familie wel, vrienden niet
5 berichten
• Pagina 1 van 1
ik weet nu al 3 jaar dat ik op mannen val en heb het vrijwel meteen aan mijn ouders verteld, mijn ouders zijn best open-minded en ik verwachtte ook niet dat het een prrobleem zou zijjn dus durfde ik wel.
mijn vrienden is een ander verhaal, ik ken ze nu al jaren en een van de onderwerpen waar altijd over gegapt en gegeint word is gay zijn, iets is vaak "gay" of je bent een "flikker" of je gedraagt je nichterig... hen heb ik het dus ook nooit verteld
nu is dat op zich geen probleem ik ga naar gay-kroegen buiten mijn woonplaats en niemand hoeft erachter te komen. Maar...ik wil het kwijt, sterker nog ik moet het kwijt. zeker na dit weekend het volgende is gebeurd:
we gingen met zijn 4en skieen 2 2persoons kamers
nou heb ik snachts tim de jongen waarmee ik op de kamer lag voorzichtig afgezogen inn zijn slaap, hij heeft er niets van gemerkt zelfs niet toen hij klaar kwam. ik wist dat het niet alleen fout was maar ook gevaarlijk, hoe zou hij erop reageren als hij wakker werd,
ik vond het erg lekker en vreemd genoeg vond ik het nu ook voor het eerst lekker smaken, heb eerder wel een amn gepijpt maar de smaak en zelfs geur van het zaaad stond me toen niet echt aan, dit was heerlijk zon lekkere warme stroom
nou zou het gelukkig bij tim nog het minst erg zijn, hoewel hij niet homo is, is wel eens in een van onze "wat-we-allemaal-met-onze-vriendinne-doen-gesprekken" wel eens naar voren gekomen dat hij wel van anale stimulatie houd (vingeren/likken) en bovendien wel eens trio's doet met andere jongens. waar ik echt blij mee ben is het feit dat hij vertled heeft dat hij zijn eigen sperma geproefd heeft en het lekker vindt, sterker nog vaker zijn eigen zaad opslurpt. Dit geeft mij gelijk hoop voor het volgende:
nou zit ik met 2 dingen: ik wil het hem vertellen, en eigenlijk ook de rest van mijn vrienden groep, in ieder geval dat ik homo ben, en eigenlijk wil ik ook vaker sexueel contact hebben met deze jongen hoewel ik weet dat hij niet homo is, hij kwam klaar dus vond hij het ook lekker toch? ook al was het in zijn slaap. Wat ik het liefste wil is dat tim en ik een sexuele relatie aangaan maar dat zal hij niet willen, misschien omdat hij zijn eigen zaad lekker vindt dat hij mij wel een keer wil pijpen, dat is toch al een stuk minder ingrijpend dan anale sex.
het is een leuke jongen en in het sexuele gedrag dat hij nu vertoont komen al dingen in voor die hij ook met mij zou kunnen doen, toch denk ik dat het een schok voor hem zou zijn
ik hoop op het beste...
hoe kan ik dit het best aanpakken?
mijn vrienden is een ander verhaal, ik ken ze nu al jaren en een van de onderwerpen waar altijd over gegapt en gegeint word is gay zijn, iets is vaak "gay" of je bent een "flikker" of je gedraagt je nichterig... hen heb ik het dus ook nooit verteld
nu is dat op zich geen probleem ik ga naar gay-kroegen buiten mijn woonplaats en niemand hoeft erachter te komen. Maar...ik wil het kwijt, sterker nog ik moet het kwijt. zeker na dit weekend het volgende is gebeurd:
we gingen met zijn 4en skieen 2 2persoons kamers
nou heb ik snachts tim de jongen waarmee ik op de kamer lag voorzichtig afgezogen inn zijn slaap, hij heeft er niets van gemerkt zelfs niet toen hij klaar kwam. ik wist dat het niet alleen fout was maar ook gevaarlijk, hoe zou hij erop reageren als hij wakker werd,
ik vond het erg lekker en vreemd genoeg vond ik het nu ook voor het eerst lekker smaken, heb eerder wel een amn gepijpt maar de smaak en zelfs geur van het zaaad stond me toen niet echt aan, dit was heerlijk zon lekkere warme stroom
nou zou het gelukkig bij tim nog het minst erg zijn, hoewel hij niet homo is, is wel eens in een van onze "wat-we-allemaal-met-onze-vriendinne-doen-gesprekken" wel eens naar voren gekomen dat hij wel van anale stimulatie houd (vingeren/likken) en bovendien wel eens trio's doet met andere jongens. waar ik echt blij mee ben is het feit dat hij vertled heeft dat hij zijn eigen sperma geproefd heeft en het lekker vindt, sterker nog vaker zijn eigen zaad opslurpt. Dit geeft mij gelijk hoop voor het volgende:
nou zit ik met 2 dingen: ik wil het hem vertellen, en eigenlijk ook de rest van mijn vrienden groep, in ieder geval dat ik homo ben, en eigenlijk wil ik ook vaker sexueel contact hebben met deze jongen hoewel ik weet dat hij niet homo is, hij kwam klaar dus vond hij het ook lekker toch? ook al was het in zijn slaap. Wat ik het liefste wil is dat tim en ik een sexuele relatie aangaan maar dat zal hij niet willen, misschien omdat hij zijn eigen zaad lekker vindt dat hij mij wel een keer wil pijpen, dat is toch al een stuk minder ingrijpend dan anale sex.
het is een leuke jongen en in het sexuele gedrag dat hij nu vertoont komen al dingen in voor die hij ook met mij zou kunnen doen, toch denk ik dat het een schok voor hem zou zijn
ik hoop op het beste...
hoe kan ik dit het best aanpakken?
Laatst bijgewerkt door Hansje op 06 feb 2005 04:34, in totaal 5 keer bewerkt
- Hansje
- Newbie

hoi hansje, ik begrijp je probleem, want ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Ik was 13 jaar toen ik mijn vriend ontmoette. Het was op de middelbare school, na gymles. Hij vertelde me dat hij Arnoud heette en vond dat ik een lekkere kont had. Toen heeft hij me onder de douche afgezogen en sindsdien zijn we samen. Het enige probleem was dat mijn vrienden, die ik van de basisschool kende, vrij homofoob waren. Op een gegeven moment kwamen ze erachter en sindsdien willen ze me niet meer zien. Ik denk dus dat je het beter niet kan vertellen en zo goed mogelijk moet verbergen. Veel succes ermee, Anton
- Anton de Beuker
- Newbie

Ik denk ook dat Tim het gevoeld heeft. Het is onmogelijk dat hij heeft gespoten zonder wakker te worden. Ik vind dat je het hem moet zeggen, maar als hij hetero is, zie er dan verder van af nog wat te ondernemen, tenzij hij er geen graten in ziet zich door een man te laten afzuigen. Zo zijn er wel meer hetero's. Je zegt ook dat hij anaal gevoelig is. Sommige hetero's associeren homo en anaal. Heel wat hetero's zijn anaal uiterst gevoelig en denken dat ze met hun anaal gevoel alleen bij een homo terecht kunnen. Ik heb zelf een heterovriend die graag wordt gevuistneukt. Hij is uiterst anaal. Indien je echt de behoefte voelt te zeggen dat je homo bent, zeg het dan, maar verwacht er geen mirakels van, integendeel soms. Nu en dan is er wel eens een klein mirakeltje. Ik ken een heteropaar. Bij aankomst en afscheid geef ik steeds 3 zoenen aan de vrouw en een hand aan de man. Onlangs zei die man dat hij jaloers was van zijn vrouw en dat hij ook 3 zoenen wou. Een stuk van een vent. Dat noem ik een klein mirakeltje. Sommige mensen zeggen je echt dat ze je volledig aanvaarden en niet zomaar van "ja, als het nu echt moet".
gewoon zeggen
je bent volwassen genoeg om de verantwoording te nemen
verder moet je ook de consequenties aanvaarden
en tim stilletjes melden dat je hem gezogen hebt
maar dat niet in de groep hoor
zie eerst zijn reactie op jouw homo zijn
je bent volwassen genoeg om de verantwoording te nemen
verder moet je ook de consequenties aanvaarden
en tim stilletjes melden dat je hem gezogen hebt
maar dat niet in de groep hoor
zie eerst zijn reactie op jouw homo zijn
beetje kink is erg geil