Fakers !!!
68 berichten
• Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Ondanks dat ik (helaas) nog geen ervaringen heb met relaties, denk ik dat mij een eventuele serieuze relatie (ik ben 40), niet echt uitmaakt wat leeftijd betreft. Het gaat er tenslotte om of het klikt. Maar er zijn uiteraard wel leeftijdsgrenzen wat mij betreft.
En voor mij liggen die absoluut boven de 20.
Ik kan me zowieso niet voorstellen dat er iemand op mij zou vallen. (maar nu wordt ik weer te persoonlijk. Sorry).
Fred
En voor mij liggen die absoluut boven de 20.
Ik kan me zowieso niet voorstellen dat er iemand op mij zou vallen. (maar nu wordt ik weer te persoonlijk. Sorry).
Fred
Wie of wat je bent maakt niet uit.
Het is alleen geluk dat telt !
-

Fred1967 - Aftastend

Fred1967 schreef:Ik kan me zowieso niet voorstellen dat er iemand op mij zou vallen. (maar nu wordt ik weer te persoonlijk. Sorry).
Fred
Hoezo dat dan
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Tja Luco,
Dat is een lang verhaal (zie elders op forum), en dan wordt ik weer persoonlijk (en vind me zelf egocentrisch).
Maar éénzaamheid en onzekerheid doet veel met je, al weet ik dat velen (ook op dit forum) daar hebben leren bovenstaan. En mij waarschijnlijk een aansteller vinden.
Maar tot zover even deze reactie. Het onderwerp ging tenslotte over fakers. (en dat ben ik dus echt niet.)
Met veel liefs
Fred
Dat is een lang verhaal (zie elders op forum), en dan wordt ik weer persoonlijk (en vind me zelf egocentrisch).
Maar éénzaamheid en onzekerheid doet veel met je, al weet ik dat velen (ook op dit forum) daar hebben leren bovenstaan. En mij waarschijnlijk een aansteller vinden.
Maar tot zover even deze reactie. Het onderwerp ging tenslotte over fakers. (en dat ben ik dus echt niet.)
Met veel liefs
Fred
-

Fred1967 - Aftastend

Fred1967 schreef:Ik kan me zowieso niet voorstellen dat er iemand op mij zou vallen. (maar nu wordt ik weer te persoonlijk. Sorry).
Fred
Met zo'n instelling zal je weinig oogsten idd, ook al ben je niet de knapste van de club, uitstraling kan ook heel veel doen! Iemand die lacht en lol heeft zal eerder mensen aantrekken dan iemand die als een muisje in een hoekje staat te treuren, mijn 2 centen!
wassup!
-

Raider - Aftastend

Je hebt helemaal gelijk Raider.
Ik heb ook veel gevoel voor humor, ben een grote "beer" van 2.07/130kg, Leer/Lycra liefhebber, kan Heel romantisch zijn, Ben gek van muziek, hou van de natuur en heerlijk in de stad lopen.
Maar tot zover deze 'verkoop' van mezelf.
Proberen positief te zijn maakt je inderdaad sterker. Ik wil daar voor gaan.
veel liefs
Fred

Ik heb ook veel gevoel voor humor, ben een grote "beer" van 2.07/130kg, Leer/Lycra liefhebber, kan Heel romantisch zijn, Ben gek van muziek, hou van de natuur en heerlijk in de stad lopen.
veel liefs
Fred
-

Fred1967 - Aftastend

Fred1967 schreef:Je hebt helemaal gelijk Raider.
veel liefs
Fred![]()
![]()
![]()
Dat klinkt al stukken beter
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen