Het is nu 21 mei 2012 23:12

FALCON - Bootstrap review

Verkopen of ruilen van (adult) DVD of video

Berichtdoor homoactive.be » 01 dec 2006 18:19

Afbeelding
This Review in English - Deze DVD nu bestellen

Falcon Gay DVD's leveren altijd supergoed uitziende gasten met grote pikken die de meest fantastische gay sex met elkaar hebben - en deze is zelfs nog beter!

Deze DVD begint meteen al met een goed gebouwde grote gozer die zijn grote stijve pik aan het aftrekken is. Hij heeft kort blond haar, een behaarde borst, tattoos op zijn armen en een diepe keel (hierover later meer!). Al snel arriveert er een andere kerel die deze lange pik maar wat graag in zijn mond neemt, en hij komt steeds dieper elke keer dat hij eraan zuigt. De jongen die gepijpt wordt, wordt daarna in zijn gezicht geneukt door zijn vriend, die zijn hoofd vastgrijpt als hij diep in zijn keel komt -hij duwt zijn kloppende pik steeds dieper naar binnen.

Een andere gozer verschijnt en degene die in zijn gezicht werd geneukt wordt bij zijn hoofd gegrepen en krijgt deze nieuwe lul in zijn mond. De eerste jongen houdt zijn hoofd vast en duwt hem steeds verder over zijn pik. Hij wordt behoorlijk ruig behandeld (ik zou willen dat ik hem was!). Door te kijken naar hoe hij deze twee mooie strakke lijven afzuigt kom je vanzelf klaar! (ik in elk geval wel!)

Terwijl hij een van de twee gasten pijpt, trekt de ander zijn billen van elkaar en spuugt enlikt hem diep in zijn kont. Hele geil. Dit loop uit, als zijn kont nat genoeg is, op een erg hete stomende anale neukpartij, waarbij de pik er diep in en uit gaat, er dan helemaal uit wordt gehaald en eer dan weer uitglijdt - erg leuk!

Net wanneer je denkt dat het echt niet geiler kan, komt er een andere gozer bij, ook weer bijna naakt. Hij is slank en lang met een mooi bruin lichaam en met de grootste pik van allemaal (en de anderen hebben ook al erg grote!). Ook hij neukt de jongen. Het duurt even voor zijn lul er in zit want de kont van de misbruikte jongen is nog erg strak. Hij rekt langzaam op en de pik gaat verder en verder tot hij er helemaal in zit - waarbij zowel hij als ik mijn adem inhouden! De gast met de grote pik pompt er al snel als een gek op los en het geschreeuw van de andere vier jongens is extreem geil! Ladingen zaad worden over de misbruikte jongen uitgespoten, een goede climax van deze scène.

In de volgende scène zien we waarschijnlijk de schattigste, meest sexy, geilste gozer die we ooit hebben gezien (tenminste dat denk ik!) op een gay DVD - hij is de jongen met het geschoren hoofd op de DVD hoes. Hij heeft de meest waanzinnige kont, je zou hem overal willen likken en zoenen (ik absoluut!). Er zijn twee andere jongens die zijn lichaam strelen en likken - iets waarvan je zeker klaarkomt!

Op deze DVD staat ook nog een dubbele penetratie-scène – maar die moet je zelf maar kijken!

Alle gasten op deze DVD (en dat zijn er nogal wat) hebben geweldige lichamen met zelfs nog betere pikken! Heel veel neuken, zuigen en heel veel zaad. Hete gay sex op zijn ALLERBEST.

Extra bonusmateriaal: een foto gallery van de cast, met een foto van elke jongen en wat extra info over hem, zoals in welke films hij heeft gespeeld, wat voor lichaamstype hij is, of hij neukt of geneukt wordt en, het allerbelangrijkst: de AFMETING van zijn PIK!

Scene Selection: hiermee kun je een scène uitkiezen en dan kiezen uit dingen als anale spelletjes, voorspel, oraal, anaal, orgasme - superhandig voor wanneer je op zoek bent naar je favoriete manier om jezelf klaar te maken (ik vond het erg handig!).

This Review in English - Deze DVD nu bestellen

http://www.homoactive.be
homoactive.be
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor twelyrt » 02 dec 2006 08:30

hmmm spontaan klaargekomen
twelyrt
Newbie
Newbie

Berichtdoor bartjebarneveld » 02 dec 2006 12:04

Ik heb Bootstrap gekeken en is inderdaad een geile film. Zit alleen totaal geen verhaallijn in. Tis gewoon meteen neuken. Als je deze lekker vindt, moet je 's kijken naar THE RECRUITS, ook van Falcon. En ook de dubbelserie TAKING FLIGHT 1 & 2 is erg appetijtelijk!
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 02 dec 2006 20:41

jammer dat je de revieuw niet kan zien
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor luco » 03 dec 2006 12:07

bartjebarneveld schreef:Ik heb Bootstrap gekeken en is inderdaad een geile film. Zit alleen totaal geen verhaallijn in. Tis gewoon meteen neuken. Als je deze lekker vindt, moet je 's kijken naar THE RECRUITS, ook van Falcon. En ook de dubbelserie TAKING FLIGHT 1 & 2 is erg appetijtelijk!

Ik geef dan toch liever om een film waar ook een verhaal in zit
Een film waar gelijk pats boem in geneukt enzo wordt vind ik erg platvloers. Hoe mooi de acteurs ook mogen zijn
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Video / DVD