Het is nu 21 mei 2012 23:16

Fantasie of realiteit?

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor dolopvoeten » 06 dec 2004 00:44

Hoi,

Zoals jullie inmiddels wel weten gaat mijn liefde voor een man vooral via zijn voeten. Sinds ruim een jaar ben ik zover dat ik niet meer moeilijk doe over mijn voetfetish en gelukkig heb ik iemand leren kennen die daar ook niet moeilijk over doet.

So far so good.
Maar ik ontdek steeds meer dat ik in mijn fantasie een man en zijn voeten puur zie als een lustobject (en ik dan ook graag iets met die voeten doe), maar dat ik in werkelijkheid niet direct behoefte heb aan lichamelijk contact.
Dan vind ik emotionaliteit veel belangrijker.

Herkennen jullie iets hierin of denken jullie "Die vent is geschift".

Graag jullie reactie.

:?
Voeten? Hmmm ...
dolopvoeten
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Bink » 06 dec 2004 22:22

Ja, ik herken mij hierin. Ik kan naar een man kijken als een puur lustobject. Dat is eigen aan mannen, hetero en homo. Maar bij het eerste oogcontact, zelfs al is er geen woord gewisseld, is er al iets anders.Een man die naar een man als een lustobject kijkt, verschilt natuurlijk licht van een man die naar een vrouw als lustobject kijkt, omdat de afstand tussen twee mannen hoe dan ook kleiner is. Inleving is gemakkelijker. Je kijkt eigenlijk naar een andere jezelf. Een man die naar een vrouw als lustobject kijkt, zal daar slechts zelden een andere zichzelf in zien.
Echt lichamelijk contact is evenmin in mijn geval een absolute noodzaak. Wel moet er een minimaal contact zijn.Maar contact in overvloed is ook goed. Ik pas mij aan.
Ik vind emotionaliteit ook belangrijker
Voetnoot: ik vermoed dat wij alle twee een eigen begrip hebben van "lichamelijk contact" en "emotionaliteit" . Mijn antwoord kan dus helemaal naast de kwestie zijn.
Ben jij al op de site van "Skindainese" geweest? Anders even in Google inbrengen. Ik vind die heel interessant . Het is de enige keer geweest dat ik echt aangetrokken was door de voeten van een man, al zijn zijn voetenfoto's zeer beperkt.Verder heb ik geen echte voetfetish, al vind ik trampling en stomping in lichte vorm interessant.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor dolopvoeten » 07 dec 2004 00:04

Dank voor je reactie.
Ik vind het dus inderdaad fijn om naar een man te kijken als lustobject en daar mijn fantasie over te hebben. Maar ik vind concreet het hebben van sex met een man geen absolute noodzaak.
Sterker nog: voor de man die de grote liefde van mijn leven is (hij heeft mij overigens duidelijk gemaakt dat dat wat hem betreft niets kan worden) voel ik al 22 jaar een diepe en oprechte liefde, terwijl ik niet of nauwelijks seksuele fantasieen over hem heb.
Ik ben ook geen voorstander van one night stands omdat ik in een eventuele relatie met een man toch iets meer diepgang zoek. Maar dat is puur persoonlijk.

Na mijn "grote liefde" ben ik nog een keer iemand tegengekomen die "het" voor mij zou kunnen zijn. Ik ben er toen niet toe gekomen om hem te zeggen wat ik voor hem voelde. Maar het was voor mij wel duidelijk dat zijn "uitstraling" me meer deed dan dat ik hem puur als lustobject of lekker ding zag.

Van de man die ik nu regelmatig op afspraak ontmoet hou ik zeker ook op een bepaalde manier. Hij laat voor mij alles, waar ik als kind al van droomde maar wat ik verborgen moest houden, werkelijkheid worden. Hij laat mij genieten van zijn voeten, maar ik kan aan hem ook een stuk emotionaliteit kwijt. Ik ben daar heel blij en gelukkig mee.

Toch ben ik benieuwd of ik ooit nog iemand tegenkom die op dezelfde golflengte zit als ik :?: .
Voeten? Hmmm ...
dolopvoeten
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Vincent » 08 dec 2004 02:32

Ik heb ooit eens iemand gehad die mijn voeten helemaal met zijn tong en mond ging bewerken, een ervaring die ik niet snel zal vergeten!

Of ik dat nou iedere keer zou willen is een ander punt, maar het was wel errug lekkerz :)
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor dolopvoeten » 08 dec 2004 11:17

Kun je je een veiliger manier van vrijen voorstellen?

:lol:
Voeten? Hmmm ...
dolopvoeten
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Bink » 09 dec 2004 09:42

Dolopvoeten
Nee, geen veiligere, hoewel er zijn nog vele andere veilige manieren.
Vincent
Ik heb ook al urenlang mannenvoeten gelikt, niet omdat ik dol op voeten of voetenfetichist ben, maar omdat ik het genotsgekreun van bepaalde mannen zo geil vind. Ik zwabber ze helemaal nat. Zodra ze natgezwabberd zijn heb ik de neiging mijn hele aangezicht tegen de planken aan te wrijven, maar bepaalde mannen vinden dat te fel wegens de prikkeling van versgeschoren baard, anderen hebben dat dan wel weer graag. Ik zorg ervoor dat de tenen geen kou krijgen (hou ze in mijn handen) en wanneer ik de zaak te nat heb gezwabberd, droog ik het door mijn hoofdhaar er tegenaan te wrijven, tenzij ik net mijn skinkapsel heb. Dat kriebelt en kietelt teveel naar het schijnt, hoewel er ook mannen zijn die dat absoluut heerlijk vinden. Ik heb ook al mannen tussen de voeten geneukt, enkele keren met voeten vastgebonden. Dat is lekker lang en uitputtend neuken. Ik hou van de lichte druk en weerstand van de voet in mijn lies bij het neuken.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor dolopvoeten » 09 dec 2004 13:09

Het grappige is dat ik steeds meer ontdek dat voeten toch wel een rol kunnen spelen, ook al ben je geen voetfetishist. Voetenspel wordt toch op een of andere manier gewaardeerd en aangenaam gevonden
Ik geloof dat ik ook steeds gemakkelijker er toe kom om een man te vertellen dat ik zijn voeten graag zou zien.
In het oude China golden voeten trouwens als toppunt van erotiek.
Voeten? Hmmm ...
dolopvoeten
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor lekkerboy » 13 mei 2005 04:25

ja ik hou ook van jongensvoeten!! vooral de zolen, ik heb vooral de zachtheid graag en de tenen! als ze mooi zijn natuurlijk! er zijn heel veel mensen, ook al zijn ze geen footlovers, die bij sex ook de voetenn erbij betrekken, het maakt niet uit of ze hetero of gay zijn!
awel mense ik geef hier mijn emailadres! stuur me je lekkere voetfotos, graag met gezicht., ik kan terugsturen, en als we kortbij elkaar wonen, waarom niet een afspraak? :)
niet reageren indien ouder dan 30j
ricardo_okan@hotmail.com
dank u wel!!
groetjes!
lekkerboy

Berichtdoor belgiumboy » 05 jun 2005 09:03

ik heb niets liever dan iemand die mijn voeten likt en zoent
zelf ben ik er ook zot van ik zou kunnen blijven likken en zuigen aan die teentjes !!
belgiumboy
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen