faker?
8 berichten
• Pagina 1 van 1
Hallo ik heb is een vraagje ik chat nu al een paar weken met een leuke jongen. Ik ben helemaal verliefd op hem.We hebben de eerste keer dat we elkaar ontmoettte gecamt. Hij werd toen betrapt en kreeg zn cam niet meer terug,.nu een paar weke verder hebbe heel vaak gechat en zelfs een paar keer gebeld.
We hebben ook al een paar keer afgesproken maar iedere keer op het laatste moment zegtie af
is ie nou een faker? ik ga er steeds meer aan twijfele of hij wel echt is ik heb hem 1x dus gezien op cam...maar kun je dan ook een ander filmpje laten zien ofzo?
We hebben ook al een paar keer afgesproken maar iedere keer op het laatste moment zegtie af
Als het idd zijn eerste keer is, kan ie gewoon bang zijn. Dat is helemaal niet raar. Stel m op zijn gemak. Als ie dan nog niet komt, stel dan een ultimatum. Of jullie spreken zeker een keer af, of je verbreekt het contact. Is ook dan voor je eigen bescherming.
Succes ermee. Ik hoop dat jullie elkaar kunnen ontmoeten. Altijd leuk om verliefd te zijn!!!
Groetjes T
Succes ermee. Ik hoop dat jullie elkaar kunnen ontmoeten. Altijd leuk om verliefd te zijn!!!
Groetjes T
- T
- Ontdekkend

Ik geloof niet dat het een facker is, ik denk ook dat het of angst is of een verbod van zijn ouders. Op de came is het nog tamelijk onschuldig allemaal, je kan veel doen. In het echt is het toch wel even anders, en zeker voor de eerste keer. Als jullie nog chatten probeer er dan achter te komen. Maar doe het wel subtiel.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Ik denk dat deze situatie 2 kanten op kan maar daar was jezelf ook al achter.
Vragen aan anderen is in deze situatie niet slim denk ik want dan krijg je antwoorden gebasseerd op de ervaringen van anderen. Ik zou als ik jou was gewoon recht op de man afvragen als je hem weer spreekt waarom hij zo vaak af zegt.
Persoonlijkzou ik het zo aan pakken maar da's ieder voor zich!
Vragen aan anderen is in deze situatie niet slim denk ik want dan krijg je antwoorden gebasseerd op de ervaringen van anderen. Ik zou als ik jou was gewoon recht op de man afvragen als je hem weer spreekt waarom hij zo vaak af zegt.
Persoonlijkzou ik het zo aan pakken maar da's ieder voor zich!
- DiaperBoy
- Wegwijs

8 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde