menu), je ziet dan een groot deel van de bezoekers die er geweest zijn, ikzelf sta er ook ergens bij
Ik keek mijn ogen uit, zoveel variaties, en sexy boys van alle pluimage, (het leek wel zoals het vroeger was, toen alles ook door ekaar kwam, en de boel niet zo gescheiden was, als tegenwoordig), hoewel toch nog iets teveel leeroutfit, maar dat komt, denk ik, omdat amsterdam, al tientallen jaren een monopoly hadden in het leerfetich, dus zij moeten nog aan wennen, dat er ook iets anders bestaat.
Je kon er ook "spelen" in de kelder en op het balkon.
De muziek was vrij hard, in de danszaal, maar in de andere zaal kon je gewoon praten.
Overigens was alles op de benedenverdieping, dus niet in de theaterzaal, (als je bekent met met het coc pand in a.dam.)
Volgens de "On The Edge" website komen er meer van deze partys, gezien hun agenda, maar ik lees en hoor dat het COC Amsterdam in maart hun deuren moeten sluiten omdat ze failiet gaan, er is op zeer korte termijn 200.000 nodig, dus hoe willen ze dan doorgaan met die party's?
Erg jammer, nu er eindelijk een kentering komt in de monopolistichte leerscene en een doorbraak komt naar andere fetishen, dreigt het weer te sneuvelen.
Het lijkt wel of er een vloek op de nylon, sport, lycra, drag, fetichen, staat, want vorig jaar zou het coc leergroep een sportfetich party organiseren en het werdt net een week vantevoren, wegens een ruzie met die leergroep en het coc bestuur gecanceled.
Nu doet die leergroep de xxxleather partys in zaandam en is bij het coc een nieuwe inovatieve groep begonnen met de "Furball" en ook nu die fetisch party's, wat een zeer goed initiatief is.
Maar de klad zit er weer in.....
Toch wel verdacht dat precies bij de nylonsport feesten, de boel organisietorisch verkeerd gaat, alsof deze fetich verboden is ! zou de leescene er weer achter zitten te boycotten? omdat zij bang zijn hun monopolypositie kwijt te raken in Amsterdam?
Waarom gebeurt dat niet bij een leerfeest die strenge intolerante dresscode hanteerd en alles wijgert, wat maar enigzins anders is dan leer? Oh...daar kan ik zo kwaad over worden..
Waarom valt hun leerparty's niet eens een keer in duigen?
Ik vindt dit héél verdacht
Laatst bijgewerkt door The op 10 feb 2006 03:26, in totaal 1 keer bewerkt
-

The - Expert

Okay, mijn mening maar ala
THE BLOOPERS
Shit, is mijn navel toch nog bloot
Hoe vind je mijn horlosjuh?
Zo fier als een kip
Euh... waar is het bubbelbad?
Accesoires? Ja hoor! mijn bril toch?
THE TROOPERS
Cuff me!!
Stylish HOT Latex
Mr.B at its best.
Nonchalance can be kewl!
Butcher love

THE BLOOPERS
Shit, is mijn navel toch nog bloot
Zo fier als een kip
THE TROOPERS
Cuff me!!
Stylish HOT Latex
Mr.B at its best.
Nonchalance can be kewl!
Butcher love

-

Vincent - Wegwijs

[size=18]On The Edge gaat door, het komt goed met het COC, het is hard werken, maar iedereen schiet te hulp, en we gaan er voor zorgen dat het COC weer sterk naar voren kan komen. We hebben een aantal sponsoren die ons feest helpen, en verder ontzettend veel enthousiaste mensen die graag willen komen. Ook het FurBall gaat door.....
Dus 25 februari iedereen zeer welkom op het Furball, en 25 maart On The Edge!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heel veel groeten en tot ziens op een van onze feesten
het FurBall team, en het team van On The Edge[/size]
Dus 25 februari iedereen zeer welkom op het Furball, en 25 maart On The Edge!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heel veel groeten en tot ziens op een van onze feesten
het FurBall team, en het team van On The Edge[/size]
Vincent schreef:Okay, mijn mening maar ala![]()
THE BLOOPERS
Zo fier als een kip
Waarom wordt nou net juist degene die in nylon of lycra staan als "bloopers" gezien en de leertypes niet.
Dus dat is nou typisch weer de eenzijdige monopoly visie van Vincent, die doorbroken moet worden,
De types in het (sport)nylon of lycra waren nu op deze party juist gewenst !
Leertypes zij er al genoeg !!!
Deze eenzijdige kijk op de fetischen, valt me van je tegen Vincent !
Er zijn waren wel wat oudere mensen daar aanwezig, die nu eindelijk eens uit konden gaan in HUN FETICH, na dat zij hun halve leven GEBOYCOT waren door de terreur van de eenzijdige leerscene.
Konden zij eindelijk ook eens genieten, hun hele nylon, lycra, drag fetichleven was altijd al verboden geweest en nou ga je ze nog afkatten ook.
Ik heb altijd wel gelijk gehad in al die postings, hoe katterig vals de nichten kunnen zijn, als ze iets zien, wat niet in hun straatje past, te oud, te gek, te lelijk, foute kleding, fout haar, enz...........
En VOORAL ouderen doen het gauw verkeerd in de ogen van jongeren, die ouderen mogen dus nooit eens gek doen en moeten maar achter de geraniums !!!!!!
Het is juist het doel van deze party om IEDEREEN eens plezier laten beleven, en niet aleen het voorrecht aan de leertypes.
Die leertypes hebben hun hele leven al duizenden party's gehad dus hebben al genoog aan hun trekken kunnen komen, maar zijn zo monopolistisch, dat zij een ander niets gunnen!!!!!!
-

The - Expert

@ Luco, altijd hier geweest hoor, reageer alleen wat minder de laatste tijd.
@ The, Dat laatste plaatje is anders wel iemand die leer draagt dus jouw statement houdt het niet.
En nee, ik heb TOTAAL niets tegen nylon lycra of whatever! Maar ik heb de keus uit het aanbod foto's, kan ik het helpen dat net degene die voor nylon hebben gekozen ook er echt niet uitzien! GEWOON GEEN STIJL Heeft niks met stof te maken. Je moet gewoon weten wat je wel en niet staat, en niet met dingen uit de jaren 80 aan komen zetten, simpel toch, niets met monopoly/overheersing te maken!!!
Dat je nylon/lycra/stof ook stijlvol/sexy kan dragen ziehier:
Sportgozer met rode broekie is perfect voorbeeld van hoe het ook kan:
Styling tips:

@ The, Dat laatste plaatje is anders wel iemand die leer draagt dus jouw statement houdt het niet.
En nee, ik heb TOTAAL niets tegen nylon lycra of whatever! Maar ik heb de keus uit het aanbod foto's, kan ik het helpen dat net degene die voor nylon hebben gekozen ook er echt niet uitzien! GEWOON GEEN STIJL Heeft niks met stof te maken. Je moet gewoon weten wat je wel en niet staat, en niet met dingen uit de jaren 80 aan komen zetten, simpel toch, niets met monopoly/overheersing te maken!!!
Styling tips:

-

Vincent - Wegwijs

Vincent schreef:@ Luco, altijd hier geweest hoor, reageer alleen wat minder de laatste tijd.
Vincent en Luco;
Ik heb ze gewoon laten staan, omdat jij ze onder de "bloopers" hebt geschaard.
Diegene in het zwarte runnershortje en oranje hemdje is exakt conform de runnersoutfit, ook van deze tijd !
Dus ik snap niet waarom je het over spullen uit de jaren 80 hebt, want het hangt nog steeds in de echte sportwinkel en word gedragen bij de marathons !
Dus die vent is kwa sportkleding helemaal bij de tijd, maar je zal wel emmeren over z'n langere haar en dat te jaren 80 vinden, ook bij die andere, maar ik heb op mijn werk veel mannen zitten met hetzelfde haar en die zijn echt niet jaren 80 hoor, maar gewoon hetero, (homo's vinden alle mannen met lang haar, jaren 80, pas als ze een harde kale kop hebben is het opeens jaren 2000, maar dat is alléén bij homo's zo, maar dat telt voor mij niet, want ik kijk naar de echte normale wereld en daar lopen gelukkig veel langharigen in rond en ook ik zie er zo uit en wil op straat, beslist niet als een typisch herkenbare kale homo rodlopen).
Als je naar de rotterdam, amsterdam, newyork marathon als voorbeeld neemt loopt zeker 95% precies in zo'n officiele runnersset en dat is niet de jaren 80 maar de huidige jaren ! Ook wordt er gelopen in tight.
Er lopen ook oudere 50/60+ mannen in marathons en dus ook in die korte runnerskleding en dat is niet omdat zij uit de tijd zijn, maar dat is gewoon de officiele runnerskleding.
Dus julie reaktie daarop is typisch iets voor onsportieve nichten, die niet weten wat er in de sportwereld gedragen wordt.
En waarom vond men het in de jaren 80 het geen stijl dan? toen vondt men dat gewoon, dat hoorde zo, als het 30 graden is in de zomer en bij de sport.
Ik moet er niet aan denken te zonnen in zulke lange dikke zwarte katoenen broeken tot op de knie, wat ik nu zo dikwijs zie bij de jongeren, het is om de moord te stikken, zo warm !
Blijkbaar lopen ze liever zogenaamd modieus en daarmee niet het risico voor homo aangezien te worden bij 30 graden in die te warme broeken, dan dat ook hun bovenbenen lekken bruin kunnen laten worden.
Het was vroeger, toen ik jong was, genieten, hoor, dat je veel mooie stevige bovenbenen zag, dat heb jij mooi gemist ,maar zoals het nu is het juist géén gezicht, die dunne bleke lucifer stokjes, die onderuit de te wijde lange kniebroeken uitsteken, over verhoudingen gespoken, ziet er belachelijk uit, bij velen, tsshhhh.....
Die lange broeken, in jouw voorbeelden, kan je niet mee lopen in de marahon, geeft veel te veel windvang en wappert om je benen, dus je haalt geen goede eindtijd.
De tweede fotomodel, zou kunnen, maar dat broekje is géén echte runnersshort, maar meer een casual modeshort, voor op de sportschool.
De derde fotomodellen, hebben geen nylon schorts aan maar katoenen onderbroeken, en dat is casual, dat draagt iedereen, dus is het geen fetisch.
Ik vindt het héél kortzichtig, dat alle shorts, korter dan op de knie, voor jaren 70/80 aangezien wordt, en wat dan nog? leven we weer in de verstikkende jaren 50 of het victoriatijdperk, toen het al preuts was als je maar 10 cm bloot zag.
Alles moet weer lang zijn, guteugut wat zijn we weer preuts!!!
Ben jij zo preuts dan? dat je er niet tegen kan?
Er wordt nu die lange baggy broeken gedragen, omdat alles op z'n retour is, niets kan meer, je ziet nu ook nog maar 10 cm bloot, dus ook kort mag niet meer op straffe voor homo aangezien te worden, dat is juist de pest...het beestje heeft nu een naam, dus als een hetero nu zo'n korte short, buiten het sportgebeuren draagt, wordt die voor een homo aangezien en dus als reaktie daarop durven de homo's dan ook geen kort meer te dragen, want dan worden ze tegenwoordig ook uitgescholden op straat.
Daarom gaan ze naar een fetish party om eens te kunnen dragen wat ze zelf geil vinden, zonder uitgescholden te worden voor homo, en dan ontmoeten ze ook anderen in die fetisch, en het is niks lekkerder dan te kunnen vrijen, met iemand, die ook de voor jouw sexy fetischkleding draagt.
Waar is anders lingerie voor uitgvonden ? omdat het geil voelt, bij het vrijen, als fetisch en dat vinden vele hetero mannen geil bij vrouwen, dus waarom mogen mannen dat niet?
Vroeger viel je niet op als je in zo'n kort shortje liep op straat of in het (vondel)park, omdat iedereen dat deed in de zomer zowel homo als de hetero en die laatste deed dat ombewust, (en dat was dest te sexier), maar omdat het beestje, sins de homo-emancipatie nu een naam heeft doet de hetero man dat niet meer en zijn die lange broeken tot op de knie ontstaan, dus we hebben met onze homobekendheid onszelf in de vingers gesneden.
Die modellen van jou zien er gewoon goed getraint uit, dus die kunnen alles dragen, ook al is het groot, big, wijd en lang, de aandacht gaat bij deze jongens uit naar het brede bovenlijf, dus wat voor een broek ze dan aanhebben wordt niet eens gezien.
anderen die geen breed bovenlijf hebben, zouden geen grote wijde broek moeten dragen, want daardoor lijken ze van boven nog smaller, dus hun staat een strakkere, kortere broek beter in verhouding, met het bovenlijf.
Dus je vergelijkt appels met peren en die fout maken alle jongeren.
En Nog wat....sins wanneer moet je op een fetich party aan de heersende mode houden????
Op een fetish draag je juist wat je zelf geil vindt, dus dat is geen kleding conform de mode die je op straat draagt, want dat is gewoon en geen fetish!!
Ik zag er ook zat mannen in leerslipjes, die hun voor geen meter stonden, omdat er een buik overheen uitpuilt, dus dat is dan zeker geen gezicht.
Maar zij hoeven toch niet een modeshow te lopen of zich op straat te vertonen? daarvoor is er een party, waar je eindelijk eens géén rekening hoeft te houden met de heersende saaie casual mode.
Het is géén openbare gelegenheid, maar een besloten feest voor liefhebbers, dus ik begrijp niet waar je aan stoort !
Daarbij, de bezoekers aldaar zijn geen fotomodellen, waarvan vele shoots, tijden een sessie gemaakt worden, waarvan de beste foto gekozen wordt, voor publikatie.
Deze mensen zijn onverwacht even neergezet en er is maar één foto van gemaakt en dus niet op z'n voordeligst neergezet door de fotograaf.
Dus bij zo'n snelle shot komen velen onvoordelig over.
Ik heb van mijzelf prachtige geposeerde foto's in zo'n runnersportoutfit, wat zo in een modellensportblad kan, maar daar is ook een hele middagsessie voor nodig geweest.
Nog een vraag aan jou, wat zou die vent, van dat zwart/oranje runnersoufit dan moeten dragen, wil het hem staan en het voor jou en andere jongeren een beetje aantrekkelijk is op zo'n party, m.a.w. wat past bij hem en houdt hij toch z'n nylon fetich overeind, dus niet zeggen dat i een katoenen spijkerbroek moet gaan dragen want dat is voor hem dan geen fetisch.
Als jullie het zo goed weten....advies graag
-

The - Expert

Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan