Eurocreme - World Soccer Orgy part I review
3 berichten
• Pagina 1 van 1

Deze DVD nu bekijken
Deze film wordt waarschijnlijk de hit van de zomer. Jackson en Stone spelen een stel paparazzie, die de taak krijgen alle vunzige roddels van het Wereld Kampioenschap voetbal te verzamelen. Ze ontdekken de sexuele uitspattingen van de engelse, duitse, franse en amerikaanse teams.
In de eerste scene richt Jackson zijn telelens op zijn favoriet Renfro die het heel gezellig heeft met Steven en Shade. Shade is kortgeschoren, heeft een stoppelbaardje, een gepiercte tong en een grote pik. Steven is een lekkere jonge gozer. Renfro krijgt het van voor en achter zwaar te verduren en het sperma spuit aan het eind in het rond.
Williams is klein en donker en terwijl hij aan blonde Taylors lange pik zuigt druipt het voorvocht uit zijn eigen pik. De gespierde gozer vingert Williams geschoren kontje voor hij hem lekker neukt. Uiteindelijk komt de jonge gozer op zijn eigen buik klaar en Taylor spuit zijn gezicht vol. De engelse masseur Mr. Rush oiled Arnott’s gladde bruine tot zijn vingers de jongen zijn holletje vinden. Faser heeft vanaf de bank meegekeken en besluit een handje te helpen, hij rimt Arnott en steekt dan zijn pik in zijn warme gaatje. Wanneer Faser Arnott tegen de muur duwt en hem lekker neukt, grijpt de masseur zijn kans en ramt zijn pik in Faser zijn kont. De scene eindigt met een aantal geile cumshots.
Knappe prijswinnar Jackson en de zeer geile Stone vieren hun succes tot nu toe met een geile slaapkamer scene, ze neuken elkaar suf. Wat jongens van het franse team vieren hun eerste overwinning met een dronken trio op de achterste bank van hun team’s bus. Drage en Hunter zijn allebei 18 jaar, knap en blond. Drago is groter en een beetje ouder. Alledrie hebben ze lekker onbesneden pikken. Drage word geneukt door de andere twee en daarna spuiten ze zijn gezicht en mond vol, het sperma druipt er vanaf.
In de laatste scene, wordt een jonge duitse speler verwend door drie engelse pikken in de kleedkamer, als snel volgen er nog meer sperler. De 18 jarige Capier met blond haar laat zien hoe geil hij is door zich door alle 6 spelers te laten neuken en vervolgens in zijn mond te laten komen.
Als je van balspelen houdt en van jonge gozers in voetbal kleding dan vindt je deze film vast geweldig.
De bonus is een korte trailer voor World Soccer Orgy Part 2. Die ziet er veelbelovend uit.
Deze DVD nu bekijken
-

homoactive.be - Aftastend

Nou, ben ik wel wat gewend hoor qua sex en geiligheid maar als je denkt ergens op voorbereid te zijn en het is anders ... lees meer ... dan wat je ervan verwachtte dan ben je eventjes van je stuk gebracht
Persoonlijk vind ik de grote orgie in de kleedruimte mijn fantasie (en mijn lul) het hardst prikkelen, het geneuk komt erg geil over en is niet (wat je vaak ziet) een automaat die aan het werk is, het eindpunt waar iedere gozer een voor een klaarkomt is niet "standaard kwakje op de buik schieten" maar in de mond die er ook nog eens erg gulzig van de een op de andere lul gaat, ook de hoeveelheid zaad wat uit hun jonge piemels komt is WOW
Ik ben dus blij verrast met deze film en zag dat de 2e al in de maak is, maar ga eerst maar deze helemaal grijsdraaien
Persoonlijk vind ik de grote orgie in de kleedruimte mijn fantasie (en mijn lul) het hardst prikkelen, het geneuk komt erg geil over en is niet (wat je vaak ziet) een automaat die aan het werk is, het eindpunt waar iedere gozer een voor een klaarkomt is niet "standaard kwakje op de buik schieten" maar in de mond die er ook nog eens erg gulzig van de een op de andere lul gaat, ook de hoeveelheid zaad wat uit hun jonge piemels komt is WOW
Ik ben dus blij verrast met deze film en zag dat de 2e al in de maak is, maar ga eerst maar deze helemaal grijsdraaien
-

Mr.X - Wegwijs

3 berichten
• Pagina 1 van 1