Het is nu 21 mei 2012 23:19

Fetish Dance Party

Vertel of lees ervaringen over clubs sauna's cafe's etc. hier

Berichtdoor Vincent » 11 feb 2006 05:43

The man, wat kan jij van een mug een olifant maken zeg. Zoek toch niet achter elke rug een stok om mee te slaan!

The schreef:En waarom vond men het in de jaren 80 het geen stijl dan? toen vondt men dat gewoon,

Men vond shoudervullingen bij mannen en kolberts die tot aan de navel kwamen toen ook mooi, maar als je der nou mee aankomt, dan loop je in mijn ogen voor gek.

The schreef:maar zoals het nu is het juist géén gezicht, die dunne bleke lucifer stokjes, die onderuit de te wijde lange kniebroeken uitsteken, over verhoudingen gespoken, ziet er belachelijk uit, bij velen, tsshhhh.....

Helemaal mee eens, die zou ik dus net zo goed onder de bloopers hebben gezet!!!

The schreef:Ik vindt het héél kortzichtig, dat alle shorts, korter dan op de knie, voor jaren 70/80 aangezien wordt, en wat dan nog? leven we weer in de verstikkende jaren 50 of het victoriatijdperk, toen het al preuts was als je maar 10 cm bloot zag.

Heb je mij nergens horen zeggen!! :evil:

The schreef:anderen die geen breed bovenlijf hebben, zouden geen grote wijde broek moeten dragen, want daardoor lijken ze van boven nog smaller, dus hun staat een strakkere, kortere broek beter in verhouding, met het bovenlijf.

Dus je vergelijkt appels met peren en die fout maken alle jongeren.

Daarom zei ik dus in mijn vorige post:

Vincent schreef:Heeft niks met stof te maken. Je moet gewoon weten wat je wel en niet staat

The schreef:Nog een vraag aan jou, wat zou die vent, van dat zwart/oranje runnersoufit dan moeten dragen, wil het hem staan en het voor jou en andere jongeren een beetje aantrekkelijk is op zo'n party, m.a.w. wat past bij hem en houdt hij toch z'n nylon fetich overeind, dus niet zeggen dat i een katoenen spijkerbroek moet gaan dragen want dat is voor hem dan geen fetisch.
Als jullie het zo goed weten....advies graag

Ik pretendeer niet te weten wie wat zou moeten dragen! Dat moet iedereen lekker weten voor zichzelf. Ik heb een bepaalde smaak en een ander heeft een andere smaak, over smaak valt niet te twisten :idea:

/Maar de stijlfouten voor dit voorbeeld in mijn ogen:

- zwart nike broekie is helemaal hot, waarom helemaal optrekken? Dat doet mijn opa ook altijd met al zijn broeken,,,,

- ik vind het geen gezicht als mensen hun buik intrekken voor op de foto/film, vandaar ook mijn one-liner zo trots als een kip.

- bij dit soort hals (van tanktop) vind ik korte kettingen niet mooi, ik zou dat vervangen door bv een stoere NYLON :T) key cord

Maar goed, ik hou er nu over op en vind dat ik er al te diep op in ben gegaan, ieder moet zich gewoon goed voelen in zijn vel zoals hij dat dus zelf wil. En als een ander daar kritiek of opmerkingen over heeft kan je of negeren of luisteren en kijken of je het moet negeren.

ZWAAAAIIII

Vince
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luco » 11 feb 2006 15:47

He the, laat mij er verder buiten,
Ik zeg gewoon dat het mijn smaak niet is. Maar ik houd zowiezo niet van dergelijke party's. Maar als een ander dat nou wel leuk vind. Ik zou de laaste zijn die hem tegen houd.
Ik mag toch ook gewoon zeggen wat ik er van vind. :D

Maar ga je nu advies vragen aan mij wat die man dragen moet?? Mijn appart loopt die in z'n blootje. Kan me echt niet boeien hoor
Maar ik begrijp wel waarom je juist deze man er uit gepikt hebt. Daarom maakte ik ook de opmerking naar Vincent toe :wink:

Verder Zal ik het voorbeeld volgen van Vinc en er niet meer op in gaan.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor The » 11 feb 2006 16:35

"Bink" zal er wel anders over denken, zijn smaak klopt denkelijk meer met mijn smaak. :)

En voor Vincent....... Ik ben met je eens over de posehouding van sommigen daar, ik vindt het de verantwoordelijkheid van de fotograaf om daar op te letten, zoals bij professionele fotosessies, voor een portfolio of zo.

Dat zwarte Nike brokje leek me niet opgetrokken, want het model is gewoon zo, dacht ik te zien, het is een zijsplitmodel, met rond oplopende pijpen, dus dat hoort zo.

Ik zie in het VP en op de marathons de runners met precies hezelfde broekje lopen en die zitten precies zo en daar zie je dus ook de mannelijkheid in, maar blijkbaar is dat het probleem van de huidige generatie, er mag niets meer gezien worden en dat is allemaal het gevolg van dat men niet voor homo aangezien wilt worden, omdat het beestje een naam heeft.
Dan zou ik ook om die reden ook niet met een kaal geschoren kop rond gaan lopen, want dan wordt je ook als homo aangezien op straat.

Het valt me ook op dat sins de sportschooltypes zo in zijn, (breed van boven), dat zij dan juist een allesverhullende wijde broek, met bloot bovenlijf gaan dragen, juist om alle aandacht naar hun, op de dure sportschool getrainde bovenlijf te trekken, door het van onder zo oninteressant mogelijk te maken door een alles verhullende broek.
Wel wordt er ook juist strakke shirts gedragen, dat mag wel, maar een strakke broek niet, met dat strakke shirtje, willen ze nog eens extra hijn stevige borst akcentueren, dus dat is niet verboden!
Om die redenen scheren zij dan blijkbaar ook hun kop kaal, zodat de aandacht door het mooie lange haar ook niet van de tortso afgeleid wordt, daardoor.
Dus bij die types is het enige belangrijke deel van hun lichaam de breedgeschouderde bovenlijf, want ze hebben er veel geld voor uitgegeven op de sportschool, om dat zo te krijgen, dus ales wat er daarvan afleid moet zo veel mogelijk verhuld worden, inclusief hun eventuwele mooie haar, dus dat moet er ook af. :shock:

Dus dat gelt niet voor een niet getraint (slank)persoon, die is meestal van onder sexier, omdat die zoizo al slank zijn van zichzelf, dus dikwijls een strak kontje hebben, en dat is dan het enige wapen wat zij te bieden hebben, dus dat willen ze dan niet wegstoppen met een grote verhullende broek, want dan blijft er helemaal niets sexy's over voor op zo'n party. :?
Ook is dan bij zo'n persoon belangrijk dat hij een leuk koppie heeft, met eventuweel langer ala John Depp haar, want een grote stevige brede borst hebben zij helaas niet te bieden, dus andere eigenschappen moeten dan in de strijd ! :idea:
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor The » 13 feb 2006 01:25

Ik blijf het flauw vinden, dat die officiele runnerssportkleding voor jaren 80
aangzien wordt, daar heb ik eigen lijk nog geen antwoord over gehad.

Dat betekent dat iedere trimloper in het VP of marathonloper een jaren 80 figuur is, dus uit de tijd.

In jou optiek moeten ze in grote baggy broeken lopen zoals de rappers, die echt broeken dragen waar wel twee normale personen in passen, met het kruis lettelijk op de knieen, met daaroverheen en zéér wijde hemd die ook tot aan de knieen rijkt, en daar steken dan hele dunne beentjes onder uit, en dat moet dan cool heten.
Nou ik ben dan benieuwd, of je dan de wedstrijd mee kunt winnen, dat is hetzelfde als een snelheidswedstrijd proberen te winnen, met een afremparaschute.

Hoewel je hierover niet meer op in wil gaan, vindt ik het arrogant om de diskussie op dit punt te stoppen, daar er nog niet overal op mijn argumenten ingegaan is, o.a. de jaren 80 look, wat ik nogal beledigend vindt, daar de jaren 80 een héél wat betere mentalieit (vooral voor homo's), heerstte dan de z.g. coole afstandelijke mentaliteit, van nu.

Maar ik kan ook begrijpen dat je als jongere, je afzet tegen alles, wat je assioceert met je vader of leeraar, zeg maar de generatie voor jou.

Dat had ik vroerer toen ik jong was ook, maar het verschil is dat we toen afzetten tegen de afschuwelijke verstikkende 40/50 jaren juk, en kleinburgelijkheid, van onze ouders, waarin homos en jongeren nog onderdrukt werden met diciepline en door monsters van leraren, die je gewoon sloegen.

Maar waarom de huidige jongere generatie zich afzetten tegen hun vorige generatie die juist de vrijheid gebracht heeft, vooral de sexuele vrijheid en homoakseptatie en de liefdevolle mentaliteit die er toen heersste, waarom je er nu tegen afzet?
In mijn ogen waren in die tijd goede voor homo's dingen, aan de hand en het was een veel sexier tijd, toen je nog lekker in je korte shortje hand in hand op straat kon lopen, zonder in elkaar geslagen te worden!
Wat is toch het probleem, wat de huidige jongeren hebben met deze gouden tijd? waarom zet je af tegen wat toen mooi was?

Ik mijn geval zette ik me vroeger af tegen een vorige generatie in een tijd toen het niet mooi en vrij was, dus het is logisch, dat we er toen tegen verzetten, dus we verzette ons toen tegen een slechte tijd, dus er was een reden daarvoor, we wilden vrij zijn.

Maar ik zie geen reden voor jou generatie om je te verzetten tegen een tijd die toen beter was dan de tijd nu.
Die generatie waar jullie jongeren tegen afzetten, heeft juist jullie huidige vrijheid gebracht en daar ga je nu juist tegen verzetten...... willen jullie dan weer terug naar de verstikkende onvrijheden van de tijd van voor onze tijd, dus de jaren 40/50, van mijn ouders?, (voor jou je opa's tijd)
Dus weer naar de jansen en tilanus broeken de verborgenheid, de stiekemigheid, homo's in de kast, enz...... willen jullie weer naar die tijd? want dat is wat jullie eigenlijk zeggen, door te zeggen dat alles uit de jaren 70/80 geen stijl is en uit is, juist die generatie veroordelen, die ervoor gezorgd hebben dat we nu van het onderdrukkende juk af zijn.
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor On The Edge » 14 feb 2006 09:49

Afbeelding
Afbeelding
On The Edge

Berichtdoor adidasnikeslave29 » 19 feb 2006 20:38

Gast schreef:Hallo,

Er wordt gelukkig weer een fetish feest georganiseerd in het centrum van Amsterdam.
ik zou zeggen check http://www.edge-dance.nl en kom er naar toe in je fetish

Express yourself in fetish (MEN ONLY)

Dit betekend dat je welkom bent op onze Dance Party in elke soort fetish
Rubber, Lak, Leer, Lycra, Naakt, Drag, Pak, Chic, Macho, Bont, Uniform etc.

Gewoon jeans en/of T-shirt is op deze Party geen Fetish!!!
Dus geen toegang!!!

Er vind een dresscode controle plaats bij de deur.
Afbeelding

Hoe dat dan,mijn fetish zijn jeans en sneakers,Dan moet je er ook in jeans naar toe kunnen.
adidasnikeslave29

Berichtdoor Flippenstein » 27 feb 2006 11:07

Als sneakers en jeans je fetish is!
Dan moet je lekker op de Dam gaan staan!!!
Daar ben je samen met andere mensen in dezelfde fetish.!!!
Flippenstein

Berichtdoor Bink » 27 feb 2006 22:11

Ja, The, ik hou net als jij van kleine lekkere spannende nylon en lycra broekjes, maar niet alleen daarvan. Ik vind leer ook lekker en voor het overige vind ik nog vele andere dingen lekker bij mannen. Te veel om allemaal op te noemen. Maar hoe gewoner de man, hoe meer hij mij veelal aantrekt. Aan de andere kant heb ik graag mannen met een fetish. Een fetish is echt iets typisch mannelijk. Elke man heeft wel iets. Zo'n heel gewone man die van een bepaalde fetish heel geil wordt, vind ik altijd uitermate spannend.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor voetbalshortje » 15 dec 2006 08:46

Bink schreef:Ja, The, ik hou net als jij van kleine lekkere spannende nylon en lycra broekjes, maar niet alleen daarvan. Ik vind leer ook lekker en voor het overige vind ik nog vele andere dingen lekker bij mannen. Te veel om allemaal op te noemen. Maar hoe gewoner de man, hoe meer hij mij veelal aantrekt. Aan de andere kant heb ik graag mannen met een fetish. Een fetish is echt iets typisch mannelijk. Elke man heeft wel iets. Zo'n heel gewone man die van een bepaalde fetish heel geil wordt, vind ik altijd uitermate spannend.

Yes Bink houdt er ook wel van van die spannende nylon en lycrashortjes yes yes yes, The, er zijn er dus nog buiten jou he :-) net als ik trouwens !
ben er gek op en draag ze dan ook steeds als ik thuis ben, en ook buitenshuis als ik in spanje ben
voetbalshortje
Newbie
Newbie

Berichtdoor luco » 15 dec 2006 14:48

En nu maar wachten tot The weer komt dan heb je aanspraak :lol:
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan